Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lame måte å skaffe seg subscribers på da, 100 stykk og jeg lager sniper lobby!

 

Kommer helt an på hvordan du tenker på det.

Jeg tenker på dette:

 

1) Vil ha flere med

2) Flere views

3) Har ikke lyst å sitte å sette sammen highlights filmer annenhver dag heller.

4) Fordi som ikke har noe hd pvr, er det jo litt kjekt når en person tar opp gratis for deg, og legger det ut på youtube?

5) Jeg har f.eks nå brukt noen timer på å gå gjennom flere timer med opptak for å finne gode klipp fra meg og andre. Syns da at det ikke er så lame å få litt "betaling" for jobben, iform av views og subs?

 

Slik jeg ser det og ganske mange andre. :)

Lenke til kommentar

Lame måte å skaffe seg subscribers på da, 100 stykk og jeg lager sniper lobby!

 

Kommer helt an på hvordan du tenker på det.

Jeg tenker på dette:

 

1) Vil ha flere med

2) Flere views

3) Har ikke lyst å sitte å sette sammen highlights filmer annenhver dag heller.

4) Fordi som ikke har noe hd pvr, er det jo litt kjekt når en person tar opp gratis for deg, og legger det ut på youtube?

5) Jeg har f.eks nå brukt noen timer på å gå gjennom flere timer med opptak for å finne gode klipp fra meg og andre. Syns da at det ikke er så lame å få litt "betaling" for jobben, iform av views og subs?

 

Slik jeg ser det og ganske mange andre. :)

 

 

Jeg er egentlig ikke med for å bli en "youtube dude" men for å ha det gøy med sniper og siden vi er så mange her på forumet som vil ha lobby så syntes jeg det er kjekt at en arrangerer. Jeg kan godt gjøre det er ikke noe problem.....

 

Og jeg VEIT at du liker å se på og klippe sammen CoD filmer..

 

Og vi betaler deg i form av at du bruker klipp av oss når vi har fine kills:)

Lenke til kommentar

@Sebboo.

 

Å bli en Youtube dude tenkte jeg ikke på, men hvor ofte har du ikke ønsket at noen filma den perfekte killcamen du tok? Vet ikke om du har noe form for opptaks dupedings, men det er det ikke så mange som har. Alle kan hoste Sniper Lobbys, det vet jeg, men mener bare det er ikke alle som kan recorde alt. Og kanskje noen av dem som faktisk recorder hele tida, er det ikke sikkert at de gidder å legge ut killsa til alle andre.

 

Jeg er veldig takknemlig for at så mange ble med, men jeg synes det er ekstra gøy når folk faktisk gidder å gjøre mer enn å bare se filmen som kommer ut etter på.

 

Men gidder ikke diskutere dette mer, vil dere så vil dere, eller la være :)

Lenke til kommentar

Dere som er gode: Hvordan ble dere gode? Naturtalent, Øve mye, Tilfeldig?

 

Kompisen min er mer naturtalent i FPS spill, og jeg er absolutt ikke det. F.eks så har vi tatt noen quick scope matcher mot hverandre. Han gjør det som oftest bedre enn meg, selv om jeg har øvd en del quickscoping. Da vi gikk inn i en match med flere folk kom han på første og jeg på andre, uten unntak. Men jeg vil tro jeg er litt bedre enn han public.

 

Jeg var helt ubrukelig på starten. Jeg kopierte hvordan venner spite, og så på commentary på youtube. Det hjalp en del i starten, og så kom jo øvelse.

 

Tilfeldig kan gjøre at du vinner én gang, men ikke 100.

Endret av Vitamin C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom det jeg sa ikke hadde stemt kunne hvem som helst sikre seg 3-4 predatorer, noen harriers/pavelows ved å skaffe seg kills nok til det og dø med vilje for deretter å sende alle ut samtidig for å oppnå kills til nuke.

 

Slik Gaarulf stilte spørsmålet tyder på at han lurte på om predatoren teller på din killstreak etter at du dør, og det gjør den ikke.

 

Killstreaks i samme liv: Teller mot killstreak

Dør du før du rekker å bruke et killstreak får du beholde den i det neste livet men den teller ikke mot eks. nuke.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med killstreaks om man dør? Om jeg feks får predator missile, og så dør. Telles predatoren i neste runde da?

 

Så du ikke blir mer forvirret.

 

Etter du dør så får du beholde killstreakrewarden, den telles på score, men den hjelper deg ikke til å få en ny killstreakreward.

 

Edit: Thor var litt for kjapp for meg

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...