Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må vertifisere spillet.

Høyreklikk på spillet, så egenskaper, så er det en eller annen vertifiser knapp. Da vil den laste ned alle mapsa.

Nå hadde IW gjort det slik at patchene gikk sånn:

1. Endring av versionnummer
  2. Fiksing av bugs og aktivering av DLCen
  3. Maps

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nettopp kjøpt og installert Resurgent-pack og det har gått feilfritt. Helt til...

Jeg prøver å spille på banene. Med en gang loading screenen kommer opp, får jeg feilmelding.

"Can't find xxxx.map"

Noen som veit?

De er ikke helt ferdige, la de få jobbe og bare ha litt tålmodighet. Til slutt funker det skal du se :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvorfor får man noen kart så jævlig ofte og andre nesten aldri. Buhu, jeg elsker Rust og den kommer jo hver 30. gang om ikke sjeldnere:(

Spill Team Tactical så kommer den oftere, den kommer aldri på Ground War.

Lenke til kommentar

Jeg fikk til de nye mapsa nå, hadde visst ikke instalert dem..

Ett mode jeg ikke husker navnet på, men da spiller man HQ og ett eller annet annet mode uten killstreaks :)

HQ? er vel bare uten killstreak softcore og uten killstream hardcore? eller nei.. er det uten killstrek, HQ, TDM, DOM etc. og uten killstreak, S&D, CTF etc? :)

Lenke til kommentar

Noen som har problemet at når man prøver å starte ett av de nye mapsa kommer det bare opp et "sjakkbrett" med noe brune og turkise ruter og så henger spillet seg opp. Eneste jeg kan gjøre er å avslutte prosessen. WAT

Lenke til kommentar

Du må vertifisere spillet.

Høyreklikk på spillet, så egenskaper, så er det en eller annen vertifiser knapp. Da vil den laste ned alle mapsa.

Nå hadde IW gjort det slik at patchene gikk sånn:

1. Endring av versionnummer
  2. Fiksing av bugs og aktivering av DLCen
  3. Maps

Her har du svaret.

Lenke til kommentar

Noen som har problemet at når man prøver å starte ett av de nye mapsa kommer det bare opp et "sjakkbrett" med noe brune og turkise ruter og så henger spillet seg opp. Eneste jeg kan gjøre er å avslutte prosessen. WAT

Samme problem her :S Prøvd å verify game cache og defragment. Funker ikke for en DRITT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som kan skrive kort hva den nye updaten på ca 150MB inneholdt?

Er opptatt for tiden så får ikke skjekket innom spillet på en stund.

Lenke til kommentar

Samme problem her :S Prøvd å verify game cache og defragment. Funker ikke for en DRITT.

Dette er fordi Steam ikke har lastet ned selve mapsa, men tingene rundt dette.

1. Gå til Properties -> Updates
  2. Velg "Do not automatically update this game"
  3. Lukk vinduet
  4. Gå til det samme vinduet som du var i og velg "Always keep this game up to date"

MW2 vil deretter oppdateres og du har DLCen :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...