Christoffero89 Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 ja. hele poenget med prestige er å starte på 0 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Prestigechallengene (de grønne) blir ikke resatt ved ny prestige, med unntak av de fem nederste i prestigekategorien. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Syns den var fet jeg Spiller du med nicket (NOR) Feggy? Niks.. [iK!!] vegarden Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Syns den var fet jeg Jeg også. Synst det var stiligt når du fek Throwing knife killet. Det ble i forskjellige farger og på skrått. Var en veldig fet video. Jeg tar denne filmen med på clan siden. Er det greit? Endret 28. juni 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 er nå fuckings lei av boostere! er fler og fler av de og det virker som de fleste er 10 åringer. er så FUCKINGS lei:@ jeg snipe og nærma meg å vinne. mange leavet pga jeg var så god da. og kom inn 3 boostere da jeg manglet 10 kils. jeg vant såvidt men de ødlegger ALT. BOOSTERE HAR IKKE NO LIV. de klarer ikke å mestre spillet så de jukser og ødlegger ALT for andre. driver å øver meg på sniper nå på FFA men er umulig da det er boostere i 8/10 kamper nå Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Vant nettop i tipping, og fikk en nuke i mitt første spill for dagen. Digg Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Syns den var fet jeg Jeg også. Synst det var stiligt når du fek Throwing knife killet. Det ble i forskjellige farger og på skrått. Var en veldig fet video. Jeg tar denne filmen med på clan siden. Er det greit? Så lenge du ikke bruker den som en del av clanen Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 For mye bruk av slow motion/fast motion imo. Sitter på jobb, så har ikke lyd, så vet ikke hvordan musikken er. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hvorfor skyter silenced UMP gjennom ALLE overflater. Latterlig mongo våpen. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Fikk en deilig multikill nå nettop http://www.youtube.com/user/N0nst0pGaming se videoen på forsiden Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Haha, fikk tidenes morsomste claymore kill nettopp Film kommer om noen minutter siden youtube må "prosessere" den først.. Herregud, jeg ler ennå sjæl! er den. Husk å velge 720P Endret 28. juni 2010 av branick Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) For mye bruk av slow motion/fast motion imo. Sitter på jobb, så har ikke lyd, så vet ikke hvordan musikken er. Måtte bruke det mye, hovedsaklig pga. tilpasning til musikk. Men skal huske det til neste video Edit: mongo formulering. Endret 28. juni 2010 av liiland Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Btw, hva synes dere om filmen? Noe jeg kan forbedre til neste gang? Mindre drittmusikk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 er nå fuckings lei av boostere! er fler og fler av de og det virker som de fleste er 10 åringer. er så FUCKINGS lei:@ jeg snipe og nærma meg å vinne. mange leavet pga jeg var så god da. og kom inn 3 boostere da jeg manglet 10 kils. jeg vant såvidt men de ødlegger ALT. BOOSTERE HAR IKKE NO LIV. de klarer ikke å mestre spillet så de jukser og ødlegger ALT for andre. driver å øver meg på sniper nå på FFA men er umulig da det er boostere i 8/10 kamper nå Da endrer du taktikk... HAr aldri spilt FFA før 3-4 dager siden og da traff jeg på boosters... De jeg spilte sammens med teama opp og hunta de... Bossterne E-raga maksimalt og klikka totalt... Hahaha... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Må du spille FFA da? Det fins jo hvertfall 10 andre modes å spille på. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Prestigechallengene (de grønne) blir ikke resatt ved ny prestige, med unntak av de fem nederste i prestigekategorien. så disse blir ikke resetta til neste presitige? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Stealth, Stun Veteran, Knife Veteran og Flashbang Veteran blir resetta. Men ingen av de andre Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hvorfor bare fjerner ikke IW de idiotiske tactical insertion dritten?, det er uansett bare de jævla 10 år gamle boosterne som bruker det. Nå er det slutt på mw2 for meg, spiller heller cod4, det er så sykt mye bedre. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hvorfor skal de fjerne de? Lær deg å bruke de i foreks. CTF? Søk på junkyard på YouTube han bruker det edit: Når man får en god KD så møter man veldig sjeldent på boostere, og hvis man møter på de så er det jo bare kjempe morro Endret 30. juni 2010 av dih Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hvorfor skal de fjerne de? Lær deg å bruke de i foreks. CTF? Søk på junkyard på YouTube han bruker det edit: Når man får en god KD så møter man veldig sjeldent på boostere, og hvis man møter på de så er det jo bare kjempe morro når jeg spilte mw2 på xbox så hadde jeg en KD på 1.25 eller noe, jeg solgte 360 og kjøpte meg en ps3, har nå en KD på 1.15 og møter boostere på FFA hele tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå