Pop-fiske Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vi skal jo kanskje da.. Har snakket med lederen deres. Vi kan idag 3 mot 3 men dere gidd jo ikke det. Me bør få til meir enn 3v3.. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sier bare steinen på Fuel.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vi skal jo kanskje da.. Har snakket med lederen deres. Vi kan idag 3 mot 3 men dere gidd jo ikke det. Me bør få til meir enn 3v3.. Vi kan ikke mer enn 4v4 for øyeblikket Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Greit nok. Og det trenger ikke være sniper only heller da. o_O Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Så mange boostere i FFA nå, bli gal. Har nettop prestiget, så har ikke booster classen min heller. Endret 9. juli 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så mange boostere i FFA nå, bli gal. Har nettop prestiget, så har ikke booster classen min heller. Du skal være glad du kom inn på multiplayer i natt ihvertfall, for det er det jaggu meg mange av PC spillerne som ikke gjorde. Det funker fett når du har LAN ja Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) hi hi ihi hi!! denne var morsom!! Anbefaler å se hele! Endret 9. juli 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hi hi ihi hi!! denne var morsom!! Anbefaler å se hele! Haha! Den var vill! Digget throwing knife "killet". Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det å få Sitrep DONE er umulig... Jeg gir opp Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hi hi ihi hi!! denne var morsom!! Anbefaler å se hele! Hahaha, den var faktisk jævlig morsom;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hadde fin kamp på Vacant nå, 74/22 med mini-UZI og Sentry Gun som høyeste killstreak. Elsk med nye baner Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ååååååååå FPS-spill eier alle andre spill Prøvde å spille WoW nå littegrann og fikk liksom ikke lyst å fortsette med det, skrudde det bare av og logga MW2 heller... Instant action FTW... WoW er sååååå venting venting og mere venting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Greit nok. Og det trenger ikke være sniper only heller da. o_O Har ikke sagt at det skal bare være sniper? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Greit nok. Og det trenger ikke være sniper only heller da. o_O Har ikke sagt at det skal bare være sniper? Nei, ingen av oss har sagt det ! Er berre eg som har spørt om det! Intenze veit ikkje kva eg og du har prata om.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Har dere den nye map packen? Endret 9. juli 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kan vi ta denne clan war diskusjon/planleggingen et annet sted? 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kan vi ta denne clan war diskusjon/planleggingen et annet sted? +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det å få Sitrep DONE er umulig... Jeg gir opp Motivasjonen er problemet ditt, spill Ground War, eller FFA med maaaaange boostere! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det kan godt tenkes Men på PC er det langt fra like mange boostere som på konsoll. Det er bare fler hackere isteden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå