TMWH Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Er det noen som vet om det er dobbel XP i helga? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Er det noen som vet om det er dobbel XP i helga? ? Og hva er disse ryktene jeg hører om at det finnes lobbyer på PS3 også nå, hvor man får alle camoer, unlocks og går alle prestige? Wtf? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Uhmmm... ja? Men de er ganske sjeldne. Prestigehack er easycake da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hva er egentlig gode ratio stats? jeg ligge rnå på 31831 kills og 28516 deaths med 1.12 i ratio. er de bra? jeg har spilt mye tidligere som runner men har nå prøvd å forbedre scoren min og bruker sniper Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hva er egentlig gode ratio stats? jeg ligge rnå på 31831 kills og 28516 deaths med 1.12 i ratio. er de bra? jeg har spilt mye tidligere som runner men har nå prøvd å forbedre scoren min og bruker sniper Vel, det kommer ann på øyet som ser egentlig. Jeg har 97k kills og 41k deaths. Det er 2,36 i K/D ratio, men ikke noe å skryte av det heller egentlig. Alle startet jo dette spillet med under 1 i snitt omtrent, og det tar veldig lang tid å forbedre en ratio når man har fått en del kills på "tanken" for å si det sånn. F.eks: Hvis jeg går 1000-0 i neste matchen min, så øker K/D ratioen min kun med 0,03, og da tar det en evighet å øke den betydelig. OT: Pop-Fiske: Når ble jeg PROH? Endret 2. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hva er egentlig gode ratio stats? jeg ligge rnå på 31831 kills og 28516 deaths med 1.12 i ratio. er de bra? jeg har spilt mye tidligere som runner men har nå prøvd å forbedre scoren min og bruker sniper Vel, det kommer ann på øyet som ser egentlig. Jeg har 97k kills og 41k deaths. Det er 2,36 i K/D ratio, men ikke noe å skryte av det heller egentlig. Alle startet jo dette spillet med under 1 i snitt omtrent, og det tar veldig lang tid å forbedre en ratio når man har fått en del kills på "tanken" for å si det sånn. F.eks: Hvis jeg går 1000-0 i neste matchen min, så øker K/D ratioen min kun med 0,03, og da tar det en evighet å øke den betydelig. OT: Pop-Fiske: Når ble jeg PROH? Etter alle dei postane dine i beste rundetråden, så ser du jævla proh ut ! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 spilte på wasteland med sniper:D vant med 30 - 0 på FFA:D harrier og pavelow hjalp Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 @Pop-Fiske: Jeg kan vel skylde det på flaks, kan jeg ikke? ^^ Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 @Pop-Fiske: Jeg kan vel skylde det på flaks, kan jeg ikke? ^^ Ja, er det ikkje det me seier da: Alle gode spillere har flaks Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 @Pop-Fiske: Jeg kan vel skylde det på flaks, kan jeg ikke? ^^ Ja, er det ikkje det me seier da: Alle gode spillere har flaks Jeg er nesten som fetter Anton vettu ^^ Kan jo ikke gå dårlig med meg da Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Det er så irriterende! Jeg spiller Free-for-all på skidrow og jakter på boostere. Så går jeg inn i den etasjen der det er hull i taket, skyter en noob-tube opp igjennom taket og for headshot igjennom et rom! Og da er det naturlig for alle andre og bare: "care?..." Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Forventet du at alle skulle bli glad i deg og gi deg gratis kills? Skjønte ikke helt hva du mente med det der :s 3 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Forventet du at alle skulle bli glad i deg og gi deg gratis kills? Skjønte ikke helt hva du mente med det der :s +1 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Forventet du at alle skulle bli glad i deg og gi deg gratis kills? Skjønte ikke helt hva du mente med det der :s Ja? Når man får et sånn kill, skal de ta turen til Norge, kjøpe sjokolade, og servere på døra mens de synger Louis Armstrong accapella! Hva ellers? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Skikkelg dårlig dag nå, bare sånn 30-20 på FFA.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 det var ikke mye å skryte av:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Woo fall camo på MP5K Go crapgun! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Fikk akuratt Fall på Ak-47 Da har jeg begynt med AUG Foresten: Hva spiller du på Catain Ødegård? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 ps3 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hva heter du der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå