Munty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skjønner ikke helt greia med å kjøpe et spill til rundt 400,- for å ha det gøy og la en datamaskin spille for deg. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hi Hi. Dette er verdens lengste throwing knife kill! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er ferdig med alle challenges jeg.. (Er i Prestige 10 også). (Jeg rankhacker ikke, hater idioter som gjør det). Har du det 10.prestige emblemet som snurrer rundt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Modern Warfare 2 har fått noen stygge arr etter fuskerne i spillet. Folk kan bli kraftig svaiet av gruppepress, humør, selvbilde og selvtillit. Har til og med pratet med mennesker som mente at de gjorde spillet mer rettferdig. Juksing har alltid vært en stort diskusjonsemne innenfor gaming. Jeg husker når det første Ghost Recon kom ut og det svermet av aimbot osv. Til og med det første Unreal Tournament og Quake hadde aimbot. Jeg har venner som jukser i hvert spill, da tenker jeg på Trainers (gir evig ammo og liv i Singelplayer osv.) og de storkoser seg med spillet, men mister jo hele pointet da. Har de blitt mistet i gulvet ved fødsel? Har juksere funnet ut at ingen vil spille med de når de jukser? Tror de er så innsnervet i sitt eget sinn at de tror jorden roterer rundt dem selv. /quit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 De mangler en form for hensyn til andre mennesker. Egoiste drittsekker kaller vi sånne Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er ferdig med alle challenges jeg.. (Er i Prestige 10 også). (Jeg rankhacker ikke, hater idioter som gjør det). Har du det 10.prestige emblemet som snurrer rundt? nope. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er ferdig med alle challenges jeg.. (Er i Prestige 10 også). (Jeg rankhacker ikke, hater idioter som gjør det). Har du det 10.prestige emblemet som snurrer rundt? nope. Da er du ikke ferdig med alle challenges. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Du vet at den ikonen kun er for IW. Endret 7. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Du vet at den ikonen kun er for IW? Se CoD Wiki. Det står også complete på alle mine challenges At det er kun for IW? Hva mener du? Du får den når du har alle challenges complete. Det vil si alle våpen også. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 JEG HAR ALT, ikke motsi meg! Skriver mer når jeg har fikset tastaturet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 JEG HAR ALT, ikke motsi meg! Skriver mer når jeg har fikset tastaturet Ikke bli så hissig da, jeez. Har aldri møtt en med alle challenges complete. Hvor mye playtime har du? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 58 Dager og 12 timer, ikke mye egentlig.. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Man ser da hvordan PC versjonen er blitt. Ble drept av samme aimbotteren 3 gang på rad, og måtte bare leave da. Levelen min fikk jeg tilfeldigvis når jeg ble med i et spill den dagen MW2 var på gratis trial. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 58 Dager og 12 timer, ikke mye egentlig.. Og du har alle challenges uten å jukse? Dummeste jeg har hørt på lenge. Alle gull challenges på våpen krever ikke mindre enn 37000 headshots. Headshots raten ligger på rundt 10% vil jeg tippe. Så da har du rundt 370k kills, give or take? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Kommer ikke map packen snart da Klokken er jo fem. De pleier å oppdatere klokken fire i England. (Som blir fem her.) Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Eneste jeg spiller er SnD og Ground War.. Det står at alle challengene er ferdige, og jeg har alle våpenene og extentions.. Den sier så lang tid i følge "barracks". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Eneste jeg spiller er SnD og Ground War.. Det står at alle challengene er ferdige, og jeg har alle våpenene og extentions.. Den sier så lang tid i følge "barracks". Ta Screen shot av det da. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Å du mener alle weapon attachments. Trodde du mente alle challenges i barracks. Da blir det en annen sak. Edit: Forøvrig ryktes det at det spinnende hodeskallen unlockes ved 1000 kills med nuke. Det virker igrunn sannsynelig da alle de andre killstreakene gir et slags form for emblem ved 1000 kills. Endret 7. juli 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det er alle i barracks. Har bare alle veapon-attatchements til våpenener jeg bruker. Håper ikke du mener alle våpenene?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Selvfølgelig må du ha alt på ALLE våpen, det er jo challenges det også. Endret 7. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå