Smågal Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 FAEN I HELVETTE! OMA, DANGER CLOSE, COMMANDO PRO! FUCKINGS KØLLEJÆVLER! Robert Bowling kan brenne i helvette! FUCK de som ødelegger spillet! HELVETES MARATHON PRO, JÆVLA FUCKINGS KØLLEJÆVLER. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 marathon pro + lightweight med sMG er HAT! snipers på highrise på SND er HAT. skyter over banen inn i hula der man løper ut. ARGH Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 marathon pro + lightweight med sMG er HAT! snipers på highrise på SND er HAT. skyter over banen inn i hula der man løper ut. ARGH Marathon er jo bare kos, både når jeg selv, og andre har det. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 En kompis av meg fikk ace med en noobtube over banen på Estate! 5 av 5! Sjukeste jeg har sett! 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Fuck kompisen din. ( ) Noobtube som attachement og ikke første perk, er latterlig enkelt å endre på! Men Robert Bowling og hans disipler sitter med hodet opp i rassen Endret 21. juni 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg skyter av og til (mer i det siste) headshot med noobtuben min Hva kommer det av (treffer direkte?) og teller det på camostreaken? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) FAEN I HELVETTE! OMA, DANGER CLOSE, COMMANDO PRO! FUCKINGS KØLLEJÆVLER! Robert Bowling kan brenne i helvette! FUCK de som ødelegger spillet! +1 Doofen: Det kommer av at du treffer dem i hodet. Det teller kanskje på camo, men jeg er ikke sikker. Endret 21. juni 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fuck kompisen din. ( ) Noobtube som attachement og ikke første perk, er latterlig enkelt å endre på! Men Robert Bowling og hans disipler sitter med hodet opp i rassen Det er føøøøøøøør vi går over til Riot Shield! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) ....... Endret 21. juni 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da har fourzerotwo bekreftet at det kommer to nye playlists med i spillet. Når du spiller i disse to playlistene så kan du ikke bruke noen form for killstreaks. Endelig har Robert Bowling gjort noe bra, men skjønner fortsatt ikke hvorfor dem ikke patcher M9 og MG4 Silencer i samme slengen. ''Just uploaded two new playlists to Modern Warfare 2 multiplayer that allow you to play public matches with no Killstreaks in a variety of game modes. This update is currently available on Xbox Live, and will be coming to PC and Playstation 3 alongside the Resurgence Package DLC the week of July 6th. The exact details of each new playlist are below: Barebones Pro: Play Team Deathmatch and Free-for-All. All Killstreak rewards are disabled. Players: 4-8 *Xbox LIVE Party Chat allowed Objective Barebones Pro: Play Domination, Demolition, HQ Pro, and Capture the Flag. All Killstreaks rewards are disabled. Players: 8-12 *Xbox LIVE Party Chat allowed.'' Fra Robert Bowling sin blogg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 kan ikke snipers bare DØ!!! de klarer ikke spille skikkelig så de velger å ikke atacke Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Snipers er så sykt underpowered så bare hold kjeft. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei? 1 skudd og du er død! er jo ikke rettferdig. 0 sjangs å forsvare meg Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Og si snipers er overpowered blir bare for dumt. Er nok på deg feilen står, snipers holder seg som regel i utkanten av maps og sikter innover på mappet, så vet du at det er snipers så bare løp i utkanten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 nei? 1 skudd og du er død! er jo ikke rettferdig. 0 sjangs å forsvare meg Trodde du kødda når du først sa dette i går, men nå tror jeg faktisk du er seriøs :!: Morsomt. Lenke til kommentar
branick Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 kan ikke snipers bare DØ!!! de klarer ikke spille skikkelig så de velger å ikke atacke En sniper som har drept deg, har gjort nettopp det. spilt skikkelig! En snipers rolle på slagmarken er jo å ta ut fiender uten å bli tatt ut selv, og det kan han ikke gjøre midt i sentrum av kampene, det sier seg selv! H*n er nødt til å holde en lav profil i utkanten av et brett for å ha best sjanse til å forbli uoppdaget. nei? 1 skudd og du er død! er jo ikke rettferdig. 0 sjangs å forsvare meg Hvis en sniper irriterer deg så er det da virkelig ikke noe problem å ta han ut om han er i samme område hver gang? Har du i det hele tatt prøvd smoke grenade i dette spillet? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Smoke/assault, contersniping og predatorer funker bra mot snipere Intervention kan ta ut folk på 2,5 til 3 km. Da går man bare ikke inn og gjemmer seg i midten av banen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 sniper på SND highrise sku værrt banna! kommer meg ikke ut av huset før de sniper fra andre siden . horeunger Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 sniper på SND highrise sku værrt banna! kommer meg ikke ut av huset før de sniper fra andre siden . horeunger Duuuueeeeh, det går an å gå til venstre på begge spawnplassene Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da har fourzerotwo bekreftet at det kommer to nye playlists med i spillet. Når du spiller i disse to playlistene så kan du ikke bruke noen form for killstreaks. Endelig har Robert Bowling gjort noe bra, men skjønner fortsatt ikke hvorfor dem ikke patcher M9 og MG4 Silencer i samme slengen. ''Just uploaded two new playlists to Modern Warfare 2 multiplayer that allow you to play public matches with no Killstreaks in a variety of game modes. This update is currently available on Xbox Live, and will be coming to PC and Playstation 3 alongside the Resurgence Package DLC the week of July 6th. The exact details of each new playlist are below: Barebones Pro: Play Team Deathmatch and Free-for-All. All Killstreak rewards are disabled. Players: 4-8 *Xbox LIVE Party Chat allowed Objective Barebones Pro: Play Domination, Demolition, HQ Pro, and Capture the Flag. All Killstreaks rewards are disabled. Players: 8-12 *Xbox LIVE Party Chat allowed.'' Fra Robert Bowling sin blogg. OMG OMG OMG, har drømt om den moden helt siden jeg ble truffet av predator for første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå