Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig gode ratio stats?

 

jeg ligge rnå på 31831 kills og 28516 deaths med 1.12 i ratio. er de bra?

 

 

jeg har spilt mye tidligere som runner men har nå prøvd å forbedre scoren min og bruker sniper

Vel, det kommer ann på øyet som ser egentlig. Jeg har 97k kills og 41k deaths. Det er 2,36 i K/D ratio, men ikke noe å skryte av det heller egentlig. Alle startet jo dette spillet med under 1 i snitt omtrent, og det tar veldig lang tid å forbedre en ratio når man har fått en del kills på "tanken" for å si det sånn.

 

F.eks: Hvis jeg går 1000-0 i neste matchen min, så øker K/D ratioen min kun med 0,03, og da tar det en evighet å øke den betydelig.

 

OT: Pop-Fiske: Når ble jeg PROH? :p

Endret av branick
Lenke til kommentar

Hva er egentlig gode ratio stats?

 

jeg ligge rnå på 31831 kills og 28516 deaths med 1.12 i ratio. er de bra?

 

 

jeg har spilt mye tidligere som runner men har nå prøvd å forbedre scoren min og bruker sniper

Vel, det kommer ann på øyet som ser egentlig. Jeg har 97k kills og 41k deaths. Det er 2,36 i K/D ratio, men ikke noe å skryte av det heller egentlig. Alle startet jo dette spillet med under 1 i snitt omtrent, og det tar veldig lang tid å forbedre en ratio når man har fått en del kills på "tanken" for å si det sånn.

 

F.eks: Hvis jeg går 1000-0 i neste matchen min, så øker K/D ratioen min kun med 0,03, og da tar det en evighet å øke den betydelig.

 

OT: Pop-Fiske: Når ble jeg PROH? :p

Etter alle dei postane dine i beste rundetråden, så ser du jævla proh ut !:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...