Gumpen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jo du kunne også spille CoD4 piratversjonen online med riktig crack. Jeg synest personlig det er utrolig kjipt og irriterende at "vi" har kommet til et stadie hvor til og med online-spill kan lastes ned og spilles online uten mye problemer. Hadde et håp for online spill i framtiden..men ser ut som også dette går i dass etterhvert. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva betyr dette? Campaign 52% går jeg inn er spillet ferdig, dvs syyk lang rulletekst etter å ha kastet en kniv. Spes ops er 5% og grei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva betyr dette? Campaign 52% går jeg inn er spillet ferdig, dvs syyk lang rulletekst etter å ha kastet en kniv. Spes ops er 5% og grei. At du har fullført på rookie eller regular. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Lagres rank og slik på maskinen eller online i denne versjonen? Japp;) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet om man får noe spesielt hvis man samler inn alle "enemy intel" fra SP? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet om man får noe spesielt hvis man samler inn alle "enemy intel" fra SP? Tror det bare blir litt mer på Gamerscore og ikke noe mer. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 At du har fullført på rookie eller regular. Normal trur jeg, så jeg må spille på hard da. Takker. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 At du har fullført på rookie eller regular. Normal trur jeg, så jeg må spille på hard da. Takker. Du må spille på veteran og samle inn alle intel for å få 100% Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) SCAR med heartbeat sensor og FMJ er konge. Endret 18. november 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg skal banne på at det er like ræva som i MW1 så det lagres sikkert kun lokalt. Noen som vet om man får noe spesielt hvis man samler inn alle "enemy intel" fra SP? I MW1 kunne man unlocke "cheats" til å bruke i single player arcade mode ved å samle Intel. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ett lite spørsmål. Det finnes en trophy som krever at "plant the C4 in `Cliffhanger` without alerting or injuring anyone in the blizzard". Men helt i starten så må meg og Mctavish drepe hver sin mann 2 ganger. Er den trophyen utenom de 2 killsene eller må eg la vær å drepe de og? Endret 18. november 2009 av johnny87 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Selvfølgelig kan du drepe de som en "må" drepe. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Selvfølgelig kan du drepe de som en "må" drepe. Jeg klarte det, lot vær å drepe de så soap måtte gjøre alt selv og begynte å syte:P så da var den trophyen i boks:) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan drepe de to. Det står "blizzard", altså stormen som kommer etter at du har skutt de to patruljene. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 SP ferdig etter du kasta kniven etter rulleteksten, en venn sier at man må finishe Spec Ops, så kan du fortsette på SP. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er bare tull. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er bare tull. Så gamet er ferdig når man har kastet kniven? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 flere som sliter med å få spilt mp? i går fungerte alt flott, i dag så står den og søker etter spill i 100 år... jeg har klart å connecte til et spill i hele dag, og det var når jeg lot den prøve å finne det mens jeg var i butikken... er jo utrolig at det skal ta så forbanna langt tid... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er bare tull. Så gamet er ferdig når man har kastet kniven? Japp. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Lagres rank og slik på maskinen eller online i denne versjonen? Japp;) wat? Jeg lurer også på det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå