seblar Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ehh... Skulle laste ned stimulus package fra Psn store istad, og det koster jo 107 kr, men jeg hadde bare 60 kr. Men jeg klarte likevel å laste ned map packen. Hvordan? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Noen som vet hvorfor noe ikke har "3rd perk". Den grønne perken er erstattet av en sånn grå strek hos noen... Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ehh... Skulle laste ned stimulus package fra Psn store istad, og det koster jo 107 kr, men jeg hadde bare 60 kr. Men jeg klarte likevel å laste ned map packen. Hvordan? Da kommer det en regning på E-post adressen din. Noen som vet hvorfor noe ikke har "3rd perk". Den grønne perken er erstattet av en sånn grå strek hos noen... Da har dei den ikke på. Det er jo folk som spele med ingen perker. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ehh... Skulle laste ned stimulus package fra Psn store istad, og det koster jo 107 kr, men jeg hadde bare 60 kr. Men jeg klarte likevel å laste ned map packen. Hvordan? Da kommer det en regning på E-post adressen din. Noen som vet hvorfor noe ikke har "3rd perk". Den grønne perken er erstattet av en sånn grå strek hos noen... Da har dei den ikke på. Det er jo folk som spele med ingen perker. Hvordan tar du av en perk? Sitter ikke på mw2, så får ikke prøvd, men er det ikke sånn at du må velge en av de da? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ehh... Skulle laste ned stimulus package fra Psn store istad, og det koster jo 107 kr, men jeg hadde bare 60 kr. Men jeg klarte likevel å laste ned map packen. Hvordan? Da kommer det en regning på E-post adressen din. Noen som vet hvorfor noe ikke har "3rd perk". Den grønne perken er erstattet av en sånn grå strek hos noen... Da har dei den ikke på. Det er jo folk som spele med ingen perker. Hvordan tar du av en perk? Sitter ikke på mw2, så får ikke prøvd, men er det ikke sånn at du må velge en av de da? Vet ikke hvordan Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Er ikke dette den hacken/cheaten som gikk rundt for et par mnd siden da? Hvor det virker som at man ikke har valgt den tredje perken, mens man i realiteten har 4 perks og 3 våpen, på bekostning av equipment og special grenade? Endret 11. juni 2010 av branick Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Var det på xbox eller PC? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har flere ganger merket folk som går rundt tilsynelatende uten tredje perk på PC. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Sjekk hva som skjedde med broren min når han spilte mw2: Jeg tror han kom in mitt i en host migration, så ble han en living dead. De andre kunne ikke se han Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Sjekk hva som skjedde med broren min når han spilte mw2: Jeg tror han kom in mitt i en host migration, så ble han en living dead. De andre kunne ikke se han Holy shit! Lurer på hva killcammen evt. viser jeg da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ikke rart de whiner havk når han er "Lvl. 70 10th prestige." Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ikke rart de whiner havk når han er "Lvl. 70 10th prestige." Han har over 700 timer ingame:P Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ikke rart de whiner havk når han er "Lvl. 70 10th prestige." Han har over 700 timer ingame:P Hva tid begynnte han?? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Hva tid begynnte han?? Han kjøpte spillet når det kom ut. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 700 timer played og fremdeles bruker han noobtube? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 700 timer played og fremdeles bruker han noobtube? Er det eit problem? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 litt er lizzom ikke skillzz ok? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Kanskje åpne opp shotgun? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Kanskje åpne opp shotgun? Trur han har det når han er i lvl 70 i 10.prestige. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Kanskje åpne opp shotgun? Trur han har det når han er i lvl 70 i 10.prestige. Ikke sikkert det, kanskje han prestige hacket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå