Brotato Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 ... Hva er den lille ruten nede i høyre hjørne? Ser ut som en slags graf? ny type hack Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det var enten en dårlig spøk, eller så hater jeg deg. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er laggometer xD Nå er jeg en uke, og en dag uten cod. Wish me luck guys. Yeah, good luck. Om ikke lenge skal jeg ha ferie fra gaming i først to uker og så 5 uker :O Jeg kommer til å suge så hardt når jeg kommer tilbake xD Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dæven der løsna det Fikk min 25. choppergunner, wargasmtittelen og 3-4 nye emblemer på en å samme faens match yaaaaaaaaaay, har fått aim igjen etter en uke uten Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har det som oftest gøy når jeg spiller, og tiden flyr fort, men av en eller annen grunn blir jeg ikke fristet til å starte spille :/ Når jeg først gjør det har jeg det gøy, men det går ofte dager eller uker mellom hver gang Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 I dag har jeg nesten kasta spillet i bosset. Blitt commando'a, noob tubet og alt annet utspekulert piss. Når jeg endelig har fått meg 10 killstreak, så skal jeg drepe den siste personen. MEN siden han er så ufattelig dårlig, er han blitt belønnet med deathstreaks. Så jeg skyter han 1 gang med intervention (SP), 2 ganger og en gang til! Men neida, han nekter å dø, han flyr bare bort og stikker meg ned med verdens beste våpen aka knife! Du traff 4 ganger med sniper? 1. Neppe 2. Du aimer åpenbart forferdelig dårlig. Wtf, hvor har du att han traff 4 ganger fra? Han traff 2-3 ganger, og det dreper ikke alltid en painkiller. Troll? Troll? Se hvem som har rett da? Han skøt kun 2 ganger med sniperen og det er det han skriver. Det første jeg trodde var at han hadde skutt 4, men tolket det på en annen måte og da virket det mer logisk. Du må lære deg og tenkte over ting fra flere sider og ikke bare kaste deg over tastaturet. Tror det er du som troller her. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Måten han skrev på er litt for forvirrende til at noen Trolle-titler skal slenges her.. Uansett, RAGE MADDAFACKA! SATAN kan de ikke fikse JÆVLA VAC snart faen! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) I dag har jeg nesten kasta spillet i bosset. Blitt commando'a, noob tubet og alt annet utspekulert piss. Når jeg endelig har fått meg 10 killstreak, så skal jeg drepe den siste personen. MEN siden han er så ufattelig dårlig, er han blitt belønnet med deathstreaks. Så jeg skyter han 1 gang med intervention (SP), 2 ganger og en gang til! Men neida, han nekter å dø, han flyr bare bort og stikker meg ned med verdens beste våpen aka knife! Du traff 4 ganger med sniper? 1. Neppe 2. Du aimer åpenbart forferdelig dårlig. Wtf, hvor har du att han traff 4 ganger fra? Han traff 2-3 ganger, og det dreper ikke alltid en painkiller. Troll? Troll? Se hvem som har rett da? Han skøt kun 2 ganger med sniperen og det er det han skriver. Det første jeg trodde var at han hadde skutt 4, men tolket det på en annen måte og da virket det mer logisk. Du må lære deg og tenkte over ting fra flere sider og ikke bare kaste deg over tastaturet. Tror det er du som troller her. Anbefaler mindre sopp. Endret 18. juni 2010 av Smågal Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Anbefaler mindre sopp. snopp eller snop? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Snop eller Snoop? Kommer HAN til Norge? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 javel? kjønte ikke :S jeg eller han? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeei, vi skal KJØPE snop å HØRE på Snoop mens vi gamer MW2 til vi FÅR sopp i øynene Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) åja! logisk! Men det stod anbefaler mindre sopp, jeg trodde det stod anbefalet mindre snopp EDIT: har du byttet navn? + bildet ditt er blitt lite :/ Endret 18. juni 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ja har bytta nick, ble helt hekta på Phineas og Ferb (Disney channel)etter at guttungen tvingte meg å se barnetv sammen med han Prøvde å lage et Phineas og Ferb bilde, men det gikk ikke heeeelt etter planen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk Ekke Hardline litt noobish a? Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Smooth combo det der Du trenger 4 kills og så går resten av seg selv Edit: Hva som er noobish me hardline? Du ofrer jo SP/CB for det. Endret 18. juni 2010 av Tapetfjes Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk Ekke Hardline litt noobish a? Hvem bryr seg? SP er bedre i min mening. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk Ekke Hardline litt noobish a? Tja... Mange roper noooooob om jeg bruker grenade launcher... Så hva som er noob er vel opp til hver enkelt å bestemme... ? Jeg gjør HVA jeg kan for å klabbe så mange som overhodet mulig når jeg spiller, gidder ikke gjøre alle til lags for å være deres oppfatning av "pro"... Tror ikke jeg er alene om denne oppfatninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå