HCG Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Uhmm... nei? IW har selv sagt at man ikke kan få den legit. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg har ikke på alle våpnene, men endel iallefall EDIT: Lagt til skjermdump i spoileren.. Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vet hvilken challenge man må fullføre for å få den spinnende skullen. Og det er AK-47 Veteran 4. Som er umulig, siden den ikke finnes. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Uhmm... nei? IW har selv sagt at man ikke kan få den legit. Joda, fourzerotwo har sagt at man kan få den legit Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vet han har det, men har han har sagt det omvendte etterpå. x) Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vet han har det, men har han har sagt det omvendte etterpå. x) Man kan ikke stole på noe av hva Mr. Bowling sier. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 For meg er det 1 spill som det er greit å cheate i og det er GTA! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 - Im a stealth clown. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 For meg er det 1 spill som det er greit å cheate i og det er GTA! Jepp, men alle cheater der, men det er ikke noen ulemper ved det! Man kan bygge ting, spawne ting, osv. Det er jo morro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg vet han har det, men har han har sagt det omvendte etterpå. x) Man kan ikke stole på noe av hva Mr. Bowling sier. Den var fin Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Vet noen om når dei nye mapsa kommer på dei andre spille modusene?? Er lei av att du ikke kan velge hva du vil spille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 En ukes tid eller noe sånt. De nye mapsa var drit gøy. Digget alle! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 En ukes tid eller noe sånt. De nye mapsa var drit gøy. Digget alle! Enig. Hvis to camperer hadde spillt SnD på fuel så hadde dei aldri blitt ferdig Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Eg var ikkje så veldig imponert over dei nye karta. Det kan være for at eg ikkje har spelt dei nok til å lære meg dei endå, men til no er det ingen av dei nye karta som stikker seg ut som betre en middels gode kart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg liker alle.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Gidder ikke kjøpe jeg:P begynt å leke meg med batlefield Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Hadde vært kult om noen her som spiller på PS3 kunne laget et team med venner, og spilt mot oss i ArTiiC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Vi skal jo kanskje da.. Har snakket med lederen deres. Vi kan idag 3 mot 3 men dere gidd jo ikke det. Endret 8. juli 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Synes alle bortsett fra Trailer Park var imba. Men jeg har spilt alle mappene en gang til nå da... Så får se hva jeg tenker etter å ha spilt en ukes tid Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Vi skal jo kanskje da.. Har snakket med lederen deres. Vi kan idag 3 mot 3 men dere gidd jo ikke det. Pop-fiske er ikke lederen vår. Vi har ikke noen leder, vi har et demokrati. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå