Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er nå fuckings lei av boostere! er fler og fler av de og det virker som de fleste er 10 åringer. er så FUCKINGS lei:@ jeg snipe og nærma meg å vinne. mange leavet pga jeg var så god da. og kom inn 3 boostere da jeg manglet 10 kils. jeg vant såvidt men de ødlegger ALT.

 

BOOSTERE HAR IKKE NO LIV. de klarer ikke å mestre spillet så de jukser og ødlegger ALT for andre. driver å øver meg på sniper nå på FFA men er umulig da det er boostere i 8/10 kamper nå

Lenke til kommentar

Syns den var fet jeg :)

 

Jeg også. Synst det var stiligt når du fek Throwing knife killet. Det ble i forskjellige farger og på skrått. Var en veldig fet video.

 

Jeg tar denne filmen med på clan siden. :thumbup: Er det greit?

 

Så lenge du ikke bruker den som en del av clanen ;)

Lenke til kommentar

For mye bruk av slow motion/fast motion imo. Sitter på jobb, så har ikke lyd, så vet ikke hvordan musikken er.

 

Måtte bruke det mye, hovedsaklig pga. tilpasning til musikk. Men skal huske det til neste video :)

 

 

Edit: mongo formulering.

Endret av liiland
Lenke til kommentar

er nå fuckings lei av boostere! er fler og fler av de og det virker som de fleste er 10 åringer. er så FUCKINGS lei:@ jeg snipe og nærma meg å vinne. mange leavet pga jeg var så god da. og kom inn 3 boostere da jeg manglet 10 kils. jeg vant såvidt men de ødlegger ALT.

 

BOOSTERE HAR IKKE NO LIV. de klarer ikke å mestre spillet så de jukser og ødlegger ALT for andre. driver å øver meg på sniper nå på FFA men er umulig da det er boostere i 8/10 kamper nå

Da endrer du taktikk...

 

HAr aldri spilt FFA før 3-4 dager siden og da traff jeg på boosters... De jeg spilte sammens med teama opp og hunta de... Bossterne E-raga maksimalt og klikka totalt... Hahaha...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal de fjerne de?

 

Lær deg å bruke de i foreks. CTF?

 

Søk på junkyard på YouTube han bruker det :)

 

edit: Når man får en god KD så møter man veldig sjeldent på boostere, og hvis man møter på de så er det jo bare kjempe morro :D

Endret av dih
Lenke til kommentar

Hvorfor skal de fjerne de?

 

Lær deg å bruke de i foreks. CTF?

 

Søk på junkyard på YouTube han bruker det :)

 

edit: Når man får en god KD så møter man veldig sjeldent på boostere, og hvis man møter på de så er det jo bare kjempe morro :D

når jeg spilte mw2 på xbox så hadde jeg en KD på 1.25 eller noe, jeg solgte 360 og kjøpte meg en ps3, har nå en KD på 1.15 og møter boostere på FFA hele tida :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...