Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSN er nede for vedlikehold fra 17.00 og 12 timer fremover. Sto i hvertfall det på spillmagasinet.

 

Når jeg spiller venter jeg og ser hvordan first blood er.

Er det noe slags eksplosiver er det leave lobby og alt. GUD, jeg hater danger close og drittn00b tuber! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det som får det til å virke som det er så mange flere dritt-unger på xbox, er pga. alle har mikrofoner. Det er ingen (eller få) 10-12 åringer som gidder bruke 300 kr på en mik, bare for å spille gangster musikk inn i mikrofonen.

 

Desutten har det veldig mye med "hvem" du spiller mot. Hvis du har lav rank/dårlig k/d og spiller TDM, vil du møte på fult av noob-tubere/commando dritt-unger. Hvis du der i mot er god og spiller eks. Sabotage, vil du sjeldnere møte noobete skrikerunger

Nå skjænner jeg hvorfor det er 18-års grense på mange spill. :ermm:

 

He He. Er jo ikke noobtube på alle 18 års spill. Trur det ikke er derfor. Er jo blod og allt sånn.

Nå mener jeg Micspammingen.

Lenke til kommentar

er lei av å høre 12 åringer med mic. så irriterende på FFA og høre de planlegger å booste. de klarer ike spille skikkelig så de booster. også er jeg møkk lei av folk me dmusikk som spiller musikk i bakgrunnen!

Jeg muter alle med en gang i lobbien jeg. :p

Lenke til kommentar

jeg må ha mic lyd på pga da er det lett å finne boosterne spess om de er scandinaviske. etter kampen liker jeg å sende de meldinger som lyder slik: likte at dere fortalte meg hvor dere sku boostet. TAKK. var morro å ødlegge for dere

Det finnes ikke boostere på PC lenger ^__^
Lenke til kommentar

jeg må ha mic lyd på pga da er det lett å finne boosterne spess om de er scandinaviske. etter kampen liker jeg å sende de meldinger som lyder slik: likte at dere fortalte meg hvor dere sku boostet. TAKK. var morro å ødlegge for dere

Det finnes ikke boostere på PC lenger ^__^

 

Helt sikker. Er det ikke en eneste en?? Rart. Her på PS3 er det fullt. Er gøy å gjere det som cosmo carmer sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...