Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes en 360 i lufta før du dreper en person er stilig. For å si det på en annen måte: Hvis du blir 360 grader quickscopet i Game Winning Killcam på SnD, synes du ikke at det er litt flaut? Den personen som dreper deg, leker jo egentlig bare med deg...

 

Hvor mange tror du hadde gidda å sett en montage med 5 sek hardscopes? Ikke populært pga ALLE kan det...

 

Men hvis du vil lage en highlights med hardscopes, commando, ump45 spray, noobtube osv, vær min gjest :)

Lenke til kommentar

*snip*

 

Men hvis du vil lage en highlights med hardscopes, commando, ump45 spray, noobtube osv, vær min gjest :)

 

Så du sammenligner hardscoping med commando, noobtube og andre latterlige ting i MW2?

 

Selvfølgelig - å scope inn på ett spot, og nerde det ene lille stedet med scope er latterlig, men selv pleier jeg å delvis hardscope - i den form av å se en fiende, scope inn, vente til jeg har "clear shot" og drepe.

 

Du tror vel ikke at sniperne er i spillet for at man skal snurre rundt som idiotiske halvhjerner, og håpe på et 360-kill?

Lenke til kommentar

Når jeg spiller vanlig og prøver å få høye killstreaks osv går jeg 99% av tiden for en hardscope. Quickscope/noscope er det en STOR sjangse for at du driter deg ut og bommer. Vet jeg at vi er 4 mot 1 på SnD, så prøver jeg kanskje noe jeg ikke ville gjort hadde det bare vært meg og motstanderen igjen.

 

@Gaarulf

Synes du filmen min var irriterende? Kan du si litt mer hvorfor så jeg kan unngå det neste gang da?

Lenke til kommentar

Han mener vel at du, TMWH burde legge mer arbeid i det mange editors bruker mye tid på å lære, å synce film til musikk.

At du finner musikk som du kan redigere filmen, så hvert skudd blir ett "boom" i sangen, kan være basstromme, trompet, snaredrummen i ett spesielt refreng o.l.

 

Det er stort sett det som skiller en god film, fra en vanlig film. Innholdet har ikke mye å si om redigeringen er superb.

Lenke til kommentar

Noen som har noen bra Class tips til meg? Nå er jeg ute å kjøre med COD, hver gang så ligger jeg med mere death enn kills.

Nevn nå litt om hva du har satt opp fra før av da?

 

Det som funker for MEG er

 

M4 med grenadelauncher

RPG

Gaymore

smoke

 

Sleight of hand PRO

Hardline PRO

Ninja PRO

 

Predator

Harrier

Pave low

 

Harrier og Pave low sammen raper det meste :D

Lenke til kommentar

.......

 

 

......

 

Forstår godt hva dere mener :)

 

For å forsvare meg litt kan jeg si såpass: Tida som blir lagt ned i en Open Lobby film og en Montage kan ikke sammenlignes. Montagen jeg selv holder på med nå, er det blitt brukt mye tid på. Her prøver jeg mitt aller beste for å få alt til å gå mest mulig hånd i hånd.

 

Er helt enig at jeg kunne gjort syncingen med musikk og kills myyye bedre på open lobby, men det er uhyre få som legger lang tid ned i en slik film.

 

Håper dere forstår litt hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Jeg spiller mest Demolition og Domination, og noen ganger Team Deathmatch.

 

Helst sett opp 3 Class for meg som fungerer bra om dere gidder? :p

 

Intervention/Barrett FMJ/Thermal

PP2000 eller M93 Raffica

Claymore

FLash eller Stun

 

Sleight of hand pro

stopping power pro

Commando/Ninja/Steady Aim Pro

 

 

UMP silencer

SPAS12 grip

Semtex/Claymore

FLash/stun

 

Maraton pro

Stopping Power pro

Commando/Ninja pro

 

AK-47 Red dot

M93 Raffica

Semtex

Flash

 

Sleight og hand/scavenger pro

Stopping Power pro

Ninja/commando pro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...