Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg specteter så kommer det opp sånn "SPECTETING" og forskjellige andre ting på skjermen, noen måte jeg kan fjerne de på? Er på PS3 btw :)

Finnes dessverre ikke det, men du kan pan/croppe bilde med Sony Vegas eller noe lignene etterpå slik at du ikke ser dem. Skjermen blir mindre, men det ser mye mer profosjonelt ut.

Lenke til kommentar

Kan bli så jævlig forbanna, i det siste har jeg spilt en del 'Capture the Flag.' Med runner class har jeg klart å kommet ut av det med +10 kills i forhold til antall ganger jeg har dødd, med bare bruk av kaste- og vanlig kniv, og vunnet en del kamper med god score. Men selvfølgelig så kommer den h****** beskjeden når ting går virkelig bra, mange killstreaks med kniv og x antall flag stjelt, som gir meg masse XP. Men så:

"Steam connection problems" - Så jævlig lei den beskjeden nå.

Spilte feks nylig et game på Quarry, sammen med et meget godt lag. Jeg fikk tatt 2 flag, samtidig som jeg fikk mange kills med god effektiv bruk av flashbang og knivkasting. Fikk opp predator, harrier og til slutt chopper.. stat: 21-1 k/d, og laget hadde 5-0 i score , og da var vi halvveis, 10 sek ut i andre omgang kom den helvetes beskjeden igjen. Var nok engang på vei til en meget god seier, da tydeligvis Steam ikke unner meg det :/

Lenke til kommentar

Ja da var jeg nettopp så "heldig" å havne innom et hacka spill, ikke bare føk jeg opp til level 70 (var på level 54 på siste prestigen så det var ikke så farlig) men nesten samtlige våpen ble satt til "done" på alle de forskjellige tingene, jeg fikk også alle badgene som følger med når man får 1000/2500 kills 250/500 headshots.

Så i praksis er nå spillet over for min del, thanks alot IW :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...