Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bedre å starte med airdrops (emergency). får jo 4 ks i den, ofte uav/counter uav, attack heli, og presision airstrike som jeg ser du allerede har brukt litt tid på :)

 

 

Edit: ser at jeg bare har 40 attack heli og 49 precision på 800 airdrops :(

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Er ferdig med alle challenges jeg.. (Er i Prestige 10 også).

(Jeg rankhacker ikke, hater idioter som gjør det).

Da hater du vel meg, er i prestige 10.

Men spiller på PC og hvert eneste game har cheatere. Enten WH eller aimbot. Blir så lei for det er ikke artig å spille lengre.

Level hack går ikke ut over andre..

Endret av Eaan
Lenke til kommentar

Hvorfor kommer alle idiotene med tube fram hver gang det er en update på dette spillet?

Tenkte jeg skulle kose meg med cod i dag, men ikke en gang hardcore search er uten folk med tube og G18 :S

 

For det fyrste er det nok i stor grad at du legg merke til det då du tydeligvis irriterer deg over akkurat dette.

 

For det andre så har det nok med at ny map pack betyr dobbel XP, så for å få mest mulig XP så er det om å gjere å få flest mulig kills.

Dette oppnår du lettast med noobtube.

Fyr av ein granat eller to rundt eit hjørne eller over ei byggning og krysse fingrane for at du får ein liten multikill, deretter speler du som vanleg til du dør og deretter repeterer du prosedyren. Når alle på laget speler på denne måten betyr det nødvendigvis forholdsvis mykje granatar.

 

Når det er dobbel XP så blir du nærmast straffa dersom du sattser på å spele som sniper og i staden for å springe rundt å no scope legger deg ned for å dekke objective.

Du vil på den måten sørge for ein seier til laget ditt, men utan mange kills vil du få lite XP.

 

Har nok også ein del med at du ikkje får negativ eller redusert XP ved dødsfall.

Lenke til kommentar

Det har noe med mål og målsetting å gjøre. Idiot.

Er det mulig å bli mer usaklig?

Det beste hadde helt klart vert og fått alle våpnene og attachmentsene så man hatt det gøy fra det minuttet man spilte først.

 

Og da varer spillgleden mye lengre tror du?

Lenke til kommentar

Det har noe med mål og målsetting å gjøre. Idiot.

Er det mulig å bli mer usaklig?

Det beste hadde helt klart vert og fått alle våpnene og attachmentsene så man hatt det gøy fra det minuttet man spilte først.

Ja og det hadde sikkert vært like artig å bare plutselig hatt kone, 2 barn å bikkje?

Er du en som ikke liker å pule kanskje? :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Juksing er for folk som suger og ikke greier å fullføre spillet på en annen måte. Det er rett og slett patetisk, betale for et spill som du cheater deg til å fullføre. Du får ikke samme gleden på slutten, og det er akkurat det samme som å dope seg i OL. Ikke godt motatt, og rett og slett bare idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...