Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da var jeg nettopp så "heldig" å havne innom et hacka spill, ikke bare føk jeg opp til level 70 (var på level 54 på siste prestigen så det var ikke så farlig) men nesten samtlige våpen ble satt til "done" på alle de forskjellige tingene, jeg fikk også alle badgene som følger med når man får 1000/2500 kills 250/500 headshots.

Så i praksis er nå spillet over for min del, thanks alot IW :thumbdown:

Spillet er da ikke over? Skjønner det er frustrerende, men du kan jo bare spille det som CS, hvor du ikke kommer videre bortsett fra skills... Selv har jeg bare prestiget en gang og har enda ikke skaffe meg pro versjonen av noen perks, rett og slett fordi jeg ikke helt ser noen grunn. Ser du på frag cup så er det omtrent ingen som har prestiget noe særlig, bortsett fra Optic, hvor alle har høyt prestige. Samtidig var det dem som ble diska for hack (Hacken ga ikke personen noen som helst fordel, bare prinsipp at de ble diska, men ser jo en connection.)

Klart det fortsatt går ann å spille, det er fortsatt badges og slikt jeg ikke har.

Jeg blir bare så utrolig provosert av de som utviklet MW2.

Jeg kan ikke noe om programering eller spilldesign, men slik jeg har forstått det så testes spill i en lukket demo en god stund for å luke ut bugs og slikt.

At IW, activision eller hvem du vil skylde på ikke bet seg merke i hvor håpløst lobby systemet er og at det åpenbart er veldig enkelt å tukle med kildekoden slik at hackere kan ha en "field day" vitner i mine øyne om en rimelig slapp holdning til de som betaler gildet - oss forbrukere.

Det har vert flere oppgraderinger, samt en map pack release, og de har fortsatt ikke patchet spillet, det tiltross for massiv tilbakemelding om feil med lobbysystemet og hvor utbredt hacking er.

Det kan jo ikke tolkes som annet enn arroganse.

På andre spill jeg spiller slik som BF2 og CSS, så må jeg si at utviklerene er mye mer åpne for feedback.

Lenke til kommentar

Kjeder meg fortiden! Noen som blir med på quick scope og no scope, i private match? Jeg har dessverre ikke open nat, har drivet lenge med det og prøvd men går bare ikke på ruteren min. Så vis noen kan hoste?

BTW: Jeg vil også filme nice kills og putte det i en video, som legges ut på youtube ; )

Add meg selv om du har open eller ikke: Killdonner

Lenke til kommentar

Kjeder meg fortiden! Noen som blir med på quick scope og no scope, i private match? Jeg har dessverre ikke open nat, har drivet lenge med det og prøvd men går bare ikke på ruteren min. Så vis noen kan hoste?

BTW: Jeg vil også filme nice kills og putte det i en video, som legges ut på youtube ; )

Får ikke lov å spille så lenge :thumbdown: Men adder deg. Hva spiller du på ??

Lenke til kommentar

Får ikke lov å spille så lenge :thumbdown: Men adder deg. Hva spiller du på ??

PC x d

Lenke til kommentar

Vel, jeg ELSKET COD3, bare så dere vet at det faktisk var noen nordmenn som digga det. Herlig multiplayer!

Finnes dere? :O

Kan ikke spille akkuratt nå, men litt senere når jeg har mer tid? legger det ihvertfall til" :)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...