nichoBK Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 haha, den siste linken var fail xD Sjekk ut montagene jeg har lagt ut, og subscribe for mer: http://www.youtube.com/user/nichoBKWDNC Kult, men ble litt skuffa når jeg ikke fikk se den throwing knife killcamen på slutten... det er meningen, vent til selve montagen kommer ut Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 CoD MW 1 i dag! Herlig med så mange noobs! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 CoD MW 1 i dag! Herlig med så mange noobs! Oo! Har aldri prøvd det jeg. Er det stor forskjell fra toeren? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Prøvde cod 4 (mw1) for første gang i går selv. Ganske uvant, gikk noen runder i minus. Tok en dobbel med sniper den 1. runden jeg spilte med sniper på det spillet. (jada, mye flaks). Var veldig gøy, syns og at det var kult at kniven var så "dårlig" som den var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har skrudd sammen ett test klipp som tar for seg slow motion, skal laste den opp på Youtube straks Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg og begynte og filme mens jeg spilte, siden vi drev å lagde en "clan-film". Endte med at jeg setter sammen en sadface-film i stedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg og begynte og filme mens jeg spilte, siden vi drev å lagde en "clan-film". Endte med at jeg setter sammen en sadface-film i stedet Hehe, ligger den på YouTube? Har blitt tilbudt om å lage en iscenesatt fragmovie her om dagen, det er skikkelig trist når folk gjør slikt. Endret 3. juni 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Øh, har det kommet nye maps i dag? Begynte å spille igjen etter seks ukers pause i helgen. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 det er meningen, vent til selve montagen kommer ut Tenkte meg det. men vil se den! Da får jeg glede meg til montagen CoD MW 1 i dag! Herlig med så mange noobs! Oo! Har aldri prøvd det jeg. Er det stor forskjell fra toeren? Jeg syntes egentlig cod4 var bedre, men etter å ha spilt mw2 så mye virker det så "gammeldags", hvis du kjønner hva jeg mener. Designet er eldre og ikke så kult som på mw2 syntes nå jeg. + grafikken er litt dårligere/eldre Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har skrudd sammen ett test klipp som tar for seg slow motion, skal laste den opp på Youtube straks Hva er YT din? Lenke til kommentar
mathiasgabrielsen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor blir det av resurgence pack???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har skrudd sammen ett test klipp som tar for seg slow motion, skal laste den opp på Youtube straks Hva er YT din? Merkelig nok nismokuk som jeg laget i 9. Klasse. Har elendig nett, så den er på ca 32 % as we speak. Vil også legge til at kvaliteten ikke er i HD, har en gammel stasjonær PC og bruker Fraps til å ta opp, men håper tilbakemeldinger på selve redigeringen helst Endret 3. juni 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor blir det av resurgence pack???? Kommet for lengst. Jeg måtte dra direkte til marketplace for å finne den. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 CoD MW 1 i dag! Herlig med så mange noobs! Oo! Har aldri prøvd det jeg. Er det stor forskjell fra toeren? Jeg syntes egentlig cod4 var bedre, men etter å ha spilt mw2 så mye virker det så "gammeldags", hvis du kjønner hva jeg mener. Designet er eldre og ikke så kult som på mw2 syntes nå jeg. + grafikken er litt dårligere/eldre Er enig i det! Designet er jo helt på jordet skjønner ikke at vi syntes det var "moderene" før:) Men knifen er helt forferdelig og perksa er litt rotete. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 hvilke maps er i den pakken? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) hvilke maps er i den pakken? ser det er strike og vacant. drittbaner begge 2 Endret 3. juni 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Backlot skulle vært der Endret 3. juni 2010 av Sebboo Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor var det en på den greia hvor man skal "capture hq" på MITT lag som sender meg melding og sier "dont capture"? er ikke det meningen på den? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Backlot skulle vært der Der er jeg så utrolig enig. Vacant er dritkjipt. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor var det en på den greia hvor man skal "capture hq" på MITT lag som sender meg melding og sier "dont capture"? er ikke det meningen på den? Jo, det er meningen at du skal kapre HQ. Det var sikkert bare en som ville at matchen skulle vare litt lenger eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå