sph4ck Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det kan være fordi du har vært i nærheten av en fiende mens harrieren skøyt Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Jepp, jeg har faktisk prestert å bli skutt ned av egen harrier. Slå den. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det har jeg og ^_^ Men da teabagget jeg en fiende. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det kan være fordi du har vært i nærheten av en fiende mens harrieren skøyt Faktisk ikke, den drepte alle på mitt lag og vi var langt unna fiender. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det var fiendens Harrier. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det var fiendens Harrier. Den var grønn da så Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Lyst på quick scope lobbyer til XBOX? Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235110 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det kan være fordi du har vært i nærheten av en fiende mens harrieren skøyt Faktisk ikke, den drepte alle på mitt lag og vi var langt unna fiender. PC? If so, så var jeg innom haugevis av hackede lobbyer i går, flere hvor friendly fire var på - og talte på XP og slik. Sort of FFA, bare Ground War med Domination på kart uten flagg - dvs evigvarende game. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det kan være fordi du har vært i nærheten av en fiende mens harrieren skøyt Faktisk ikke, den drepte alle på mitt lag og vi var langt unna fiender. PC? If so, så var jeg innom haugevis av hackede lobbyer i går, flere hvor friendly fire var på - og talte på XP og slik. Sort of FFA, bare Ground War med Domination på kart uten flagg - dvs evigvarende game. Nei, PS3 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Har hendt et par ganger at plutselig står det på skjermen "STD, transmission complete". Hva betyr det? Hvis man ser nederst i hjørne ser man at jeg har knifet en kar som heter -[sTD] etter navnet sitt. Det er vel ikke tilfeldig? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Har hendt et par ganger at plutselig står det på skjermen "STD, transmission complete". Hva betyr det? Hvis man ser nederst i hjørne ser man at jeg har knifet en kar som heter -[sTD] etter navnet sitt. Det er vel ikke tilfeldig? Kanskje det er clantaggen hans? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Clantaggen skal da være før navnet, ikke etter? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det varierer da fra clan til clan vil jeg tro. Fins vel ingen regler mot det? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Det er da ikke mulig å velge det? Når jeg velger Clantag så legger den automatisk til [ og ], og er til venstre for navnet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Spørs vel om du spiller på konsoll, vet ikke hvordan det fungerer der. På PC kan du ordne navnet ditt og alle mulige tegn og clan-tags i alle mulige vinkler og posisjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Har hendt et par ganger at plutselig står det på skjermen "STD, transmission complete". Hva betyr det? Hvis man ser nederst i hjørne ser man at jeg har knifet en kar som heter -[sTD] etter navnet sitt. Det er vel ikke tilfeldig? Det er tilfeldig. STD står for Sexual Transmitted Disease. Du får den tittelen når du knifer en fiende som bruker den tittelen. Infected - tittelen får du når noen knifer deg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 På PC kan du i alle fall velge å ha clantag etter første bokstav, etter annenhver bokstav, midt i eller på slutten. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 hm, kan være det ja. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Så det er helt supertilfeldig at jeg fikk "STD Transmission complete" da jeg knifet en kar som tilfeldig vis het [sTD] etter navnet sitt? Raaaaandom.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Så det er helt supertilfeldig at jeg fikk "STD Transmission complete" da jeg knifet en kar som tilfeldig vis het [sTD] etter navnet sitt? Raaaaandom.... Ja, det er random. Jeg ser på bildet at du spiller på PC. Så det vil si at han har byttet navnet sitt i Steam til [sTD] som Clantag. At han har det foran eller bakom nicket har ingenting å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå