Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

700 timer played og fremdeles bruker han noobtube?

 

 

Han levlet vel opp Tar 21 regner jeg mednew_yes.gif

 

Vanligvis bruker han å quickscope på SnD.

 

De fleste bruker noobtube. Det er bare en idikasjon på at du er 10 år, og ikke klarer å bruke andre våpen i spillet.

Jeg tar opp noobtuben hvis det andre laget har mer enn 2 stykker som spammer tubes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

700 timer played og fremdeles bruker han noobtube?

Han levlet vel opp Tar 21 regner jeg mednew_yes.gif

Vanligvis bruker han å quickscope på SnD.

De fleste bruker noobtube. Det er bare en idikasjon på at du er 10 år, og ikke klarer å bruke andre våpen i spillet.

Jeg tar opp noobtuben hvis det andre laget har mer enn 2 stykker som spammer tubes.

Hvis jeg blir veldig irritert, eller har lyst til å irritere bruker jeg noobtubeblush.gif

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Gleder meg til å knekke MW2 CD'en når Black Ops kommer. I det nærmeste fremtid skal jeg haxe på Mw2 bare for å lulze og ødelegge for andre slik andre har ødelagt for meg. Er greit nok lei av bullshittet Mw har.

 

Er vel ikke noe annet å forvente av en som bruker ord som haxe og lulze.

 

Black Ops blir sikkert mye bedre, WaW var jo tross alt feilfritt fra dag en.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg recorder gameplay, kommer lyden fra spillet på pc'en, sammen med bildet.

Når jeg f.eks spiller Search and Destroy snakker jeg ofte med de jeg spiller med på skype.

Dette blir nesten umulig å gjøre pga. all lyden fra ingame kommer ut høytalerene på pc'en.

 

Det går heller ikke ann å mute Tv'en og bruke lyden fra pc'en pga. den ligger 1 sekund bak det som skjer når jeg spiller. Så til dere som har en sånn HD PVR, vet dere om noen måte jeg kan mute det programmet, men ikke hele systemet?

 

Hvis dette blir for off topic, send meg en PM

Lenke til kommentar

Funker med throwing knife ja (Kjekkt med den hvis det er for trangt for en tube.

Jeg kan ikke bli VAC banna for min egen wallhack (hvis det er flere cheatere), da jeg programmerer dem selv (Og holder dem unna nettet), og dermed får ikke VAC signaturene dem trenger for å ta meg for å bruke programmene mine. Og ja, du hadde blitt bannet for ragehacken, hvis VAC hadde hatt denne i systemene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg recorder gameplay, kommer lyden fra spillet på pc'en, sammen med bildet.

Når jeg f.eks spiller Search and Destroy snakker jeg ofte med de jeg spiller med på skype.

Dette blir nesten umulig å gjøre pga. all lyden fra ingame kommer ut høytalerene på pc'en.

 

Det går heller ikke ann å mute Tv'en og bruke lyden fra pc'en pga. den ligger 1 sekund bak det som skjer når jeg spiller. Så til dere som har en sånn HD PVR, vet dere om noen måte jeg kan mute det programmet, men ikke hele systemet?

 

Hvis dette blir for off topic, send meg en PM

 

Kan du ikke mute pclyden?

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at jeg har programmert en "ragehack".

Er det en fiende som cheater, trykker jeg f9 og finner hans steam id, så bytter jeg til tubeklassen min, som treffer han med tube, uansett hvor han er.

 

Hahahahhaahahaha. Nice :thumbup:

 

Oi! Den må jeg skaffe meg! Ingen ting er bedre enn at en hacker får smake sin egen medisin! Eller... Bedre hvis han dør en grusom og smertefull død. Eller får AIDS. Anyways, den må jeg få meg!

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Den ragehacken hørtes ut som bullshit, men fett om det faktisk funker.

Du kan tro hva du vil, men det er egentlig bare en tubebot.

Som sikter sikter på targets ved hjelp av å finne posisjonen til valgt spiller. Fungerer omtrent som en vanlig esp (Men med endringer).

Endret av sph4ck
Lenke til kommentar

......

 

Kan du ikke mute pclyden?

 

Jo, men da hører jeg jo ikke de andre som snakker med meg på skype, dvs. jeg får ikke med meg callouts osv.

 

Hvilket prog? Det som følger med Hauppaugen? Total Media Extreme?

Jeg ville prøvd å huke bort "Enable preview while recording". Vil tippe det gjør susen..

On another note.. Er ingame voicesupporten på PS3 helt shitty? Siden dere bruker skype.

Lenke til kommentar

......

 

Kan du ikke mute pclyden?

 

Jo, men da hører jeg jo ikke de andre som snakker med meg på skype, dvs. jeg får ikke med meg callouts osv.

 

Hvilket prog? Det som følger med Hauppaugen? Total Media Extreme?

Jeg ville prøvd å huke bort "Enable preview while recording". Vil tippe det gjør susen..

On another note.. Er ingame voicesupporten på PS3 helt shitty? Siden dere bruker skype.

Selve system fungerer, men den standare PS3 miccen er ekstremt dårlig, den tar opp mye støy etc fra tv'en osv. Hvis man spiller MW2 er det veldig frustrerende og høre eksplosjoner etc fra en annen som mic.

Lenke til kommentar

Fant et fiffig verktøy på steam sine sider i dag:

GUI for config fila i MW2. Faktisk ganske nyttig.

Kan skru av den forbanna lobbymusikken, skifte hvor mange pingbars man skal ha, farge på pingbars og masse annet.

 

-------------------------| Generated by the MW2 Configuration Utility |-------------------------

 

Name: SilentHille

---------------------------------------------------------------------------------------

Kills: 30609 Deaths: 21870

Assists: 2600 Headshots: 2300

Wins: 740 Losses: 760 Ties: 5

Prestige: 4 Level: 30

Days: 8 Hours: 6 Minutes: 0

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Your KD ratio is: 1,4

That means that for every time you died, you have gotten 1,4 kills on average.

You have 8739 more kills than deaths.

You have played for a total of 198,00 hours. Or a total of 11 880 minutes. Or a total of 712 800 seconds.

 

You have played 1505 rounds.

This means that, on average per game, you get:

- 20,3 Kills

- 14,5 Deaths

- 1,7 Assists

- 1,5 Headshots

 

You have more Losses, than Wins... You are in a losing round 50,5% of the time.

On average, a round of gaming takes you 8 minutes.

You end in a tied match around every 301 games.

Because you are a prestige 4 and you're level 30, you have gone up a total of 310 levels!

On average, it takes you 36 minutes to go up a level.

On average, it takes you 44,7 hours to prestige.

On average, you get 6 912 kills per prestige.

 

When playing the game, you average:

- A kill every 23 seconds

- A death every 33 seconds

- An assist every 4,6 minutes

- A headshot every 5,2 minutes

 

You first started playing multiplayer on 8. april 2010

Which means that on average:

- You play 3,0 hours per day.

- You kill 467,4 people per day. Or 154,6 people per hour.

- You Die 334,0 times per day. Or 110,5 times per hour.

- You get 39,7 assists per day. Or 13,1 assists per hour.

- You get 35,1 headshots per day. Or 11,6 headshots per hour.

 

 

----------------------------------------------| END OF STATS |----------------------------------------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...