PgUp Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja da var jeg nettopp så "heldig" å havne innom et hacka spill, ikke bare føk jeg opp til level 70 (var på level 54 på siste prestigen så det var ikke så farlig) men nesten samtlige våpen ble satt til "done" på alle de forskjellige tingene, jeg fikk også alle badgene som følger med når man får 1000/2500 kills 250/500 headshots. Så i praksis er nå spillet over for min del, thanks alot IW Klag på hackerene, ikke IW. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Enig. Er ikke IW sitt problem at 10-15% av spillerne er douchebags som ikke klarer å følge reglene. Edit: Eller jo, de blir jo IW sitt problem, men det er ikke IW's skyld Endret 8. juni 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fortsatt IW sin skyld at spillet ikke har dedicated. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er ikke IWs "problem". IW driter i PC spillerne, så de har ingen problemer. IW: GTFO Treyarch: <3333 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Synest eg opplever mykje slike problemer på konsoll også, speler på PS3 og det skjer nok litt for ofte at eg mister kontakten eller blir kasta tilbake i lobbyen p.g.a. den der manglande grafikk meldinga. Er også litt for ofte eg kjem inn på ein server der det lagger for dei alle andre en hosten. Synest at ein av dei store manglane på MW2 er at det blir rekna som eit tap om du då avslutter eller mister kontakta med serveren. Når du opplever så mykje lagg så burde det være ein måte å enten avslutte omgangen på ein skikkelig måte utan at det blir rekna som eit tap og utan at du får opptjent bonus XP. Kanskje eit system der spelerane sjølv får stemme for eller imot å behalde nåværande host? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Treyarch: CoD3 og WaW er verste spillene i serien. Og hvem lagde de? Joh, Treyarch. Det eneste som er feil med MW2 er IW.net-systemet. Byttes dette ut med dedicated servers som kjører UAC2 som standard, blir det perfekt. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Treyarch hører på spillerne! SE på IW sitt forum sammenlignet med Treyarch sitt. Ingen problemer hos treyarch, men hos IW er det INGEN som svarer. IW: "Vi lager ett spill, som VI vil ha det!" Treyarch: "Hei, vi skal lage ett nytt spill, hva vil DERE ha i det?" Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har sett veldig mye antiTreyarch propaganda, men ingen som begrunner det. CoD4 må vel være det beste spillet i serien, noe alle er enige om. Men om WaW var enda verre enn MW2 så lurer jeg virkelig på hvor elendig det faktisk var. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) For min del er WaW ett kongespill, mulig at folk ikke liker "eldre" våpner. Eneste ulempen med dedikerte servere, er spillerantall. 32 spillere er litt mye på ett lite map. Endret 8. juni 2010 av sph4ck Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 CoD3 var helt latterlig dårlig. WaW var copy/paste av CoD4 med ny drakt, pluss at det så dårligere ut. Eller muligens ikke dårligere, men mer tegneserieaktig ut enn CoD4. Eneste måten jeg kan forklare det på. Regner med det var en grunn til at "alle" hoppet tilbake CoD4 en stund etter WaW ble gitt ut. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er fordi Activison har bestemt at Treyarch må bygge på IWs grafikkmotor. Ser da heller ikke ut som tegneserie på PC. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Politikken til Treyarch liker jeg mye bedre enn IW sin, men det er IW som har laga de beste spillene. COD2: Big Red One har jeg aldre prøvd, COD3 var total fail, COD5:WAW var copycat fra COD4. Jeg likte ikke MP delen til WaW. Det eneste jeg likte var Co-Op delen. Det beste var Zombiene, men var litt fett med campion i co-op også. Jeg likte at det kom opp points som på Arcade(eller hva det het) delen til COD4, men der gikk det ikke ann å spille flere sammen. Campion co-op på WAW var også veldig enkel siden du måtte ha på hardned hvis du ikke skulle bli spammet ned med nades. Infinity Wards har laget mye bedre spill syntes jeg. Se på COD2, COD4 og MW2. MW2 er egentlig bra, men IWnet ødlegger det. Nå er ikke jeg helt sikker, men tror det var Activision som tvang IW til å fjerne Dedicatede servere slik at de kunne presse enda mer penger på map packs ol. Nå har jo topplederne i IW blitt sparka, så vet ikke om det kommer noe mer bra derfra. Det kommer kanskje noe fra det nye selskapet de har laget(husker ikke hva det heter). Det var jo dette de gjorde når de gikk fra MOH og begynte å lage COD. (Noen opprørere fra MOH (EA?) sa opp jobben og lagde IW som begynte å lage COD) Følte dette kanskje ble litt Off-topic men.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja da var jeg nettopp så "heldig" å havne innom et hacka spill, ikke bare føk jeg opp til level 70 (var på level 54 på siste prestigen så det var ikke så farlig) men nesten samtlige våpen ble satt til "done" på alle de forskjellige tingene, jeg fikk også alle badgene som følger med når man får 1000/2500 kills 250/500 headshots. Så i praksis er nå spillet over for min del, thanks alot IW Spillet er da ikke over? Skjønner det er frustrerende, men du kan jo bare spille det som CS, hvor du ikke kommer videre bortsett fra skills... Selv har jeg bare prestiget en gang og har enda ikke skaffe meg pro versjonen av noen perks, rett og slett fordi jeg ikke helt ser noen grunn. Ser du på frag cup så er det omtrent ingen som har prestiget noe særlig, bortsett fra Optic, hvor alle har høyt prestige. Samtidig var det dem som ble diska for hack (Hacken ga ikke personen noen som helst fordel, bare prinsipp at de ble diska, men ser jo en connection.) Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) IW valgte dette selv (fordi de mente det var best) -Amatører. Treyarch legger til Dedikerte servere igjen ("We dont see any problems with dedicated servers"). MW2 er ett bra spill i bunn og grunn, men det er ødelagt på grunn av konsollbasert dritt! Og ett anticheatsystem som er laget til dedikerte servere. Og Vitamin C: Alle i OpTic Gaming har prestigehacket. Endret 8. juni 2010 av sph4ck Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Og Vitamin C: Alle i OpTic Gaming har prestigehacket. Var det jeg ville frem til, men kan jo egentlig ikke være 100% sikker med mindre de har sagt det. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) IW valgte dette selv (fordi de mente det var best) -Amatører. Stemmer, det var jo dette med at alt skulle være så lett for nybegynnere som ikke klarte å bla nedover på en liste der all informasjonen står. Ok, jeg skjønner at dette kan være vanskelig for noen(f.eks. tremeniongen min som har dysleksi), men det må da ikke gjøre at alle andre skal få en dårlig spilloplevelse! Selv om han syntes det er lettere og bare velge gametype syntes til og med han at det er irriterende at det ikke går ann å finne servere med regler eller søke etter baner. I COD4/5 var det heller ikke så stort problem for han selv om han har dysleksi fordi jeg fant for han og han bare joinet meg via xfire. *oppgitt* Og Vitamin C: Alle i OpTic Gaming har prestigehacket. Hva er vitsen? Endret 8. juni 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Og Vitamin C: Alle i OpTic Gaming har prestigehacket. Var det jeg ville frem til, men kan jo egentlig ikke være 100% sikker med mindre de har sagt det. Så på en av YouTube kanalene dems at de demonstrerte dems åpne prestisjelobby. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 De har jo flere accounts daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå