Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler

Om du leser litt, så ser du at alt det var ironi og dumskap av folk som virkeleg brukar sånt :ermm:

 

bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler

Om du leser litt, så ser du at alt det var ironi og dumskap av folk som virkeleg brukar sånt :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Hva er det SitRep gjør som er spesielt? Har aldri skjønt noe av den Perksen : /

 

Er jo kun det med Tactitacl Insertion og du hører skrittene til fienden bedre?

Ganske bra til runner hvis man ikke satser på kniving, med Spas 12 og UMP45 med silencer. Også bra til S&D nevnt over meg.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler

 

Trikset er å være to som bruker scrambler.

Sitter du stille i ein krok som den einaste på laget med scrambler så er du lett for fienden å finne, men dersom du enten beveger deg mykje eller sammarbeidar med andre på laget ditt så er det svært vanskelig for fienden å peile seg inn på deg sidan det er så mange scramblere på laget ditt.

Med strategisk plassering av scramblere kan du i tillegg meir eller mindre permanent blokkere fiendens radar, blir som ein permanent counter-UAV.

 

Hva er det SitRep gjør som er spesielt? Har aldri skjønt noe av den Perksen : /

 

Er jo kun det med Tactitacl Insertion og du hører skrittene til fienden bedre?

 

SitRep gjer at alt av fientleg equipment som er i bruk lyser raudt. Fungerer både på TI, claymores, C4, granater og semtex.

Det beste av alt er at du kan sjå plasseringa av utstyret gjennom veggar og det virker på ei avstand som tilsvarer ca halve lengda på bana.

Når du får pro versjonen vil du i tillegg høyre fiendens skritt mykje betre noke som gjer at det er nærmast umogleg for fienden å snike seg inn på deg med mindre dei bruker ninja. Ein anna fordel er at lyden av dine eigne og lagspelerane dine sine skritt får redusert lyd, slik at dersom du høyrer skritt bak deg så veit du at det er ein fiende og ikkje in lagkammerat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...