bandreas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når du går innpå mine spill på steam så er det en knapp nede som heter "legg til spill som ikke er i steam", trur du kan legge til de andre spillene dine der. Så jeg kan finne frem steamspill fra Konto 1 og legge de til i "Mine Spill" på Konto 2. Dermed spille spill fra Konto 1 med Konto 2? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Trenger anbefaling til ny gunner Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Heisann. Fikk spillet idag. Instalerte det og tenkte å spille sp litt først. Men hvorfor i huleste starter sp i safe mode? Er det noen som har opplevd det? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva er denne prestige mode som folk prater om rundt omkring? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hva er denne prestige mode som folk prater om rundt omkring? Når du har kommet til høyeste lvl, da kan du velge å ta prestige, da mister du alt av utfordringer, våpen, alt! Du begynner på nytt, med en nytt emblem, du kommer til høyeste så kan det være på'n igjen. Dette kan gjøres et par ganger. Endret 18. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Trenger anbefaling til ny gunner Hvordan lvl er du i ? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva er denne prestige mode som folk prater om rundt omkring? Når du har kommet til høyeste lvl, da kan du velge å ta prestige, da mister du alt av utfordringer, våpen, alt! Du begynner på nytt, med en nytt emblem, du kommer til høyeste så kan det være på'n igjen. Dette kan gjøres et par ganger. Fordelen med dette er at for hver prestige du gjør ferdig får du en ekstra custom class du kan herje med. Du kan prestige 5 eller 10 ganger slik at du får 5 eller 10 customclasses til Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når du går innpå mine spill på steam så er det en knapp nede som heter "legg til spill som ikke er i steam", trur du kan legge til de andre spillene dine der. Så jeg kan finne frem steamspill fra Konto 1 og legge de til i "Mine Spill" på Konto 2. Dermed spille spill fra Konto 1 med Konto 2? Ja trur det skal funke, men jeg har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Bare for å få noe ut. Er det bare jeg som synes det er plagsomt at man ikke kan "lene" seg når man står i hjørner? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når du går innpå mine spill på steam så er det en knapp nede som heter "legg til spill som ikke er i steam", trur du kan legge til de andre spillene dine der. Så jeg kan finne frem steamspill fra Konto 1 og legge de til i "Mine Spill" på Konto 2. Dermed spille spill fra Konto 1 med Konto 2? 1 Lisens er kun gylder på 1 konto. Kjøper du feks CoD på komplett.no, så kan du legge til keyen på steamkontoen din 1 gang. da vil den være der for alltid. Men du kan ikke legge den til på nytt på en annen steamkonto igjen. da er den alleredei bruk. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Når du går innpå mine spill på steam så er det en knapp nede som heter "legg til spill som ikke er i steam", trur du kan legge til de andre spillene dine der. Så jeg kan finne frem steamspill fra Konto 1 og legge de til i "Mine Spill" på Konto 2. Dermed spille spill fra Konto 1 med Konto 2? Ja trur det skal funke, men jeg har ikke prøvd det selv. Du vil finne alle exe-filene til steam spillene dine inne på steam mappa som du mest sannsynligvis har på min datamaskin > C:// > programfiler osv.. Så når det er sakt trenger du ikke steam i det heletatt for å spille "off-line" spilla dine. Så jeg tror faktisk det skal gå bra å bare legge til de "off-line" spilla manuelt innpå den nye steam accounten din..så har du alt i box Edit: 1 Lisens er kun gylder på 1 konto. Kjøper du feks CoD på komplett.no, så kan du legge til keyen på steamkontoen din 1 gang. da vil den være der for alltid. Men du kan ikke legge den til på nytt på en annen steamkonto igjen. da er den alleredei bruk. Vel det den "legg til spill" menyen gjør er egentlig bare å bruke steam som en slaks snarvei-sentral for spillene dine, å siden du kan kjøre steam-spillene dine manuelt slik jeg nevnte over her uten steamtilgang, så skal det gå an å legge til den exe-filen som en snarvei på den NYE steam accounten. Jeg konkluderer altså i at dette går. Men kan hende jeg tar feil selvfølgelig. Kan aldri være 100% sikker. Endret 18. november 2009 av xitto Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Trenger anbefaling til ny gunner Hvordan lvl er du i ? Hvordan lvl er du i? Er det slik man sier det Jeg er i lvl 43 nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Trenger anbefaling til ny gunner Hvordan lvl er du i ? Hvordan lvl er du i? Er det slik man sier det Jeg er i lvl 43 nå Kommer litt ann på dialekt, hvilken/hvordan lvl er du i f.eks. Back to topic, har du prøvd M16 ? Personlig er jeg forelsket i M4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 SCAR Tenkte jeg skulle begynne å oppgradere SCAR, er det verdt det ? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mangler bare noen få headshots på Scar Iskall: Er M16/M4 sånn 3 burst sak? Hater sånt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Trenger anbefaling til ny gunner Hvordan lvl er du i ? Hvordan lvl er du i? Er det slik man sier det Jeg er i lvl 43 nå Kommer litt ann på dialekt, hvilken/hvordan lvl er du i f.eks. Back to topic, har du prøvd M16 ? Personlig er jeg forelsket i M4. Digget M4 de første dagene, helt til jeg fikk Vector : 3 Vector + rapid fire Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det flere enn meg som har sinnsykt store problemer med å komme seg ned den åkeren og ned til flyet fra huset på SP Veteran? Jeg har den siste kneiken ned på ca 100 meter men dør hver gang. Enten på grunn av motstanderen ELLER på grunn av det som ser ut som mine "medhjelpere" oppe i luften, blir rett og slett bombet av de. Jeg har prøvd ca 100 ganger:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Iskall: Er M16/M4 sånn 3 burst sak? Hater sånt Niks, full-auto. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 En kompis av meg driver hele tiden og sier at jeg må game med Vector + rapid fire, men likte det ikke så godt. Scar, P90 og den TAR saken er de diggeste jeg har prøvd hittil. Må prøve M4 og M16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå