Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud å kjedelig og ikke få talt kills nå som det er så snålt, mista sikkert 50 AC-130 kills : < mangler bare 180ish for 1000kills og.

 

What do you mean?

 

Var en stund i går da alle kills du gjorde ikke ble tatt med på achievements.

Jeg hadde 816 AC-130 kills før gamen, fikk 2 Ac-130 den matchen og endte matchen med 64 - 8.

Sjekket hvor mange kills jeg hadde fått så hadde det droppet ned til 805 som var det jeg hadde 3 matcher før.

 

Samme greia med kompisen som fikk opp "75 kills with this weapon" for så og ikke få det på achievement så han fikk den igjen noen matcher senere.

 

Men mangler bare 100kills nå så går vel idag uansett :)

Lenke til kommentar

Kommer ikke inn på ps3'en. Kjipt, nå som vi har fri i morgen. Står noe om at de driver med vedlikehold, noen som vet?

 

Har hatt en god pause fra spillet, nå som jeg begynte å spille igjen har jeg merket drastisk hvordan Danger close noobtube har økt. Damn, annoying

Lenke til kommentar

Du kan idet minste være glad du spiller på ps3.

Xbox er fylt med idioter med noobtube, knivere med commando og all den snacksen.

Dropshotting er også mye mer utbredt. Irriterende konsoll å spille mw2 på.

 

Du tror ikke ps3 er det?

9/10 dødsfall kommer fra noe som IKKE er et våpen. De fleste velger vild commando-horing fremfor dropshotting, noe som irriterer grenseløst.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Åjo, ps3 har det, men ikke i samme grad.

Xbox er utallige mange ganger værre enn ps3 er når det kommer til unger og noobtubers.

Billigere, ofte omtalt som beste konsoll og har visstnok de beste kontrollerne.

Unger blir tiltrukket av det, går ikke EN match uten at du hører ett par shitkids med mic på.

 

Nei, jeg er glad jeg har ps3 hjemme...

Dere kan godt si at folk på ps3 "suger" som jeg så ofte hører om, men (selvom det ikke er sant) så er det mer moro å spille vs dårlige folk? Ingen vil ha gode folk imot seg.

Lenke til kommentar

Åjo, ps3 har det, men ikke i samme grad.

Xbox er utallige mange ganger værre enn ps3 er når det kommer til unger og noobtubers.

Billigere, ofte omtalt som beste konsoll og har visstnok de beste kontrollerne.

Unger blir tiltrukket av det, går ikke EN match uten at du hører ett par shitkids med mic på.

 

Nei, jeg er glad jeg har ps3 hjemme...

Dere kan godt si at folk på ps3 "suger" som jeg så ofte hører om, men (selvom det ikke er sant) så er det mer moro å spille vs dårlige folk? Ingen vil ha gode folk imot seg.

 

Haha, "ofte omtalt som den beste konsollen". Hvor har du det fra? Siste jeg skjekka hadde den over 35% failure rate, samt den er billig og bråkete og ser ikke serlig ut. Men la oss ikke krangle om det.

 

Min bestevenn har xbox. Så jeg har spilt nesten like mye på den. Jeg kan garantere at det er helt likt med "idioter". Det er nemlig så mange som spiller at det blir ikke en spesiell gruppe på hver av de. Begge konsollene er spredt rundt i alle typer av hjem.

Lenke til kommentar

*X*

 

Haha, "ofte omtalt som den beste konsollen". Hvor har du det fra? Siste jeg skjekka hadde den over 35% failure rate, samt den er billig og bråkete og ser ikke serlig ut. Men la oss ikke krangle om det.

 

Min bestevenn har xbox. Så jeg har spilt nesten like mye på den. Jeg kan garantere at det er helt likt med "idioter". Det er nemlig så mange som spiller at det blir ikke en spesiell gruppe på hver av de. Begge konsollene er spredt rundt i alle typer av hjem.

 

Vel, som oftest om du sier noe om ps3 og superior på nett, blir du overfalt av dumme xbox unger som prøver å bevise at xbox er best.

Kontrollerne er jo forferdelige, føles billige, stick-radiusen er minimal, responsen på den er drita dårlig. På den lyse side er den holdbar....

 

Har begge konsoller selv, xbox brukes kun til offline, mens ps3 brukes kun til mw2/brd/filmer.

 

Men du, det at det er like mange kålhau på ps3 er litt rart å si, det er det virkelig ikke.

Om jeg vil bli helt fra meg og sint, spiller jeg xbox. Dårlig spake, mikset med laggete games, unger som hyler og noobtubes overalt... Jeg blir forbanna.

