Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel jeg reduserte det til hardened og klarte å komme meg til checkpointen:) men tror dere at jeg får achieve hvist jeg spiller alle banene på veteran bortsett fra denne som jeg spiller halve på hardened? Det står jo tross alt følgende: Complete the single player campaign on Hardened or Veteran Difficulity :/

 

eneste jeg testet var capture the flag, men du kan da teste :)

Men hvordan skal jeg komme i private match med noen jeg kjenner når jeg har NAT: strict? Går det ann, eller må jeg fikse NAT typen?

 

Edit: mente cage match

 

Du spiller vel på PC regner jeg med? vel isåfal må du bare vente på svar fra andre eller evt google det:) for jeg har lite kjennskap til PC versjonen og filene den inneholder

Lenke til kommentar

aaah, vel kansje du kan omformulere spørsmålet litt da for jeg forstod det ikke :p

 

Jeg oppdaget akkurat noe rart angående spørsmålet mitt...jeg spurte om jeg fikk achieve om jeg spilte alle banene på veteran bortsett fra en hvor jeg reduserte til hardened...vel..det har seg slik at du får det...det rare er at...jeg fikk akkurat den achievementen...men jeg har da en del baner igjen :S

Lenke til kommentar

Vel når det kommer til internett og slikt er jeg ingen supermann. Det beste jeg klarer er å koble opp ps3n til rutern manuelt.

Prøv DENNE siden though.

Såvidt jeg forstod så betyr det at internetten har problemer med å koble seg opp på visse servere, og at dette også vil bli et problem for noen, også på MW2.

 

Men sjekk va du får ut av den siden, det er alt jeg klarer å bidra med :p eller kansje noen svarer her senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvordan kan en kaste kniven?

 

Sett den til å ha den som equipment, og bruk musehjulet. Den er the shit når du får trent deg med den. Masse bonuspoeng, helt stille og du bruker ikke opp noe ammo. Dessuten er den helt lydløs, han du kaster den på enser den ikke om du bommer. Dessuten er det jo bare å plukke den opp og prøve igjen om du har veldig god tid :p

Eneste minuset er at du må øve med den, det tar litt tid men det er verdt det når du får winning kill cam med den :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...