Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er god nok grunn. Når jeg leverte inn min tv til rep, og de brukte over 3 uker, så kom jeg og krevde lånetv. De sa at de hadde ingen inne, og jeg svarte bare enkelt "Det er ikke mitt problem, ifølge forbrukerkjøpsloven §30 må dere gi meg". Jeg ble tilbudt en 40" plasma tv, istede for min 32" lcd tv Dette var tiden jeg så minst på tv, men ville bare være jævlig, fordi jeg ville ha tilbake tv'en min og spille litt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) takk for svar:) det jeg har hørt da jeg jobbet i elbutikk av sjefen var det kun tv, mobil og data som var stort nok behov for å låne ut. men jeg trenger min daglige dose av underholdning:P BEklager off- topic. har laget egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1241491&pid=15879937&st=0entry15879937 Endret 30. juni 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Du har rett på ein lånemaskin dersom reperasjonen tek lenger enn 2 eller 3 veker Btw, du kan jo sjekke ut på heimesida til butikken du kjøpte PS3'en på. Der skal alt stå også..! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det skjedde nettopp noe sprøtt... Afghan, domination. Helt i begynnelsen sendte jeg en javelin over mot spawnen til det andre laget. Så gikk det noen sekunder. Tikk, tokk, tikk, tokk... BOOOOM, 5 kill streak, predator ready for launch Viste seg at jeg fikk 5 stykk med den ENE javelinen... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 har hentet lånemaskin er en gammel ubrukt ps3 med 4 usb porter. ingen før meg har spurt de om å låne en maskin så den er helt "ny" selv om det er 1 modellen som kom:P hvordan får jeg instalert stimuluspakken gratis pånytt? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 har hentet lånemaskin er en gammel ubrukt ps3 med 4 usb porter. ingen før meg har spurt de om å låne en maskin så den er helt "ny" selv om det er 1 modellen som kom:P hvordan får jeg instalert stimuluspakken gratis pånytt? Der trur jeg du har ett problem. Er ikke stimlusen der? Måtte du lage deg en ny bruker så du er i lvl 1? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 instalerer stimulus nå må nok starte på nytt med singleplayern men tror alt annet skal være der via online profilen. driver å instalerer ting nå så tester etterpå Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 instalerer stimulus nå må nok starte på nytt med singleplayern men tror alt annet skal være der via online profilen. driver å instalerer ting nå så tester etterpå Ok. Er det veldig anneledes med ps3 nr.1? Er menyen anneledes? Osv. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fint å høre at det ordna seg LEGO: Alt er likt ettersom det hele tiden oppdaterer seg. Det eneste som er ulikt er utseende på Playatation Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fint å høre at det ordna seg LEGO: Alt er likt ettersom det hele tiden oppdaterer seg. Det eneste som er ulikt er utseende på Playatation OK. Bare lurte. Lenke til kommentar
branick Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Forbanna retards som må booste på ground war domination wasteland! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Forbanna retards som må booste på ground war domination wasteland! He He. Vi som spiller på PS3 møter boostere på 90% Av FFA matchene. Du ser jo han ene på karte ditt. Så bare skyt en tube inn. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Forbanna retards som må booste på ground war domination wasteland! He He. Vi som spiller på PS3 møter boostere på 90% Av FFA matchene. Du ser jo han ene på karte ditt. Så bare skyt en tube inn. 90% ? Det var vel å dra den litt langt Og Branick er PROH, så han veit sikkert ! 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 er ikke åd ra den langt, siden ferien starta har det vært helt ekstremt. høy når du er i jaktemodus men ikke gøy når du vil spille profft Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har spelt litt FFA i det siste, og leita litt, og eg finner ikkje boosters i 9/10 rundar Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 da er du heldig, spilte ganske mye og fant de i FFA ofte. ekke så mye som 9 aav 10 da men kanskje 5 av 10. men er uansett mye Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 da er du heldig, spilte ganske mye og fant de i FFA ofte. ekke så mye som 9 aav 10 da men kanskje 5 av 10. men er uansett mye Ja, 5/10, og da er 9/10 å dra den litt langt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) 9 av 10 var nok hvordan det føltes men tror 5 av 10 kan være reeelt. tror de tkommer ann på klokkeslettet på dagen også. gikk inn for å spille nå og første banen jeg kom på ar det boosters Endret 1. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå