Dernel Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Men hva det har noe som helst med mw2 og gjøre skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Fant nettopp ut at jeg kan streame musikk og spille MW2 samtidig med xboxen Lenke til kommentar
branick Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Tror du faen meg ikke at tullingen som køddet til min konto syns det er morsomt? http://www.youtube.com/watch?v=uxKEPRqkX7U&feature=channel Se nicket hans i filmen, og velkomsthilsenen på mitt første bilde i "klageposten" tidligere på denne siden så stemmer det faen meg! Og det var på samme brettet dette hendte meg i går også :S 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 *Tar backup av CoD* Ingen vits. Stats og rank lagres online. Dette er nok feilpostet, men prøver meg:) Har et program der jeg vil lage en filmsnutt om hvordan man bruker programmet og legge dette f.eks ut på youtube etterpå. Det må fungere slik at folk kan se hvordan jeg bruker programmet og jeg må kunne snakke samtidlig. Håper dere kan hjelpe meg. Ingen vits å poste det i tråden her. Lag en egen tråd i en passende kategori Her kanskje: Forum > Foto og video > Bilderedigering og programvare Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 *Tar backup av CoD* Ingen vits. Stats og rank lagres online. Men hvis man først opplever det jeg gjorde, og sitter igjen med stats som sier -420420420 kills, så er det jo kjekt å kunne gjenopprette dette tilbake til normalen. Har du en backup lagret på maskinen din er det enkelt å få gjenopprettet statsen selv om det ligger lagret på nettet. Slett config fila. Kjør gjenopprettingsprogrammet jeg linket over, velg gjenopprett alt. Verifiser game cache, så lagrer spillet backup statsene til clouden, og du har gjenopprettet dine stats fra tidspunktet du tok backupen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Trodde bare spillet lå på harddisken jeg, ikke informasjon om rank og stats. Takk for at dere forklarte det bedre Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Trodde bare spillet lå på harddisken jeg, ikke informasjon om rank og stats. Takk for at dere forklarte det bedre Det er jo ikke lett å forstå for noen de tingene som er valgt for dette spillet Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Spelte domiation i går. Da fant jeg to boostere. Jeg sto litt i fra han. Og venta til han skulle få 23 kill. PS: Måtte drepe på 23 for sikkeret skyld. Han klikka på meg. Så sente jeg han en melding der det sto "Lurt å spille på domination der det er lag så jeg kan se hvor dere er xD" Men da leava di. Så det ble ikke noe mer morro på meg. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 På Rundown boosta noen i gresset i går, da de var kommet til 24 sendte jeg en tube inn der Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 På Rundown boosta noen i gresset i går, da de var kommet til 24 sendte jeg en tube inn der He he Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 hehehehe.. Hadde vært bittert om de hadde hardline Jeg spilte ffa på subbase og var tre stykker som boostet sammen. sniker frem en semtex og ler høyt. Det syke er at de fortsatte med boostingen hele runden. gratiskill for meg. greit det når man akkurat har prestiget! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 jeg spilte ffa nå. det var 18 persner i spillet. er de tikke maks 8 det skal være? Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 jeg spilte ffa nå. det var 18 persner i spillet. er de tikke maks 8 det skal være? Hacket server du kom inn på bare Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Finnes de også. Kom inn på en på Xbox igår der claymores stod igjen selv om du døde. Var også en som hadde en MG4 med explosive rounds. Finnes det på MP vaneligvis? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 på ps3? Begynner å komme mange hack og dvs på PS3 nå men jeg har bare sett på Private Match da. Feks Thermonuclear War og Speed Hack Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 dette var første jeg fant på online. var frustrerende å spille med 18 var folk rundt meg overalt. hva er thermanuclear war? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 dette var første jeg fant på online. var frustrerende å spille med 18 var folk rundt meg overalt. hva er thermanuclear war? http://www.youtube.com/watch?v=ghAYXRHLUWg Bare at det er på X360 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Det så jo en anelse fett ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå