Qweeerty Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Ja, men de motorene er ment til å modifiseres. EDIT: Blandt annet autoaim-funksjonen på konsoll gjør at det er ekstremt lett å lage en aimbot, da det eneste du trenger, er å endre på hvilken radius den skal ta. Hadde de lagt MW2 på PC, hadde ikke autoaim funksjonen vært i PC versionen at all. Nok en grunn til å lage ett spill til PC først, for så å porte det over til konsoll. "Litt mer punktum så jeg kan quote setninger uten å ta dem ut av sammenheng og mening takk" Jeg liker ikke punktum. Endret 10. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Det er ikke aimbot på PC i MW2 i forhold til på konsoll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Er ikke aimbot på konsoll? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Jo, du har det i hackede savegames. Den aimboten som allerede er der (den du kan skru på i menyen), er mye svakere enn den på PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Auto aim? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Noe som er på konsoll for å gjøre det lettere å aime. EDIT: Se på meg, jeg er kul fordi jeg cheater!!! Endret 10. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Ikke skyld på anti-cheat systemet, skyld på IW. Hvorfor ikke skylde på idiotene som lager/selger/bruker disse isteden? Problemet med det er at det vil alltid være folk som utnytter spille til sin fordel. Om produsenten ikke klarer å unngå dette så gjør de ikke jobben sin. Blir litt som å si at det ikke var RMS sin feil at Titanic sank, men at isfjellet var jævlig dumt plassert. Det var en rimelig dårlig sammenligning. Det finnes ingen regler for hvordan et isfjell har lov å bevege seg. Det var heller ingen som bevisst aimbåtet Titanic inn i fjellet. Ingen program i verden er feilfri, og jo mer populært et program er jo flere idioter vil ødelegge det. Om jeg kjører i 180km/t i en 80 sone, mister kontroll over bilen i en skarp sving og kræsjer inn i en skolebuss full av unger som alle stryker med, er det staten sin feil? Burde de ha satt opp flere fotobokser, hatt flere kontroller eller kanskje satt sperre på alle biler slik at de ikke kan gå fortere enn 80 km/t? Eller er det kanskje min feil som opptrer som en idiot? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Mapet FUEL i resurgence pack FTW!!! Dette var mapet jeg ikke visste jeg ville DIGGE... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Koster den penger og eller? Mappacken.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Fuel er bare irriterende, pga steinbuggen. Alltid noen som misbruker den Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Hvis du har Danger Close-emblemet kan du tenke på at du har noobtuba rundt 500 spillere. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Og sånn forresten, for dere som har meg på vennelisten, ikke slett meg. Kommer ikke til å være pålogget på en uke, skal til Spania. Gjelder iNTEEENZE og ArTiiC_iNTENZE. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 tror du folk går gjennom lista og sletter de som ikke er aktive på 1 uke? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Noe som er på konsoll for å gjøre det lettere å aime. EDIT: Se på meg, jeg er kul fordi jeg cheater!!! Er det ikke kjedelig å miste et spill til et par hundre kroner ? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 tror du folk går gjennom lista og sletter de som ikke er aktive på 1 uke? Haha, du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hvis de sletter deg fordi du er inaktv kun 1 uke fortjener de ikke å ha deg på lista si. de er for spillavhengige. hvis det er sant det du sier er jeg spent på hva som skjer med meg:P spiller nå kun battlefield:P Endret 10. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Legger ut montagen min her også jeg. Håper den faller i smak Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 TMWH; Når er neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå