Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde cod 4 (mw1) for første gang i går selv. Ganske uvant, gikk noen runder i minus.

Tok en dobbel med sniper den 1. runden jeg spilte med sniper på det spillet. (jada, mye flaks). Var veldig gøy, syns og at det var kult at kniven var så "dårlig" som den var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg og begynte og filme mens jeg spilte, siden vi drev å lagde en "clan-film".

Endte med at jeg setter sammen en sadface-film i stedet :p

Hehe, ligger den på YouTube?

Har blitt tilbudt om å lage en iscenesatt fragmovie her om dagen, det er skikkelig trist når folk gjør slikt.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

det er meningen, vent til selve montagen kommer ut

Tenkte meg det. men vil se den! :(

Da får jeg glede meg til montagen :w00t:

 

CoD MW 1 i dag!:) Herlig med så mange noobs!:)

 

Oo! Har aldri prøvd det jeg. Er det stor forskjell fra toeren?

Jeg syntes egentlig cod4 var bedre, men etter å ha spilt mw2 så mye virker det så "gammeldags", hvis du kjønner hva jeg mener. Designet er eldre og ikke så kult som på mw2 syntes nå jeg. + grafikken er litt dårligere/eldre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har skrudd sammen ett test klipp som tar for seg slow motion, skal laste den opp på Youtube straks :)

Hva er YT din? :p

Merkelig nok nismokuk som jeg laget i 9. Klasse.

Har elendig nett, så den er på ca 32 % as we speak.

 

Vil også legge til at kvaliteten ikke er i HD, har en gammel stasjonær PC og bruker Fraps til å ta opp, men håper tilbakemeldinger på selve redigeringen helst :)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

CoD MW 1 i dag!:) Herlig med så mange noobs!:)

 

Oo! Har aldri prøvd det jeg. Er det stor forskjell fra toeren?

Jeg syntes egentlig cod4 var bedre, men etter å ha spilt mw2 så mye virker det så "gammeldags", hvis du kjønner hva jeg mener. Designet er eldre og ikke så kult som på mw2 syntes nå jeg. + grafikken er litt dårligere/eldre :)

 

 

Er enig i det! Designet er jo helt på jordet skjønner ikke at vi syntes det var "moderene" før:)

 

Men knifen er helt forferdelig og perksa er litt rotete.

Lenke til kommentar

Hvorfor var det en på den greia hvor man skal "capture hq" på MITT lag som sender meg melding og sier "dont capture"? er ikke det meningen på den?

Jo, det er meningen at du skal kapre HQ. Det var sikkert bare en som ville at matchen skulle vare litt lenger eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...