Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg nesten kasta spillet i bosset. Blitt commando'a, noob tubet og alt annet utspekulert piss. Når jeg endelig har fått meg 10 killstreak, så skal jeg drepe den siste personen. MEN siden han er så ufattelig dårlig, er han blitt belønnet med deathstreaks. Så jeg skyter han 1 gang med intervention (SP), 2 ganger og en gang til! Men neida, han nekter å dø, han flyr bare bort og stikker meg ned med verdens beste våpen aka knife!

Du traff 4 ganger med sniper?

 

1. Neppe

2. Du aimer åpenbart forferdelig dårlig.

Wtf, hvor har du att han traff 4 ganger fra? Han traff 2-3 ganger, og det dreper ikke alltid en painkiller.

Troll?

Troll? Se hvem som har rett da? Han skøt kun 2 ganger med sniperen og det er det han skriver. Det første jeg trodde var at han hadde skutt 4, men tolket det på en annen måte og da virket det mer logisk. Du må lære deg og tenkte over ting fra flere sider og ikke bare kaste deg over tastaturet. Tror det er du som troller her.

Lenke til kommentar

I dag har jeg nesten kasta spillet i bosset. Blitt commando'a, noob tubet og alt annet utspekulert piss. Når jeg endelig har fått meg 10 killstreak, så skal jeg drepe den siste personen. MEN siden han er så ufattelig dårlig, er han blitt belønnet med deathstreaks. Så jeg skyter han 1 gang med intervention (SP), 2 ganger og en gang til! Men neida, han nekter å dø, han flyr bare bort og stikker meg ned med verdens beste våpen aka knife!

Du traff 4 ganger med sniper?

 

1. Neppe

2. Du aimer åpenbart forferdelig dårlig.

Wtf, hvor har du att han traff 4 ganger fra? Han traff 2-3 ganger, og det dreper ikke alltid en painkiller.

Troll?

Troll? Se hvem som har rett da? Han skøt kun 2 ganger med sniperen og det er det han skriver. Det første jeg trodde var at han hadde skutt 4, men tolket det på en annen måte og da virket det mer logisk. Du må lære deg og tenkte over ting fra flere sider og ikke bare kaste deg over tastaturet. Tror det er du som troller her.

Anbefaler mindre sopp.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? :D

 

Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap :p

 

Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk :D

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? :D

 

Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap :p

 

Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk :D

 

 

Ekke Hardline litt noobish a?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? :D

 

Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap :p

 

Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk :D

 

 

Ekke Hardline litt noobish a?

Hvem bryr seg? SP er bedre i min mening.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at Harrier sammens med PaveLow raper? :D

 

Har satt opp Predator-Harrier-PaveLow og de andre lagene flipper som regel når streaken kicker inn og begynner å hyle å rope på VAC å cheats å anna bannskap :p

 

Er jo dritlett å eie med Hardline som 2.perk :D

 

 

Ekke Hardline litt noobish a?

Tja... Mange roper noooooob om jeg bruker grenade launcher...

Så hva som er noob er vel opp til hver enkelt å bestemme... ?

Jeg gjør HVA jeg kan for å klabbe så mange som overhodet mulig når jeg spiller, gidder ikke gjøre alle til lags for å være deres oppfatning av "pro"...

 

Tror ikke jeg er alene om denne oppfatninga ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...