Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Oki, ville bare si at han søg på S&D Derail Brukte 5 skudd på et enkelt offer med sniper. Og dret i bomben sånn at vi tapte Veit, Første runden eg har spilt på øver i veke. Va litt sugent.. Blei litt flau :S Der har vi an ja Skamme deg! Fyfy! Endret 6. juli 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst Neida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst Neida Men dere Artiic folk, med på en clan war en gang ? 4mot4 Private match eller noe lignende da Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst Neida Men dere Artiic folk, med på en clan war en gang ? 4mot4 Private match eller noe lignende da Tar det på PM med meg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hva er denne updaten jeg må laste ned til MW2? Har ikke spilt på et par dager. Noen som vet hva det er? PS: Spiller på PC Endret 6. juli 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Det var ment som en spøk og en wake up call da. Trengte ikke å ta det serriøst Neida Men dere Artiic folk, med på en clan war en gang ? 4mot4 Private match eller noe lignende da Tar det på PM med meg Oki Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er denne updaten jeg må laste ned til MW2? Har ikke spilt på et par dager. Noen som vet hva det er? PS: Spiller på PC Den nye DLCen.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Trodde den kostet penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Gjør det men updatet at det kom sånn at den er nå ute på markedet, og at Capture the flag og Mosh pit er blitt byttet ut med to andre spilletyper. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Så jeg må fortsatt kjøpe map-packen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis du vil ha den så må du det. Fritt valg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 JÆVLA SATANS Steamdritt som ALDRI funker ordentlig... Nå vil ikke Steam ta Paypal og hvordan i helvete skal jeg DA få betalt... Å betale med Visa funker heller ikke Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Har fått til meg MW2 Gleder meg til å prøve det på min nye gamer Nb: Du kan få mw2 på komplett.no til 350kr Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Har fått til meg MW2 Gleder meg til å prøve det på min nye gamer Nb: Du kan få mw2 på komplett.no til 350kr Ikke DLC... Endret 6. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Kan dere laste ned nye map packen? Har ikke tilgang til PS3 nå, men hører rykter om at den ikke er klar før i morra? Spiller på PS3. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Har fått til meg MW2 Gleder meg til å prøve det på min nye gamer Nb: Du kan få mw2 på komplett.no til 350kr Forhåndsbestilte MW2 jeg for 180kr. (Link til butikken) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Gjør det men updatet at det kom sånn at den er nå ute på markedet, og at Capture the flag og Mosh pit er blitt byttet ut med to andre spilletyper. NEEI!? Tar de vekk ctf? !!! :O Kan dere laste ned nye map packen? Har ikke tilgang til PS3 nå, men hører rykter om at den ikke er klar før i morra? Spiller på PS3. Ja, den kommer ikke til PS3 før i mårra den 7. Men er det noen andre som har problemer med de nye mapsa til PC? broren min sendte det til meg som gift på steam og når jeg skal loade mappet kommer ikke bildet opp og så får jeg Error Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Gjør det men updatet at det kom sånn at den er nå ute på markedet, og at Capture the flag og Mosh pit er blitt byttet ut med to andre spilletyper. NEEI!? Tar de vekk ctf? !!! :O Kan dere laste ned nye map packen? Har ikke tilgang til PS3 nå, men hører rykter om at den ikke er klar før i morra? Spiller på PS3. Ja, den kommer ikke til PS3 før i mårra den 7. Men er det noen andre som har problemer med de nye mapsa til PC? broren min sendte det til meg som gift på steam og når jeg skal loade mappet kommer ikke bildet opp og så får jeg Error Den har kommet til ps3, det kan jeg understreke. Bare at den kommer til Europa den 7'ende, grunnet at ps3 store updater alt som er nytt på en Onsdag, sånn ca i 4 tiden. Desverre har de tatt vekk CTF ja Men mener det skal forsatt være på Team Tactical. Tror den ble tatt vekk på grunn av for mye spawn trapping. Jaja, ikke noe å gjøre med. 2 gode til er no med Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) ja, var at det ikke kom til europa før i mårra jeg mente.. Nå var ctf vekk hjelper ikke så mye at det er team tactical når man bare er 4 på laget der + at det bare er 1/4 eller 1/3 sjanse for å få det.. Har ikke opplevd mye spawn trapping på ctf jeg men.. :/ Får fortsatt error når jeg prøver å joine de nye mapsa.. EDIT: savnet ctf så sykt i cod4(mw1). og nå tok de det vekk i mw2... er to nye ja, men det er samme bare en i softcore og en i hardcore så egentlig er det bare 1 ny. De tok forsåvidt også bort stimilus only og byttet den ut med den nye mappacken. Hadde sikkert gått ann å lage sånn at man bladde lengre ned for å se flere gamemodes.. Endret 6. juli 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå