Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Ja, men de motorene er ment til å modifiseres.

 

EDIT: Blandt annet autoaim-funksjonen på konsoll gjør at det er ekstremt lett å lage en aimbot, da det eneste du trenger, er å endre på hvilken radius den skal ta.

 

Hadde de lagt MW2 på PC, hadde ikke autoaim funksjonen vært i PC versionen at all. Nok en grunn til å lage ett spill til PC først, for så å porte det over til konsoll.

 

"Litt mer punktum så jeg kan quote setninger uten å ta dem ut av sammenheng og mening takk"

Jeg liker ikke punktum.

Endret av Qweeerty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke skyld på anti-cheat systemet, skyld på IW.

 

 

Hvorfor ikke skylde på idiotene som lager/selger/bruker disse isteden?

Problemet med det er at det vil alltid være folk som utnytter spille til sin fordel. Om produsenten ikke klarer å unngå dette så gjør de ikke jobben sin.

 

Blir litt som å si at det ikke var RMS sin feil at Titanic sank, men at isfjellet var jævlig dumt plassert.

 

Det var en rimelig dårlig sammenligning. Det finnes ingen regler for hvordan et isfjell har lov å bevege seg. Det var heller ingen som bevisst aimbåtet Titanic inn i fjellet.

Ingen program i verden er feilfri, og jo mer populært et program er jo flere idioter vil ødelegge det.

 

Om jeg kjører i 180km/t i en 80 sone, mister kontroll over bilen i en skarp sving og kræsjer inn i en skolebuss full av unger som alle stryker med, er det staten sin feil? Burde de ha satt opp flere fotobokser, hatt flere kontroller eller kanskje satt sperre på alle biler slik at de ikke kan gå fortere enn 80 km/t?

Eller er det kanskje min feil som opptrer som en idiot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...