Pop-fiske Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler Om du leser litt, så ser du at alt det var ironi og dumskap av folk som virkeleg brukar sånt bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler Om du leser litt, så ser du at alt det var ironi og dumskap av folk som virkeleg brukar sånt Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro SitRep (snart pro) Intervention FMJ M9 Akimbo Stuns x2 Claymore ____ Standard sniping klass for meg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hva er det SitRep gjør som er spesielt? Har aldri skjønt noe av den Perksen : / Er jo kun det med Tactitacl Insertion og du hører skrittene til fienden bedre? Endret 5. juli 2010 av Raste Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) du er også claymores og granater. bruker perker på snd Endret 5. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hva er det SitRep gjør som er spesielt? Har aldri skjønt noe av den Perksen : / Er jo kun det med Tactitacl Insertion og du hører skrittene til fienden bedre? Ganske bra til runner hvis man ikke satser på kniving, med Spas 12 og UMP45 med silencer. Også bra til S&D nevnt over meg. Endret 5. juli 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 på snd er det dødsirriterende å dø av claymores Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 på snd er det dødsirriterende å dø av claymores +1, Syyyykt irriterendes, men digg å få triple kill med det Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk en 1v4 clutch på Terminal. SitRep hjalp sinnsykt mye. Var jo rundt 5 claymores rundt flyet. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk en 1v4 clutch på Terminal. SitRep hjalp sinnsykt mye. Var jo rundt 5 claymores rundt flyet. :O SICK; ArTiiC Intenze does it! 1v4 CLUTCH! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler Trikset er å være to som bruker scrambler. Sitter du stille i ein krok som den einaste på laget med scrambler så er du lett for fienden å finne, men dersom du enten beveger deg mykje eller sammarbeidar med andre på laget ditt så er det svært vanskelig for fienden å peile seg inn på deg sidan det er så mange scramblere på laget ditt. Med strategisk plassering av scramblere kan du i tillegg meir eller mindre permanent blokkere fiendens radar, blir som ein permanent counter-UAV. Hva er det SitRep gjør som er spesielt? Har aldri skjønt noe av den Perksen : / Er jo kun det med Tactitacl Insertion og du hører skrittene til fienden bedre? SitRep gjer at alt av fientleg equipment som er i bruk lyser raudt. Fungerer både på TI, claymores, C4, granater og semtex. Det beste av alt er at du kan sjå plasseringa av utstyret gjennom veggar og det virker på ei avstand som tilsvarer ca halve lengda på bana. Når du får pro versjonen vil du i tillegg høyre fiendens skritt mykje betre noke som gjer at det er nærmast umogleg for fienden å snike seg inn på deg med mindre dei bruker ninja. Ein anna fordel er at lyden av dine eigne og lagspelerane dine sine skritt får redusert lyd, slik at dersom du høyrer skritt bak deg så veit du at det er ein fiende og ikkje in lagkammerat. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 vært en uke i magaluf nå.. lurer på om jeg i det hele tatt tør å spille igjen! Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Work in progress Jeg trumfer den med: Har visst spilt dette spillet alt for mye skjønner jeg :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvem er Artiic_CakeZz ? Er han på dette forumet, er så mange artic folk her hvertfall Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvem er Artiic_CakeZz ? Er han på dette forumet, er så mange artic folk her hvertfall Det er Cup-Cakez her på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Oki, ville bare si at han søg på S&D Derail Brukte 5 skudd på et enkelt offer med sniper. Og dret i bomben sånn at vi tapte Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Oki, ville bare si at han søg på S&D Derail Brukte 5 skudd på et enkelt offer med sniper. Og dret i bomben sånn at vi tapte Haha :!: Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Oki, ville bare si at han søg på S&D Derail Brukte 5 skudd på et enkelt offer med sniper. Og dret i bomben sånn at vi tapte Veit, Første runden eg har spilt på øver i veke. Va litt sugent.. Blei litt flau :S Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hørt om å ha en dårlig dag? o.O Jeg har jo brukt opptil 2 magasin ffs. Chill nu 0.o 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå