Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Oki, ville bare si at han søg på S&D Derail :D Brukte 5 skudd på et enkelt offer med sniper. Og dret i bomben sånn at vi tapte :mad:

 

Veit, Første runden eg har spilt på øver i veke. Va litt sugent..

Blei litt flau :S

Der har vi an ja :D Skamme deg! Fyfy! :p

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Hørt om å ha en dårlig dag? o.O

 

Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs.

Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hørt om å ha en dårlig dag? o.O

 

Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs.

Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst :)

 

Neida ;)

:p

 

Men dere Artiic folk, med på en clan war en gang :)? 4mot4 Private match eller noe lignende da :)

Lenke til kommentar

Hørt om å ha en dårlig dag? o.O

 

Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs.

Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst :)

 

Neida ;)

:p

 

Men dere Artiic folk, med på en clan war en gang :)? 4mot4 Private match eller noe lignende da :)

Tar det på PM med meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hørt om å ha en dårlig dag? o.O

 

Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs.

Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst :)

 

Neida ;)

:p

 

Men dere Artiic folk, med på en clan war en gang :)? 4mot4 Private match eller noe lignende da :)

Tar det på PM med meg :p

Oki :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Gjør det men updatet at det kom sånn at den er nå ute på markedet, og at Capture the flag og Mosh pit er blitt byttet ut med to andre spilletyper.

Lenke til kommentar

Gjør det men updatet at det kom sånn at den er nå ute på markedet, og at Capture the flag og Mosh pit er blitt byttet ut med to andre spilletyper.

NEEI!? Tar de vekk ctf? !!! :O :no::mad:

 

Kan dere laste ned nye map packen? Har ikke tilgang til PS3 nå, men hører rykter om at den ikke er klar før i morra? Spiller på PS3.

Ja, den kommer ikke til PS3 før i mårra den 7.

 

Men er det noen andre som har problemer med de nye mapsa til PC? broren min sendte det til meg som gift på steam og når jeg skal loade mappet kommer ikke bildet opp og så får jeg Error :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Gjør det men updatet at det kom sånn at den er nå ute på markedet, og at Capture the flag og Mosh pit er blitt byttet ut med to andre spilletyper.

NEEI!? Tar de vekk ctf? !!! :O :no::mad:

 

Kan dere laste ned nye map packen? Har ikke tilgang til PS3 nå, men hører rykter om at den ikke er klar før i morra? Spiller på PS3.

Ja, den kommer ikke til PS3 før i mårra den 7.

 

Men er det noen andre som har problemer med de nye mapsa til PC? broren min sendte det til meg som gift på steam og når jeg skal loade mappet kommer ikke bildet opp og så får jeg Error :hmm:

Den har kommet til ps3, det kan jeg understreke. Bare at den kommer til Europa den 7'ende, grunnet at ps3 store updater alt som er nytt på en Onsdag, sånn ca i 4 tiden.

 

Desverre har de tatt vekk CTF ja :( Men mener det skal forsatt være på Team Tactical. Tror den ble tatt vekk på grunn av for mye spawn trapping. Jaja, ikke noe å gjøre med. 2 gode til er no med :)

Lenke til kommentar

ja, var at det ikke kom til europa før i mårra jeg mente..

 

Nå var ctf vekk :( hjelper ikke så mye at det er team tactical når man bare er 4 på laget der + at det bare er 1/4 eller 1/3 sjanse for å få det.. Har ikke opplevd mye spawn trapping på ctf jeg men.. :/

 

 

Får fortsatt error når jeg prøver å joine de nye mapsa.. :hmm:

 

 

EDIT: savnet ctf så sykt i cod4(mw1). og nå tok de det vekk i mw2... er to nye ja, men det er samme bare en i softcore og en i hardcore så egentlig er det bare 1 ny.

De tok forsåvidt også bort stimilus only og byttet den ut med den nye mappacken. Hadde sikkert gått ann å lage sånn at man bladde lengre ned for å se flere gamemodes..

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...