Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idioter som ødelegger...

 

+1 :thumbup:

 

 

Men kva er open lobby for TMWH. Igår satt dei å klagde på at me ikkje hadde gode GWK. Men det hadde jo ikkje dei heller alltid. Og kva er èin god GWK? Er det der me går 4 gongar opp på eit platå kvar sine gongar for å så å ta ein 720 ned frå den? Då blir jo alt GAY FAKE AND SETUP.. Det blir jo feil.

Endret av Onyx
Fjernet flagcounter.
Lenke til kommentar

sikkert OMA på ryggen også :p

 

BLING..... Ser hun har Holo på! :new_woot:

Cheater! Det er ikke vanlig holo på mp!!! :O

 

Men kva er open lobby for TMWH. Igår satt dei å klagde på at me ikkje hadde gode GWK. Men det hadde jo ikkje dei heller alltid. Og kva er èin god GWK? Er det der me går 4 gongar opp på eit platå kvar sine gongar for å så å ta ein 720 ned frå den? Då blir jo alt GAY FAKE AND SETUP.. Det blir jo feil.

Har vært med i noen sniper lobbier(ns og qs) på PC, men hvis barrett er lov er det alltid noen som begynner å spraye også ødlegger de for alle som har barrett og alle må bytte til intervention... Er ikke noe god med int. (er egentlig ikke noe god i det hele tatt, men er ihvertfall bedre med barrett). Er vel mest feelingen og at den har større magasin, men er sjekt å ikke ha bolt hvis jeg bommer på et skudd - begynner å løpe - og når jeg stopper skal jeg skyte ett til, men har jeg bolt da må jeg trekke den opp og blir mest sansynelig drept (hvis jeg spiller med gode spillere, som det alltid er i sniper lobbier :p ).

Lenke til kommentar

Og det er akkurat grunnen til at jeg gav opp sniperlobbyer etter et par forsøk. Det blir for dumt når siste kill må være noscope/720 overheadassgrap quickscope eller whatever. Listen over teite regler blir ofte for lang.

Eksempelvis:

Når det er en igjen på motsatt lag må ALLE prøve å ta 360 på han. Ender opp med et lag bli stående på et åpnet område å snurre som tullinger.

 

Spilte på rundown der det ene laget/Host bestemte at hans lag skulle stå bak dekning i huset ved gangbruen og det andre laget skulle basicly stå ved spawn og fikk ikke lov å krysse bruen. Jeg løp selvfølgelig over bruen og plukket hele laget før jeg etterpå stakk.

 

Hvis det spilles normalt og har to lag som prøver å vinne er det morsomt, men så snart det kommer teite regler på hvordan kills skal se ut blir det for dumt. Får du et pent kill så får du et pent kill, trenger du hjelp ved at andre må spille dårligere enn de kan er det fail.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ble irritert i går jeg udner sniperlobbyen. var ikke lov å sikte:O kn qs eller ns! fik kjeft da jeg sikta inn i 2 sek. ikke no gøy da. kan man ikke spille sniper mot sniper vanlig?

Herregud, fekk fleire hardscopes i trynet av deg.. I ein sniperlobby skal du i allfall ha quickscoping ;)

 

jeg måtte jo det når 3 på andre laget hardscopet og en løp med tactical knife og pistol. så meg lei av å qs når flere på andre laget ikke gjorde det

Lenke til kommentar

ble irritert i går jeg udner sniperlobbyen. var ikke lov å sikte:O kn qs eller ns! fik kjeft da jeg sikta inn i 2 sek. ikke no gøy da. kan man ikke spille sniper mot sniper vanlig?

Herregud, fekk fleire hardscopes i trynet av deg.. I ein sniperlobby skal du i allfall ha quickscoping ;)

 

jeg måtte jo det når 3 på andre laget hardscopet og en løp med tactical knife og pistol. så meg lei av å qs når flere på andre laget ikke gjorde det

Sjølv om 3 andre gjer det, trenger ikkje du gjer det. Du øydeleggjer berre for oss andre da..

Lenke til kommentar

Den open lobby'en var litt merkelig vil jeg påstå.. Var et par stk som var helt retards, sprang rundt me tac knife, ump45 osv. Jeg fikk så vidt spillt pga. måtte sende meldinger til alle de som var idioter.

 

Og til dere som fikk en melding anngående "kulere" kills, det som ble ment var at når det er en person igjen, så er det lov å prøve litt nye ting, ikke bare den quickscopen alle kan. Er ikke så kult me highlights når alle game winning kills er like?

 

Er ikke alltid jeg heller får den killen jeg er ute etter, men hvis jeg f.eks prøver en 720 og bommer, stiller jeg meg ikke 2 meter i fra han karen og quickscoper han. Det blir for domt synes jeg, sånn kan du heller gjøre i vanlig domination eller hva du nå spiller.

 

Var et par som prøvte mye fancy opplegg og klarte det av og til. Dette er kjekt å se, for da blir det litt mer variasjon i highlights filmen.

Lenke til kommentar

Det var vel slik på stimulus og men det som er fakta er at map-packen ikke har blitt gitt ut med pris tidligere så de kunne priset den til å være 70% billigere men fortsatt være svindyr. Det er melking at de legger ut map-packs i hytt og pine, spesielt nå som det er så mange uoppdragne fjortisser og cheatere som må hanskes om. De burde prioritere spillopplevelsen og rensket spillet for "cheats", "hacks" og "exploits/bugs" og kanskje gjøre en liten justering på diverse våpen for å jevne opplevelsen litt.

Lenke til kommentar

Den open lobby'en var litt merkelig vil jeg påstå.. Var et par stk som var helt retards, sprang rundt me tac knife, ump45 osv. Jeg fikk så vidt spillt pga. måtte sende meldinger til alle de som var idioter.

 

Og til dere som fikk en melding anngående "kulere" kills, det som ble ment var at når det er en person igjen, så er det lov å prøve litt nye ting, ikke bare den quickscopen alle kan. Er ikke så kult me highlights når alle game winning kills er like?

 

Er ikke alltid jeg heller får den killen jeg er ute etter, men hvis jeg f.eks prøver en 720 og bommer, stiller jeg meg ikke 2 meter i fra han karen og quickscoper han. Det blir for domt synes jeg, sånn kan du heller gjøre i vanlig domination eller hva du nå spiller.

 

Var et par som prøvte mye fancy opplegg og klarte det av og til. Dette er kjekt å se, for da blir det litt mer variasjon i highlights filmen.

K;)

 

Btw, som rein frustrasjon av å ha bomma på ein 720 f.eks, så blir det ein quickscope av og til. Berre for å få han ned sidan eg var så nærme den 720..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...