Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at MW2, på tross av alle irritasjonsmomenter, er så utrolig mye artigere å spille enn BC2.

Edit: Snakker da om konosollversjonen

+1

Syntes det er det på PC også jeg da men.. Hadde det vært deedicatede servere hadde det ikke hvert noen diskusjon :p

 

Tja, begge har sine sider...men har digga bf serien siden starter. Mye grunnet store brett og mer action

Hvordan kan bc2 ha mer action enn mw2? er så store brett at en kommer alltid på så lang avstand. Jeg syntes faktisk bc2 ble for avslappende og jeg fikk ikke noe adrenalin-kick som i cod-serien

 

Dagens noob: "uav noob!"

Mye som er noob for tia :tease:

 

Ta nå diskusjonen rundt Battlefield: Bad Company 2 i deres egen tråd.

Og vær så snill å slutt og sammenligne to vidt forskjellige spill, de er ikke i nærheten av hverandre engang.

Snakker vi om det i bf:bc2 tråden får vi håre at vi skal ta det her..

Det er to spill under samme sjanger som har blitt sluppet innenfor samme halvår og da må det da gå ann å sammenligne de og si hvem man syntes er best!? MEN JA, de er VELDIG forskjellige!

Burde vel lage en egen tråd for dette for det er jo ikke lov å snakke om det noen steder..

Lenke til kommentar

Alt kan sammenlignes.

En bil og en F1 bil kan jo sammenlignes (4 hjul, motordrevet, går fremover, osv).

 

MW2 og BC2 kan også sammenlignes (Det er ett FPS spill, masse forskjellige våpener, det er noobtubers der, osv.)

 

Jeg gidder ikke å spille BC2, siden det er for tregt, jeg liker spenning, derfor spiller jeg MW2. Min BC2 Limited Edition er iallefall lagt på hylla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ta nå diskusjonen rundt Battlefield: Bad Company 2 i deres egen tråd.

Og vær så snill å slutt og sammenligne to vidt forskjellige spill, de er ikke i nærheten av hverandre engang.

Snakker vi om det i bf:bc2 tråden får vi håre at vi skal ta det her..

Det er to spill under samme sjanger som har blitt sluppet innenfor samme halvår og da må det da gå ann å sammenligne de og si hvem man syntes er best!? MEN JA, de er VELDIG forskjellige!

Burde vel lage en egen tråd for dette for det er jo ikke lov å snakke om det noen steder..

Så lag en egen tråd å diskuter Bad Company mot Modern Warfare 2 da.

Det er to spill under samme sjanger, men de er jo vidt forskjellige og jeg mener det blir ganske dumt å sammenligne det i en Modern Warfare 2 tråd.

BC2 har bullet time og drop, det har ikke MW2

BC2 har større maps enn MW2

BC2 har kjøretøy

MW2 har Perks

MW2 har killstreaks.

 

De er bygd opp på to vidt forskjellige måter, Modern Warfare 2 skal være raskt og intenst, BC2 er mer "layed back" visst du skjønner.

 

Alt kan sammenlignes.

En bil og en F1 bil kan jo sammenlignes (4 hjul, motordrevet, går fremover, osv).

Er du seriøs nå?

Får du samme kjøreopplevelsen også?

 

Selvfølgelig kan du sammenligne dekk og ratt, men du ser jo bort fra poenget her.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Ta nå diskusjonen rundt Battlefield: Bad Company 2 i deres egen tråd.

Og vær så snill å slutt og sammenligne to vidt forskjellige spill, de er ikke i nærheten av hverandre engang.

Snakker vi om det i bf:bc2 tråden får vi håre at vi skal ta det her..

Det er to spill under samme sjanger som har blitt sluppet innenfor samme halvår og da må det da gå ann å sammenligne de og si hvem man syntes er best!? MEN JA, de er VELDIG forskjellige!

Burde vel lage en egen tråd for dette for det er jo ikke lov å snakke om det noen steder..

Så lag en egen tråd å diskuter Bad Company mot Modern Warfare 2 da.

Det er to spill under samme sjanger, men de er jo vidt forskjellige og jeg mener det blir ganske dumt å sammenligne det i en Modern Warfare 2 tråd.

BC2 har bullet time og drop, det har ikke MW2

BC2 har større maps enn MW2

BC2 har kjøretøy

MW2 har Perks

MW2 har killstreaks.

 

De er bygd opp på to vidt forskjellige måter, Modern Warfare 2 skal være raskt og intenst, BC2 er mer "layed back" visst du skjønner.

 

jepp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...