Deadlocks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har spilt endel timer i dag, uten noe særlig problemer. Eneste er når jeg skal spille Ground Wars, da sliter den med å bytte bane og jeg må som oftest signe opp igjen. Ellers har det vært lite å klage over. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 jaja, jeg sliter veldig i hvertfall... har til og med åpnet portene til cod slik at jeg får at NAT er open... men av like vel vil den ikke... og inni mellom står det at det brått ikke er noen spillere online Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ranker lagres online.. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet hva man får når man prestiger? Er det kun flere custom classes? Er jo sikkert emblems og callsign og da.. Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tror det bare er flere custom classes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 har vært rykter om flere challanges også Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nokon som veit kor eg kan klare challengen der man skal dette frå 30 feet eller høgare? Kva map eg bør bruke osv. Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg klarte den på Quarry i går, veldig fint map å gjøre det på. enten fra toppen av sten-haugene eller toppen av huset med en stige på hver sin side. Begge sider av dette huset skal funke. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Quarry om det heter det? Eller så har du High Rise Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tok opp litt i online igår på pc: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tok du for mye Möllers tran.......? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 First Modern Warfare 2 p2p virus Yep.. it seems that they have figured out how to spread viruses using MW2's p2p architecture This could potentially turn very nasty, as each server can spread it to every client, who spread it to more people when they become the server. So far it seems that only the PC version is affected http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=239153 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Håper jævlene hos IW lærer av dette.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Fikk en slags trojan på mitt første online spill, skjønte ikke helt hvor det kom fra, tydeligvis var det dette. Får håpe de fikser det asap Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hei Har et lite spørsmål her ang. MW2 på PC. Jeg kjøper kanskje MW2 til PC, men steam-brukeren min som jeg har hatt i årevis har et par cheat-tags på gamle spill som jeg aldri har spilt en gang. Det vil si at den er stemplet cheater, selv om jeg aldri jukset. Dette stammer fra gamle, gamle dager da det å skaffe seg en CS konto på illegalt vis ikke var noe stress. Hvis jeg kjøper MW2, vil jeg kunne spille det online eller vil denne VAC-chaet-tingen stemple meg som cheater? Hvis ja, må jeg da skaffe meg en ny bruker? Edit: Og på precision airstrike osv, starter airstriket der man plasserer markeringa? Eller er det midtpunktet til airstriket? Endret 18. november 2009 av bandreas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Engang VAC stemplet, alltid VAC stemplet. Jeg tipper du må ha ny konto, da mw2 kjører på VAC Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg regner med at du må det siden du blir bannet via steam-accounten din. Det inkluderer alle spillene du har på den accounten. Men cs og css har filtre hvor du kan velge om du skal utelukke vac-secured servere..altså, om du er bannet kan du fortsatt spille på ikke-vac-secured servere. Om dette funker på MW2 vet jeg ikke, men det ville uansett vert uakseptabelt for min del med tanke på at de serverne kryr av, intet mindre en cheatere..å jeg har en null-tolleranse mot cheating. Derfor er jeg også glad for at jeg spiller MW2 via ps3. Null stress med steam og installering/online/virus. Og jeg slipper cheatere. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Takker for raskt svar Surt egentlig, men det er vel på tide hehe. Noen som vet om det går ann å overføre spill mellom brukere? Har HL2 og Borderlands som jeg svært gjerne vil ha på samme konto som MW2. Men kan se for meg at det ikke er mulig... Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når du går innpå mine spill på steam så er det en knapp nede som heter "legg til spill som ikke er i steam", trur du kan legge til de andre spillene dine der. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 First Modern Warfare 2 p2p virus Yep.. it seems that they have figured out how to spread viruses using MW2's p2p architecture This could potentially turn very nasty, as each server can spread it to every client, who spread it to more people when they become the server. So far it seems that only the PC version is affected http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=239153 Fikk akuratt 5 trojaner som ble blokkert av avira ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå