Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

-----

 

Ja, og du veit at dette er et spill og ikke realitet?

 

Sitt gjerne bak ei busk og bruk våpenet slik du mener det blir brukt i virkeligheten for min del, men for de som har et snev av annet enn camping gener så er MG ypperlig å bruke i alle situasjoner, gjerne med sleight of hand og steady aim.

Kjære deg, selvfølgelig vet jeg at det er ett spill.

 

Visst du leser nøye hva jeg skriver så sier jeg ikke at jeg sitter bak en busk og koker kaffe og camper, men deg som spiller kan bruke MG'en mer taktisk en å springe å "Spray n' Pray".

Hvor du drar i realitet i dette skjønner jeg ikke, det jeg sier er at det er ett support våpen, noe som blir brukt der man legger dekning f.eks der noen løper over en bro.

Ikke bli så sint, det passer deg ikke. :)

"Visst du leser nøye hva jeg skriver så sier jeg ikke at jeg sitter bak en busk og koker kaffe og camper"

 

Men det gjør jeg... Mohahaaaa, det er til og med Friele frokostkaffe kokmalt... Har faktisk med teltet mitt om det er dårlig vær også, det er ofte det på underpass og sub-base...

 

Hirr hirr... :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, er bare du Dernel som er sur :tease:

 

Jeg camper ( er jeg ærlig eller hur? ) på enkelte maps enkelte ganger ( av og til for mye :p ) og andre maps er jeg ad/hd fyren som beveger seg hele tiden.

 

Camping funker, men blir fort kjedelig om alle gjør det. Hunting funker om man har skills. Noe jeg mangler i stoooor grad av og til :p

Lenke til kommentar

Jeg elsker når hele det andre laget camper, for da kan jeg plukke en etter en, uten at kameratene hans må komme til unnsetning og plukke meg ned med et nakkeskudd.. Det er de rundene jeg får best score på som oftest også. Så for all del, spre ryktet om at camping er det nye kule ^^

 

En som har drept meg 2 ganger fra samme sted, plukker jeg rett ned når jeg respawner..

Lenke til kommentar

--------

 

Du ordlegger deg dårlig, og jeg har vanskelig for å skjønne innlegget ditt. Uansett, det er du som drar realitet inn i dette som sier at mg IKKE skal brukes som Rambo våpen da det i virkligheten er tiltenkt en annen funksjon. Det er akkurat hva du sa i det første innlegget ditt om dette. Vri og vend på det hvordan du vil.

 

Ikke er jeg sur heller, selv om alt kler den smukke ;)

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på film-snakket her, kan jeg vel legge ut det jeg fikk til av fragstock'ene til Veggis.

Ikke helt fornøyd med resultatet, men w/e. Anbefales å se i HD.

 

 

 

 

Btw, hva synes dere om filmen? Noe jeg kan forbedre til neste gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...