Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Jo du kunne også spille CoD4 piratversjonen online med riktig crack. Jeg synest personlig det er utrolig kjipt og irriterende at "vi" har kommet til et stadie hvor til og med online-spill kan lastes ned og spilles online uten mye problemer. Hadde et håp for online spill i framtiden..men ser ut som også dette går i dass etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal banne på at det er like ræva som i MW1 så det lagres sikkert kun lokalt.

Noen som vet om man får noe spesielt hvis man samler inn alle "enemy intel" fra SP?

I MW1 kunne man unlocke "cheats" til å bruke i single player arcade mode ved å samle Intel.

Lenke til kommentar

Ett lite spørsmål. Det finnes en trophy som krever at "plant the C4 in `Cliffhanger` without alerting or injuring anyone in the blizzard". Men helt i starten så må meg og Mctavish drepe hver sin mann 2 ganger. Er den trophyen utenom de 2 killsene eller må eg la vær å drepe de og?

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

flere som sliter med å få spilt mp? i går fungerte alt flott, i dag så står den og søker etter spill i 100 år... jeg har klart å connecte til et spill i hele dag, og det var når jeg lot den prøve å finne det mens jeg var i butikken... er jo utrolig at det skal ta så forbanna langt tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...