Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den treffer for det meste jo.

Og det med Once a Cheater; Allways cheater er tull, denne er programmert til å få cheatere til å leave!

Dette er helt feil! Den er ikke programmert til å få cheatere til å leave. Den er programmert til å skyte granater mot en person, bestemt av deg, utifra steam ID'en hans.

 

 

Ja, men jeg bruker den KUN til å få cheaters til å leave, dajeg velger selv hvilken spiller som botten skal låse seg til!

Har allerede svart på dette, men jeg lurer på hvordan den låser seg på den du har valgt? Får du opp en rød boks rundt spilleren? (aka samme boksen som i chopper gunner/AC-130), eller ser du han på kartet ditt? Eller ser du spilleren gjennom vegger og teksturer bare?

 

 

Jeg vil si det er en nødvendig addon, ikke cheat.

Du, som moderator faller brått i respekt hos meg nå, ved å offentlig si at du støtter en cheat i ett av verdens mest populære onlinespill. Ser du ikke at det hviler et ansvar ved din posisjon her inne? Si at jeg "misforstår" deg, eller forklar hvordan det er OK å bruke dette, så er det fair game.

Lenke til kommentar

Skal se hva jeg får fikset. :)

 

EDIT: Har ikke fungerende telefonkamera (eller, den skrur seg av når jeg starter kameraet, kommer av at jeg filmet under vann med den, og jeg tenkte ikke på at den kun var designet for å tåle vannsprut), men kan da teste med WeGame..

 

EDIT2: Da fikk jo ikke Wegame tatt opp overlayet (Altså, siden det er det samme som en ESP.), men jeg har iallefall ett screenshot, drar jeg tuben i nærheten av "boksen" til spilleren, drar tuben seg automatisk rett opp.)

http://bildr.no/view/667985

Endret av sph4ck
Lenke til kommentar

Jeg vil si det er en nødvendig addon, ikke cheat.

Du, som moderator faller brått i respekt hos meg nå, ved å offentlig si at du støtter en cheat i ett av verdens mest populære onlinespill. Ser du ikke at det hviler et ansvar ved din posisjon her inne? Si at jeg "misforstår" deg, eller forklar hvordan det er OK å bruke dette, så er det fair game.

Han har ikke sagt hvordan han støtter bruken av den da..

Er det for å ta spillere mistenkt for cheat, så er det ikke greit fordi du ikke VET at h*n faktisk cheater. Er det obvious chaet, vil jeg si det er greit. Enkelt fordi det er for mye cheatere som ikke en gang prøver å dekke til at de cheater, og dette kan få de til å leave.

 

Men er det sånn at du velger spilleren eller trykker du f9 også kommer den på noen hvis de bruker en cheat?

Lenke til kommentar

Jeg vil si det er en nødvendig addon, ikke cheat.

Du, som moderator faller brått i respekt hos meg nå, ved å offentlig si at du støtter en cheat i ett av verdens mest populære onlinespill. Ser du ikke at det hviler et ansvar ved din posisjon her inne? Si at jeg "misforstår" deg, eller forklar hvordan det er OK å bruke dette, så er det fair game.

Han har ikke sagt hvordan han støtter bruken av den da..

Er det for å ta spillere mistenkt for cheat, så er det ikke greit fordi du ikke VET at h*n faktisk cheater. Er det obvious chaet, vil jeg si det er greit. Enkelt fordi det er for mye cheatere som ikke en gang prøver å dekke til at de cheater, og dette kan få de til å leave.

 

Men er det sånn at du velger spilleren eller trykker du f9 også kommer den på noen hvis de bruker en cheat?

Altså, etter den nye ninjapatchen av VAC, var jeg nødt til å gjøre ett par endringer, jeg skrev programmet på nytt, nå er det slik at når du trykker F9, kommeralle opp. Men jeg ser navnet til spilleren, og jeg er ikke en idiot som dreper folk som ikke cheater, når jeg har den aktivert.

 

Denne bruker jeg KUN for å få noobsa med Catalyst-Hax til å leave.

Endret av sph4ck
Lenke til kommentar

Dette er bare for dumt..

 

Ingen går til bryet med å skrive et slikt program, KUN for å plage andre cheatere. Du har selv laget programmet slik at VAC ikke kan ta deg, hvilket gir deg et enormt fortrinn mot ALLE andre som er inne i dine matcher. Du kan si det så mange ganger du bare vil, at du KUN bruker det mot andre cheatere, men ingen her inne vil tro deg på det! Eller, kanskje noen (de som vil ha ditt program selv).

 

Det har aldri i spillhistorien vært slik, at hvis noen har et fortrinn over andre i spillet, at de ikke har benyttet seg av denne muligheten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er bare for dumt..

 

Ingen går til bryet med å skrive et slikt program, KUN for å plage andre cheatere. Du har selv laget programmet slik at VAC ikke kan ta deg, hvilket gir deg et enormt fortrinn mot ALLE andre som er inne i dine matcher. Du kan si det så mange ganger du bare vil, at du KUN bruker det mot andre cheatere, men ingen her inne vil tro deg på det! Eller, kanskje noen (de som vil ha ditt program selv).

 

Det har aldri i spillhistorien vært slik, at hvis noen har et fortrinn over andre i spillet, at de ikke har benyttet seg av denne muligheten!

+1 FFS

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Du kan fort begynne å kjøre dobbelmoral når du har din egenlagde cheat i spillet.

Visst du begynner å noobtube å wallhacke på en som ikke jukser men er god i spillet?

 

Nei la VAC ordne opp i dette, å slutt å lek Vigilante.

 

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Du kan fort begynne å kjøre dobbelmoral når du har din egenlagde cheat i spillet.

Visst du begynner å noobtube å wallhacke på en som ikke jukser men er god i spillet?

 

Nei la VAC ordne opp i dette, å slutt å lek Vigilante.

 

Jeg synes det er bra det han gjør og jeg håper at han bare bruker det mot cheaters. Og det er jo ikke direkte vanskelig å oppdage når noen cheater i killcamet. Og jeg kan ikke si at jeg har opplevd ofte at VAC har ordnet opp i noe som helst.

Endret av Munty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg synes det er bra det han gjør og jeg håper at han bare bruker det mot cheaters. Og det er jo ikke direkte vanskelig å oppdage når noen cheater i killcamet. Og jeg kan ikke si at jeg har opplevd ofte at VAC har ordnet opp i noe som helst.

Det kan være vanskelig å skille cheater/ikke-cheater i spillet.

Vet at VAC ikke har vært på sitt beste, men de har bannet en god del folk opp igjennom tidene.

 

Nei skal du lage hack, så lag en som kan kicke folk fra gamet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...