Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Dere skjønner hva jeg mener med "game sharing", ikke sant?

 

Kan jeg game share stimilus-map pack med en venn?

Tenker du på Steam, som i å kjøpe han Stimulus pakken?

Lenke til kommentar

Det er småprat rundt cod.

Jeg gidder ikke å gå til enda en tråd bare for å poste en video.

Tenk logisk, tviler på at jeg gidder å bruke mine KALORIER på å bevege musen til den tråden på grunn av deg.

Det er ikke det at DU er nødt til å gå til en annen tråd for å poste en video, men den tråden med montager og slikt, der er det flere som abbonerer på tråden nettopp pga de liker å se nye filmer. Ta og titt litt på denne tråden, den har over 500 sider. Tror du noen gidder å leite seg frem til side 372 (eksempel) for å finne igjen din montage noen gang? Det som blir postet i denne tråden i dag, er glemt i morgen. Tenk logisk?

Lenke til kommentar

Det blir ikke sniperlobby før han får 75 subscribers på youtube sa han :)

 

Stemmer det :)

 

Btw: Har et klipp som jeg kan se/spille av, men når jeg legger det inn i Sony Vegas, henger alt seg... Er en m2ts fil. Noen som vet hva dette kommer ?

Lenke til kommentar

Hvor stor er egentlig forskjellen fra å bruke stopping power til å ikke bruke det? Jeg spiller med barret .50cal, med FMJ, og startet å bruke cold-blooded i stedetfor, men jeg følte at skudd som burde vært kills, ikke ble det, dvs hits i overkroppen, som har vært kills for min del 95 % av gangene med SP på, men som ikke var det uten SP.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det samme som deg for en tid siden og gått over til Cold Blooded i stedenfor Stopping Power med Barretten. Får noen flere hitmarkers enn tidligere, men har nå veldig fokus på headshots eller øvre del av overkroppen og savner ikke Stopping Power. Synes Cold Blooded overveier redusert damage i massevis for min del. Bare fortsett å bruk Cold Blooded så blir du bedre på headshots etterhvert, det har det i hvertfall gjort med meg når fokusen øker på akkurat det.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...