Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står han på ande enden av bana og skyter igjennom vegger med LMG og FMJ og siktet hopper fra person til person (også igjennom vegger) så VET du at det er cheat. Vølger han deg igjennom vegger flere ganger på 100m avstand kan han ikke høre deg og det er cheat(ja, han kan ha luck, men han følger deg ikke etter punkt og prikke igjennom vegger på lang avstand flere ganger hvis han ikke cheater). når man runder et gjørne er det vanlig å sikte på kanten slik at man lett kan da de hvis de kommer. Noen cheatere failer på dette og sikter på peronen når de runder gjørnet(altså igjennom veggen). MANGE er også i grenseland og en kan ikke være sikker på om det er cheatere eller gode spillere. Her håper jeg denne selvlagde hacken ikke brukes. Håper Sph4ck er voksen nok (og klarer og styre seg) til å ikke bruke denne mot disse eller andre bare fordi han har en dårlig dag. Det er derfor denne hacken ikke burde deles ut til alle og en hver, fordi den kan bli missbrukt og bli brukt som en helt annen cheat/hack på nivå med wh og aimbot mot vanlige spillere. Hadde jeg hatt denne og skulle bruke den, ville jeg tenkt meg nøye om før jeg hadde brukt den og sett om de jeg vil ta virkelig cheater. Jeg vet hvor irriterende det er å bli tatt av cheatere og jeg vil ikke ta andre som ikke cheater med denne om jeg hadde hatt den. Jeg ville hvertfall gjort alt jeg kan for å lagge den helt bort og late som om jeg ikke har den om jeg har en dårlig dag.

 

Det at vi skal overlate cheaterne til VAC har jeg gikk opp for lenge siden! Skal det være VAC skal det iallefall være dedikerte servere slik at admins kan gjøre jobben når den ikke blir gjort av VAC.

 

EDIT: @ branick: Hvis denne muligheten hadde vært tilgjengelig for alle, ville den uten tvil blitt missbrukt. Er det èn som har den, kan han ha vett nok for å ikke bruke dette fortrinnet i spillet selv om han har muligheten til det! Det er det samme som å si at en som har wh eller aimbot aldri spiller uten bare fordi han har muligheten til å spille med det!

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

EDIT: @ branick: Hvis denne muligheten hadde vært tilgjengelig for alle, ville den uten tvil blitt missbrukt. Er det èn som har den, kan han ha vett nok for å ikke bruke dette fortrinnet i spillet selv om han har muligheten til det! Det er det samme som å si at en som har wh eller aimbot aldri spiller uten bare fordi han har muligheten til å spille med det!

 

Er heilt enig, skal ikkje så mykje til å overbevise seg sjølv at det er i alle sin beste interesse om du bruker f.eks cheaten som hjelper deg å sikte deg inn på enkeltpersoner med noob tube til å drepe han på andre laget som er berre 1 kill fra nuke.

Spesielt om det er på domination og ditt lag leder på score fordi han som nesten har fått nuke har ligget å campet i staden for å hjelpe laget med å ta poeng.

 

Og når du bruker cheat for å redde laget ditt fra nukes, så kanskje der er greit å bruke cheat mote han på det andre laget som bruker noob tube, eller han som bruker akimbo G18, han som bruker claymores eller rett og slett han på det andre laget som er betre en deg sjølv.

Lenke til kommentar

Er nok veldig fristende å gjøre det, men det skal man IKKE! Poenget mitt var at det er helt sikkert fristende å gjøre det for alle, men det skal man ikke så lenge han som er 1 fra nuke booster og du VET det...(for da er det også en type cheating)

 

Derfor burde ikke denne hacken være tilgjengelig for alle for da vil den bli brukt i situasjoner som The Avatar nevnte.

 

@Sph4ck, jeg håper virkelig du ikke deler ut denne til alle du kjenner...(pga. det som er nevnt ovenfor)

Lenke til kommentar

FY FLATE! Blir gal av teammates!

Får kills til harrier, 4stk på airstriken og har chopper klar men airspace er fult pga. harrieren min og et attack helicopter( :ermm: ) og ber de om og ikke calle inn noe mer siden jeg her chopper ready.

 

Hva skjer? joda, 2 attack helicopters, EAD og en harrier blir kalt inn og jeg dør da selvfølgelig på den tiden...

 

Får nok en harrier som tar meg til en ny chopper, og hva skjer når jeg caller den inn? Joda spillet klikker!

 

/ragequit

Lenke til kommentar

Ikke bare meg altså... Har faen ikke aim for fem flatte fittehår, hver match er sånn ca 4-16 eller noe verre... ><

 

Har 1 choppergunner reward igjen for å få emblem og tittel (24/25) men klarer fan ikke å få det til uansett hva... Camping, noobing, toobing, boosting...

 

stakkars stakkars meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...