Sebboo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kanskje åpne opp shotgun? Trur han har det når han er i lvl 70 i 10.prestige. Det er ikke sikkert? Åpne Shotgun på AR er ikke så dumt har jeg hørt og kanskje han ikke har prioritert TAR-21 eller hva han brukte? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har kun 1 kills med Commando på inneværende prestige. Selvom det er en for mye Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Shame on you! Føler at de grønne perksene er litt waste, eller eventuelt noobish. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Shame on you! Føler at de grønne perksene er litt waste, eller eventuelt noobish. Helt enig eneste som er verdt noe der er : Ninja, Commando (ja jeg bruker det), og til tider Steady Aim Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 SitRep Pro er, etter min mening, en av de mest hendige perkene i spillet - hvertfall for de som bruker mye lyd og spiller HQ, SnD og slik. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva gjør den? Har aldri brukt den før.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gjør slik att du hører fotstegene til fienden lenger borte/høyere Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva gjør den? Har aldri brukt den før.. Claymoren går av saktere? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Forsinket claymore er vel scrambler? så sit-rep pro er på en måte motsatt av ninja pro da? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja motsatte av Ninja Pro. Uansett er Ninja Pro >>>> Sit Rep pro for min del. Jeg orker aldri løpe rundt bøyd sammen som en gammel mann. Må ha mobilitet. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Forsinket claymore er vel scrambler? så sit-rep pro er på en måte motsatt av ninja pro da? Da så Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Du kan se eksplosiver gjennom vegger og slik, også blir fotsteg høyere - du kan også høre de med Ninja Pro. Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Du kan se eksplosiver gjennom vegger og slik, også blir fotsteg høyere - du kan også høre de med Ninja Pro. Må også nevne at avstanden man kan se eksplosivene på er sånn ca halve brettet? Så det er en god perk for å fastslå hvor fienden har satt opp telf, feller og grillen.. Man ser også fiendens tactical insertion's med sitrep rpo, og dette er veldig nyttig i noen game modes, f.eks HQ. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg hører de med Ninja Pro uansett jeg Så Ninja Pro >>>> Alle Tier3 perks. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg til å knekke MW2 CD'en når Black Ops kommer. I det nærmeste fremtid skal jeg haxe på Mw2 bare for å lulze og ødelegge for andre slik andre har ødelagt for meg. Er greit nok lei av bullshittet Mw har. http://www.youtube.com/watch?v=bCpEmqmXJ9chttp://www.youtube.com/watch?v=bCpEmqmXJ9c FLAME ME:dribble: Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 700 timer played og fremdeles bruker han noobtube? Han levlet vel opp Tar 21 regner jeg med Vanligvis bruker han å quickscope på SnD. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 700 timer played og fremdeles bruker han noobtube? Han levlet vel opp Tar 21 regner jeg med Vanligvis bruker han å quickscope på SnD. De fleste bruker noobtube. Det er bare en idikasjon på at du er 10 år, og ikke klarer å bruke andre våpen i spillet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Å noes... Enda en som er blitt eid av tubere? Toobing er LOL, kjører ofte toobclass med rpg som secondary. Er jo dritgøy å se enemys fly gjennom lufta når du treffer... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Å noes... Enda en som er blitt eid av tubere? Toobing er LOL, kjører ofte toobclass med rpg som secondary. Er jo dritgøy å se enemys fly gjennom lufta når du treffer... Har ikke spilt på flere måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå