Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes de også. Kom inn på en på Xbox igår der claymores stod igjen selv om du døde. Var også en som hadde en MG4 med explosive rounds. Finnes det på MP vaneligvis?

MG4 med explosive rounds er det samme som MG4 med FMJ. Har unlocket denne selv, så vet det stemmer. At claymores står igjen etter at en person er drept, er helt vanlig. De vil stå helt til personen som plasserte de ut, har spawnet tilbake i spillet igjen.

Lenke til kommentar

Tenkte kanskje det var FMJ, men hadde liksom aldri sett det før. Ja, jeg vet clays står igjen til etter du har spawnet, men jeg drepte en med e claymore på andre siden av banen lenge etter at jeg hadde spawnet.

Mener jeg så dette på en av MW2 mythbusters episoder på youtube, men hvis claymoren ble flashet eller stunnet rett før du døde, så vil den stå igjen til effekten av dette har gått over. Men hvor lenge stod den tror du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

hva er thermanuclear war?

 

Global Thermonuclear War is a hidden Multiplayer gametype in Modern Warfare 2. It may have been incomplete at launch or is going to be re-released as a DLC. Each side fights to capture a Tactical Nuke in the middle of the map. Once a team has captured it, a countdown automatically starts. When the countdown ends, the Nuke explodes, killing all players on the map and winning the game for the team that captured the nuke. For a team to capture the nuke, players have to be in the area around the nuke. For every second in that area, a point is given to that player's team. Once 100 points have been scored by one team the countdown begins.

- Hentet fra www.Callofduty.wikia.com

Lenke til kommentar

Spilte Paintball i går, funka ikke så veldig bra de første to rundene med MW2 taktikk.

 

Marathon Pro

Stp Power

Ninja Pro

Vil sterkt anbefalle;

Slight of Hand (Sånne magasinpods rundt hoftene liksom:P)

Stopping Power(Gode kuler!)

Steady Aim(Nytt løp, 16" og oppover:P)

 

Claymore(Ja, du får kjøpt det)

 

Det oppsettet er herlig, gjerne AK-47 look'alike som våpen og det samme med Deagle som secondary :D

Lenke til kommentar

Tenkte kanskje det var FMJ, men hadde liksom aldri sett det før. Ja, jeg vet clays står igjen til etter du har spawnet, men jeg drepte en med e claymore på andre siden av banen lenge etter at jeg hadde spawnet.

Mener jeg så dette på en av MW2 mythbusters episoder på youtube, men hvis claymoren ble flashet eller stunnet rett før du døde, så vil den stå igjen til effekten av dette har gått over. Men hvor lenge stod den tror du?

 

Tja. Var vel noe rundt 5-10 sekunder. Det som var så pussig var at det skjedde flere ganger. En gang døde jeg , gikk tilbake til samme plass å så claymoren min enda være der. På det tidspunktet luktet jeg moddet lobby og stakk, men mulig jeg forhastet meg litt da.

Lenke til kommentar

åå.. når dere snakker så mye om mods så savner jeg bare dedikerte servere enda mer. Har så lyst å gå på cod nå og søke etter servere med mods <3

 

Men det funker ikke :(

 

Den paintball modden, var den på konsoll eller pc?

 

Ingen av delene, real life :p

 

Men Claymore, POFFF (så døde bestekameraten min). haha, ikke såå veldig smart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...