Pop-fiske Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Nokon som joinar meg i SnD Ps3 ? Add ArTiiC_Pop-fiske, eg slettar deg igjen visst eg har: Join=delete i statusen min der, og du joinar Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hahahah.. veit ikke om denne er postet, men gjør det likevel. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nei, er det fake. Trodde det var ekte saker, jeg. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Heh! Lagde en retarda video av ekstrem kjedsomhet :!: http://www.youtube.com/watch?v=6E6hm-R6ZSA&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er Resurgence Pack ute? Og er det dobbel XP i dag? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Igjen, nevnt før.. 6. juli Mener du at Resurgence Pack er ute nå? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Resurgense er ute på Xbox 360, men lanseres på PC/PS3 den 6 Juli. Xbox 360 spillerne får alltid map packs på MW2 en måned før de andre maskinene. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sååå..Det nye innom sniping nå er maraton som perk 1? Spilte SnD igår hvor vi havnet i lobby med en brite som klikket vinkel når han så at vi brukte SoH Pro isteden for Maraton. Vi var tydeligvis helt ubrukelige. Man må bare elske communityet. Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sååå..Det nye innom sniping nå er maraton som perk 1? Spilte SnD igår hvor vi havnet i lobby med en brite som klikket vinkel når han så at vi brukte SoH Pro isteden for Maraton. Vi var tydeligvis helt ubrukelige. Man må bare elske communityet. Dette har jeg opplevd mye av i det siste også faktisk, også har jeg sett .50 cal med extended mags i bruk ganske mye nå :O Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det skal visst vere PROH. Det samme som at Steady Aim ikkje skal vere lov heller.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sniping SKAL være Marathon, Danger Close og Commando... Dere er noobs om dere må bruka andre perks... NOT... 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sniping SKAL være Marathon, Danger Close og Commando... Dere er noobs om dere må bruka andre perks... NOT... Du meinar vel Scrambler istaden for Commando for å ikkje bli sett ? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sååå..Det nye innom sniping nå er maraton som perk 1? Spilte SnD igår hvor vi havnet i lobby med en brite som klikket vinkel når han så at vi brukte SoH Pro isteden for Maraton. Vi var tydeligvis helt ubrukelige. Man må bare elske communityet. Brukte faktisk Marathon på snipern igår. :o Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sniping SKAL være Marathon, Danger Close og Commando... Dere er noobs om dere må bruka andre perks... NOT... Du meinar vel Scrambler istaden for Commando for å ikkje bli sett ? Glemte jo sef at silencer IKKE er lov Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 bruer man scrambler blir man sett:) er bare å pelie seg inn når jeg merker noen bruker scrambler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå