Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

sniper på SND highrise sku værrt banna! kommer meg ikke ut av huset før de sniper fra andre siden . horeunger

Det går også ann å løpe litt sikksakk mønster mot vinduet hvis du absolutt MÅ bruke den ruta.. Unnskyld at jeg sier det, men spillere som gjør det samme om og om igjen, og blir drept pga det, er nettopp slike spillere jeg elsker å møte online :p Det finnes ikke en eneste ting i dette spillet som ikke har et motangrep for å kontre det, så hvis du gjør de samme feilene om og om igjen, så er det bare deg selv du kan takke! Det gjør nemlig jeg også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Highrisespawn:

- Det er verdens lettaste ting å unngå å bli drept av spawnsniping der. Tenk litt før du går ut. Er som sagt to vegar ut. Og eg kan lett unngå å bli spawnsnipa begge vegane..

- Visst du helder heilt til høgre heile vegen på begge sidene, så blir du ikkje drept. Sånn er det i allfall for meg. Prøver eg bevisst å ikkje blir drept, liksom. Så blir eg ikkje det. Men rushar du midt i sniperfeltet og ut vinduet der folk står, så blir du drept..

Lenke til kommentar

Den jeg speler på nå bryr jeg meg ikke å dø. Jeg bare rusher med spass-12 helt til banen er over. Og på feks highrise så quickscoper jeg bare. Og noen baner så blir jeg så lei av å dø når jeg kødder meg. Så da sitter jeg bomfast inni en krok med noobtuben og claymore. Når tuben er tom så bruker jeg one man armyen. Bra att dette skjer bare noen få ganger. Ellers så hadde alle leava lobbbyen hver gang dei ser navnet mitt :tease:

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Haha, Spartan var morsomt å følge med på :p herregud så mye jeg har ledd av den gutten der. Bare synd han skal slutte med det :(

 

edit: Redigerer denne istedet for å dobbeltposte..

 

Off, jeg er så møkk lei av å havne på lag med spillere som har ensifret IQ.. Sub base istad, 6v6 domination. Jeg starter ved C. Setter meg utenfor vinduet og capper den alene, for alle løp opp og til høyre. Ferdig med C, løpe til B. Skyte 3 med AK47'en, 3 til inne i tunellen med semtex etter dobbel stun grenade, samtidig som jeg tar B helt alene. Inn i toetasjeren til venstre, plukke 3 fiender til som kom fra A, Sender ut pave lowen min og harrieren samtidig, og holder meg i andre etasje her mens luftstøtten jobber. Forsvarer B 2 ganger til før jeg går tom for ammo, hopper ned og får tak i en UMP45 fra død fiende ved B. Vi mister C blir annonsert, jeg beiner på, skyter 1 person der, løper inn, og blir tatt av martyrdom. Sjekker scoreboarden når jeg respawner, og jeg har 22-1. Neste på laget mitt har 3-5, og 2 på mitt lag har 0-0!

 

Ragequit!

 

God start på runden, men makan til medspillere da..

Endret av branick
Lenke til kommentar

Vel, det at dei andre spelerane på laget har få kills er vel kanskje ikkje så rart når du tok alle fiendane åleine, er det vel branick? :whistle:

 

Med både pavelow og harrier i lufta så er det ikkje så lett å få kills før luftstøtta pepprer området.

Sjølv så prøver eg bevist å unngå å drepe fiender utendørs når nokon på laget mitt har luftstøtte. Det er betre for laget om luftstøtta får sanke inn kills slik at den som har brukt luftstøtte får ein høgare killstreak som igjen betyr betre luftstøtte som igjen betyr at laget mitt vinner omgangen.

 

Det idielle lagarbeidet hadde vært om laget har ein lagleder som resten beskytter til lagledaren får nuke. Er betre med ein spelar som har 25 kills og som får nuke en 6 spelere som får 4-5 kills kvar og kun predator missile.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...