Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler bare om å vite svakhetene i spillmotoren, klarer du å gjenskape en viss bevegelse, et visst tidspunkt, gang på gang, vil du treffe samme punkt - gang på gang.

 

Handler om koordinering.

 

Å lære seg noscoping i MW2 er, i teorien, like lett som å lære seg å aime godt. MW2 har en dårlig spillmotor. Det er bare ikke like utbredt, og dersom du prøver på det i en public match blir du drept.

Dersom, som regel, visst du prøver 360 i public, så blir du drept pga. UMP-folk f.eks.

Lenke til kommentar

Hehe, GG til boosterhunters :D

 

Spilte lamme 3 kompiser FFA og plutselig hyler han ene kompisen "You fucking boosting bitches".

 

Jeg har aldri vært borti boostere før så jeg hoppa i stolen å tenkte "RAAAAAAAAAAAPE!!!!!!!!!"

 

Vi slutta å drepe alt vi så å leita KUN etter boosterne.

Dette var på Karachi og de hadde lagt seg der alle hønene er... NABS... Jeg sprang opp i det huset som er nærmest den plassen og launcha 2 RPGs opp i analen på drittungene :w00t:

 

De klikka helt loco og begynte å skrive :dontgetit: masse dritt... Så vi tok på barnsligtrusa og brukte voicechat :p

De jeg spiller med er engelske og engelskmenn er ikke kjent for å være dårlige på insults... :p Det hele endte med at han som ble boosta ikke fikk inn et eneste ord før vi avbrøt han med skjellsord :p

Lenke til kommentar

Et maskingevær er det siste jeg ville hatt dundrende mot hofta mi. Koster meg ikke mange kaloriene å høyreklikke for å få det i øyehøyde, og 10x mer nøyaktig.

 

Har vel strengt tatt ikke noe med hvor mange "kalorier" det koster å løfte våpenet. Det kommer helt an på situasjon og spillestil. Hvis man ikke sitter i et hjørne av mappet og barrikaderer seg inn med claymores, men faktisk beveger litt på seg er steady aim kjekt å ha da disse våpnene er tunge og treige og det er ikke alltid man har tid til å finsikte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Et maskingevær er det siste jeg ville hatt dundrende mot hofta mi. Koster meg ikke mange kaloriene å høyreklikke for å få det i øyehøyde, og 10x mer nøyaktig.

 

Har vel strengt tatt ikke noe med hvor mange "kalorier" det koster å løfte våpenet. Det kommer helt an på situasjon og spillestil. Hvis man ikke sitter i et hjørne av mappet og barrikaderer seg inn med claymores, men faktisk beveger litt på seg er steady aim kjekt å ha da disse våpnene er tunge og treige og det er ikke alltid man har tid til å finsikte.

Du vet at MG er bare ett support våpen?

Det vil si at du ikke skal kjøre frontline eller Rambo med det, det er for å skyte over ett område med fiender.

Eller skyte på ett hus når kompisene dine skal storme det (kjent som suppressing fire).

Lenke til kommentar
-----

 

Ja, og du veit at dette er et spill og ikke realitet?

 

Sitt gjerne bak ei busk og bruk våpenet slik du mener det blir brukt i virkeligheten for min del, men for de som har et snev av annet enn camping gener så er MG ypperlig å bruke i alle situasjoner, gjerne med sleight of hand og steady aim.

Endret av bas
Lenke til kommentar

@TMWH,

Hva er greia med 360 spins før kill ?

Er så latterlig teit at det ikke kan beskrives engang.

Det er kult :D

 

Cosmo; Du seier det er "kult" fordi du ikkje greier det. Men vil greie det..

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhhaa. Mongo

hahahahahahahhahahahahahahahahahahha. Idiot. La oss spele sånn me vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
-----

 

Ja, og du veit at dette er et spill og ikke realitet?

 

Sitt gjerne bak ei busk og bruk våpenet slik du mener det blir brukt i virkeligheten for min del, men for de som har et snev av annet enn camping gener så er MG ypperlig å bruke i alle situasjoner, gjerne med sleight of hand og steady aim.

Kjære deg, selvfølgelig vet jeg at det er ett spill.

 

Visst du leser nøye hva jeg skriver så sier jeg ikke at jeg sitter bak en busk og koker kaffe og camper, men deg som spiller kan bruke MG'en mer taktisk en å springe å "Spray n' Pray".

Hvor du drar i realitet i dette skjønner jeg ikke, det jeg sier er at det er ett support våpen, noe som blir brukt der man legger dekning f.eks der noen løper over en bro.

Ikke bli så sint, det passer deg ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...