Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan sikkert nevne i fleng de gangene noob blir brukt om helt noob ting...

 

"noobhost leave" Som om hosten kan noe for at hans isp er slow ><

"noobtuber" Jeg synes det er artig å tube fordi det er LOL å se folk fly...

"noobknifer" Dette krever skills om det skal gjøres bra så... jah...

"noobcamper" Sniping er omdiskutert, men hva gjør en til noob om man har en slik spillerstil?

"NoobLastStand" Denne er bare dritbra :p

 

Legg merke til at idiotene (de virkelige noobene) roper omtrent et nanosekund etter at noen har drept de :p

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? :D

 

Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap :p

 

Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk :D

 

Tja... Mange roper noooooob om jeg bruker grenade launcher...

Så hva som er noob er vel opp til hver enkelt å bestemme... ?

Jeg gjør HVA jeg kan for å klabbe så mange som overhodet mulig når jeg spiller, gidder ikke gjøre alle til lags for å være deres oppfatning av "pro"...

 

Tror ikke jeg er alene om denne oppfatninga ;)

 

Nei så lenge du vinner er du vell pro?:) Jeg driter også i hvordan jeg vinner om det er "pro" eller "noob".

 

Vinner du ofte er du jo god som er pro.

Endret av Sebboo
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? :D

Skrev det et par sider tilbake jeg også :p ingen som skyter de ned fordi de passer på hverandre <3 rape!... :D

 

 

om noob:

tuben skulle ikke kunne blitt brukt sammens med dc, den blir så sykt OP.

OG det er syykt irriterende når noen teleporterer 5 meter bort til deg og knifer deg rett før du skal skyte dem :/

Men ja, "noob" bruker alt for ofte :p

Lenke til kommentar

Ja, så var det min tur til å få mine ting endret i spillet av disse hackede lobbyene da... Og jeg hadde gjort ALT som stod i min makt for å forhindre at dette evt skulle skje. Gjort filoer skrivebeskyttet, tatt backup av viktige saker med MW2 configuration utility, renamet flere filer, og egentlig alt som var mulig.

 

Allikevel ble ting seende slik ut for en times tid siden hos meg:

http://img143.imageshack.us/i/iw4mp2010061823115860.jpg/

http://img408.imageshack.us/i/iw4mp2010061823173672.jpg/

http://img59.imageshack.us/i/iw4mp2010061823174344.jpg/

 

Latterlig at en liten *sett inn passende ord her* kan ødelegge ting for meg så mye, enda jeg har gjort de tingene beskrevet over for at nettopp DET ikke skulle skje!

 

Har nå endelig, etter en drøy times jobb, fått reversert skadene og gjenopprettet alt tilbake til sin opprinnelige stand.

 

Det som irriterer meg nå, er at jeg var 170 kills unna 100.000! kills når det skjedde, og med backupen fra tidligere i uka lå jeg bare på 90.000. Å miste så mange kills pga en hacket server, det viser bare hvor ødelagt deler av grunnmuren i dette spillet er.

 

Hvis dere ser på første bildet ser dere navnet på spilleren som gjorde dette mot meg, så hvis du ser det navnet i en lobby, stikk til helvete ut derifra og gå 3 runder rundt huset ditt slik at du ikke havner i den lobbyen! (man blir jo gjerne kastet inn i samme lobby når det er en hacker der :mad: )

 

-Øivind-

Lenke til kommentar

Å herregud kan det føkkes så voldsomt? :nei:

 

Om jeg blir utsatt for det samme er det nytt spill og spille seg opp igjen for min del. Har IKKE kompetanse til å fikse noe slikt :ohmy:

Alle har kompetanse til å fikse dette, hvis de forholder seg til noen enkle forhåndsregler. Jeg hentet oppskriften fra STEAM forumene, i denne tråden, og det kan du gjøre også :)

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1248572

Er mulig du må registrere deg, men det gjør vel ingenting?

 

 

Det må være den verste hacker lobby jeg har sett branick.

 

Er MW2 over for deg nå?

Det er den verste jeg har sett til nå også, og jeg har vel møtt et par hundre av de nå (Jeg elsket ground war før i dag). Super speed, uendelig ammo, AC-130 pistoler osv plager meg aldri. Jeg leaver det jo bare, men det her var weird å møte.

 

Nei, hvorfor skulle det være over? Jeg har jo fått fikset det igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

"Noob" er så jævlig oppbrukt/utvatnet at jeg ikke tror folk vet betydningen bak ordet.

Noobs

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

*Tar backup av CoD*

 

Rankhackservere er ikke så ille sånn sett, er så mange prestige at få klarer å komme seg til nummer 10. Men å ødelegge spillet for noen som for Branick er FUBAR

Jeg er litt uenig i at den hacken ikke er så ille.

Man har plutselig alt av emblems og titler og man vil jo gjerne fighte seg til det selv :mad:

Lenke til kommentar

DA er jeg enig med deg :)

 

Tro om jeg hadde fått hacket på meg alle titler og emblems... Jeg som har slitt som FAEN for å få choppergunner veteran med emblem og greier også hadde det liksom bare blitt unlocka p.g.a. en føkker i en lobby som er idiot i stede for... :ohmy:

Lenke til kommentar

Dette er nok feilpostet, men prøver meg:)

Har et program der jeg vil lage en filmsnutt om hvordan man bruker programmet og legge dette f.eks ut på youtube etterpå.

Det må fungere slik at folk kan se hvordan jeg bruker programmet og jeg må kunne snakke samtidlig.

Håper dere kan hjelpe meg.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...