Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hvorfor bare fjerner ikke IW de idiotiske tactical insertion dritten?, det er uansett bare de jævla 10 år gamle boosterne som bruker det.

 

Nå er det slutt på mw2 for meg, spiller heller cod4, det er så sykt mye bedre.

 

Boostere og folk som faktisk forsvarer objekta i dei spelemodusane der du skal gjere dette.

 

Tactical insertion er det minst problematiske elementet i MW2, er for det fyrste svært lett å sjå tactical insertion og dersom fienden er veldig flink til å skjule det så kan du bruke sitrep og dermed sjå kvar blusset er plassert frå nesten kvar som helst på bana.

 

Boostere som bruker tactical insertion er svært lette å ta, er mykje værre med dei boosterane som ikkje bruker det, men heller finner ein gjøymeplass med cold blooded, ninja og silencer medan 2-4 kompiser oppsøker boosteren for å bli drept.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spawning systemet på mw2 er jo helt forferdelig på mw2 har jeg også merka, når spillet kom ut så synes jeg at det var jævlig fett, men nå så suger det esel baller synes jeg da... ^^

Hvis man etter mer enn et halvt år ut i spillets levetid, fortsatt ikke klarer å utnytte spillets spawningsystem til sin egen fordel, så gjør man noe feil. Jeg benytter meg av dette i enhver situasjon i spillet for å tyne ut et par ekstra kills jeg normalt sett ikke ville fått.

Man gjør "noe" feil hvis man stadig vekk finner seg i en spawntrap.

 

 

Youtube har mange fine forklaringer med spawntrap, hvordan du låser fienden til spawn på andre siden av brettet i objektive game modes, osv.

Lenke til kommentar

Prestigechallengene (de grønne) blir ikke resatt ved ny prestige, med unntak av de fem nederste i prestigekategorien.

 

 

så disse blir ikke resetta til neste presitige?

 

post-196926-1277897437,93_thumb.jpg

 

post-196926-1277897535,7971_thumb.jpg

 

Ja, det var de jeg mente. Noen av de blir resatt, som nevnt tidligere, knife, last stand, stealth, flash og stun veteran, og jeg er rimelig sikker på at heads up! blir resatt også. Ellers bevares alt til neste prestige. :)

Lenke til kommentar
Btw, hva synes dere om filmen? Noe jeg kan forbedre til neste gang?

 

 

Mindre drittmusikk.

 

... og hva hadde du foretrukket? Bloodbath, Stonegard og Lamb of God?

Tenk litt over hva folk flest foretrekker av musikk, og hvilken type musikk som passer til fragmovies.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lamb of God i fragvideoer er jo skamfett da! Har ikke hørt Stonegard i noen fragmovies enda though.

 

TF2 er vel ett av de spillene som har flest kvalitetsfilmer av nyere spill (CS og CSS har nok en del), og der virker det som om det er tre typer musikk:

 

Elektronisk musikk (Gjerne Pendulum eller Prodigy med Spitifre!) - Rock / Metal eller sær musikk fra hjemlandet. Vet ikke om folk kategoriserer Montager som Fragmovies, men det ser da ut som om ideen er det samme.

 

Det ligger noen CoD4 filmer ute på www.pldx.com , mulig det har kommet noen MW2 filmer også.

 

 

Lenke til kommentar

har jeg?

 

Fra lovdata:

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres. .

 

hvordan kan jeg dokumentere at jeg har behov for ps3en?

 

Jeg spiller daglig og ser mye bluerayfilmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...