Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Backlot skulle vært der

Der er jeg så utrolig enig. Vacant er dritkjipt.

 

 

 

Må bare henge meg på denne. Backlot var by far favorittmapen min i CoD 4, og den rocker pung i forhold til alt i MW2. Teit at Backlot ikke har vært med i noen av pakkene enda vil jeg si, skal de release noe mer senere så giiief!

 

 

Endret av Koseklump
Lenke til kommentar

Hvorfor var det en på den greia hvor man skal "capture hq" på MITT lag som sender meg melding og sier "dont capture"? er ikke det meningen på den?

Jo, det er meningen at du skal kapre HQ. Det var sikkert bare en som ville at matchen skulle vare litt lenger eller noe.

 

Enten det eller så er det nokon som har funnet seg ein fin campingplass der han kan sitte og plukke ned fiender som strøymer inn for å sikkre hovedkvarteret.

 

Ser dette spesielt ofte i domination type games der det ser ut som at mange spelera fokuserer på å holde to av basane slik at dei veit kvar fienden spawner.

Dette gjer dei veldig ofte for å prøve å sanke opp nok kills til å få nuke sjølv om det ofte ender opp med at laget taper kampen.

 

Synest for øvrig at bonusen for å vinne omgangen skulle vært mykje større slik at folk faktisk anstrenger seg litt for å vinne. Noke av det mest irriterande eg ser er når mine lagkamerater ikkje løfter ein finger for å hindre fienden i å vinne kampen for å istaden for prøve å få eit par kills til slik at dei får sin kjære killstreak (som dei ikkje rekk å bruke). Har til og med sett spelera som camper og bruker bombeplassen til dekkning for å skyte fiendar som strøymer til i staden for å bruke 6 sekunder på å defuse slik at omgangen ikkje ender.

Lenke til kommentar

Er enig i det! Designet er jo helt på jordet skjønner ikke at vi syntes det var "moderene" før:)

 

Men knifen er helt forferdelig og perksa er litt rotete.

var jo dødskult design før :p

Jeg syntes det var bedre med den "dårlige" kniven. På promod var det heller INGEN "auto knife"(du beveger deg altså ikke mot personen automatisk hvis du knifer). Så hvis du kom inn i en nærkamp og hadde lagt deg til en vane å knife på refleks når noen kom nærme, ville du sansynlighvis bomme og bli brept selv. Dette er noe jeg savner i mw2, dårligere knife og promod ;)

 

Perksa i cod4 likte jeg bedre siden bedre siden alle perksa hadde èn funksjon. Mens i mw2 har perksene en pro versjon og har du åpnet den kan du ikke ta den av :/ (cod4: flere perks med èn funksjon hver. mw2: ferre perks med to funksjoner hver)

hvilke maps er i den pakken?

 

ser det er strike og vacant.:( drittbaner begge 2

De mapsene likte jeg faktisk veldig godt i cod4, men i mw2 tror jeg de kommer til å bli en katastrofe. se for deg runnerne med tac knife og commando i gangene på vacant. Selv syntes jeg Crash var den beste banen i cod4, men jeg likte den ikke i mw2.. passa bare ikke inn.

 

Har lagt ut en liten film fra de første rundene mine i COD4

http://www.youtube.com/user/TMWHgaming

Nice doubble kill da :D men HVORDAN så du han tredje etterpå igjennom smoken? :O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Meeeh, jaja håpet på en eller annen form for løsning. :ph34r:

Du kan prøve WeGame programmet, funket ikke hos meg though, filmen ble rett og slett fucked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...