Lenke til kommentar

Hva er galt med å drop-shoote? Ikke at jeg gjør det mye..

Veit det er noe av det mest irriterende på spillet, men ja?

 

EDIT: Kødder du med meg?! PS3 nede og jeg har fri i morra! Typisk!

 

er nok bare i dag. er kun vedlikehold

 

Har planer for i morra.

Mener kveld/natt i dag

Lenke til kommentar

*X*

 

Haha, "ofte omtalt som den beste konsollen". Hvor har du det fra? Siste jeg skjekka hadde den over 35% failure rate, samt den er billig og bråkete og ser ikke serlig ut. Men la oss ikke krangle om det.

 

Min bestevenn har xbox. Så jeg har spilt nesten like mye på den. Jeg kan garantere at det er helt likt med "idioter". Det er nemlig så mange som spiller at det blir ikke en spesiell gruppe på hver av de. Begge konsollene er spredt rundt i alle typer av hjem.

 

Vel, som oftest om du sier noe om ps3 og superior på nett, blir du overfalt av dumme xbox unger som prøver å bevise at xbox er best.

Kontrollerne er jo forferdelige, føles billige, stick-radiusen er minimal, responsen på den er drita dårlig. På den lyse side er den holdbar....

 

Har begge konsoller selv, xbox brukes kun til offline, mens ps3 brukes kun til mw2/brd/filmer.

 

Men du, det at det er like mange kålhau på ps3 er litt rart å si, det er det virkelig ikke.

Om jeg vil bli helt fra meg og sint, spiller jeg xbox. Dårlig spake, mikset med laggete games, unger som hyler og noobtubes overalt... Jeg blir forbanna.

 

Det som får det til å virke som det er så mange flere dritt-unger på xbox, er pga. alle har mikrofoner. Det er ingen (eller få) 10-12 åringer som gidder bruke 300 kr på en mik, bare for å spille gangster musikk inn i mikrofonen.

 

Desutten har det veldig mye med "hvem" du spiller mot. Hvis du har lav rank/dårlig k/d og spiller TDM, vil du møte på fult av noob-tubere/commando dritt-unger. Hvis du der i mot er god og spiller eks. Sabotage, vil du sjeldnere møte noobete skrikerunger

Lenke til kommentar
Det som får det til å virke som det er så mange flere dritt-unger på xbox, er pga. alle har mikrofoner. Det er ingen (eller få) 10-12 åringer som gidder bruke 300 kr på en mik, bare for å spille gangster musikk inn i mikrofonen.

 

Desutten har det veldig mye med "hvem" du spiller mot. Hvis du har lav rank/dårlig k/d og spiller TDM, vil du møte på fult av noob-tubere/commando dritt-unger. Hvis du der i mot er god og spiller eks. Sabotage, vil du sjeldnere møte noobete skrikerunger

Nå skjænner jeg hvorfor det er 18-års grense på mange spill. :ermm:

Lenke til kommentar
Det som får det til å virke som det er så mange flere dritt-unger på xbox, er pga. alle har mikrofoner. Det er ingen (eller få) 10-12 åringer som gidder bruke 300 kr på en mik, bare for å spille gangster musikk inn i mikrofonen.

 

Desutten har det veldig mye med "hvem" du spiller mot. Hvis du har lav rank/dårlig k/d og spiller TDM, vil du møte på fult av noob-tubere/commando dritt-unger. Hvis du der i mot er god og spiller eks. Sabotage, vil du sjeldnere møte noobete skrikerunger

Nå skjænner jeg hvorfor det er 18-års grense på mange spill. :ermm:

 

He He. Er jo ikke noobtube på alle 18 års spill. Trur det ikke er derfor. Er jo blod og allt sånn.

Lenke til kommentar
Det som får det til å virke som det er så mange flere dritt-unger på xbox, er pga. alle har mikrofoner. Det er ingen (eller få) 10-12 åringer som gidder bruke 300 kr på en mik, bare for å spille gangster musikk inn i mikrofonen.

 

Desutten har det veldig mye med "hvem" du spiller mot. Hvis du har lav rank/dårlig k/d og spiller TDM, vil du møte på fult av noob-tubere/commando dritt-unger. Hvis du der i mot er god og spiller eks. Sabotage, vil du sjeldnere møte noobete skrikerunger

Nå skjænner jeg hvorfor det er 18-års grense på mange spill. :ermm:

 

He He. Er jo ikke noobtube på alle 18 års spill. Trur det ikke er derfor. Er jo blod og allt sånn som di mener det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...