Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

1) Gjorde det, men fikk ikke noe signal hvis jeg ikke brukte HDMI. Og når jeg gjør det, kommer det opp på skjermen i SD kvalitet: En tilgjengelig HDMI ble oppdaget. Ønsker du å skifte ut video og audio ved hjelp av HDMI? Trykker jeg ja er jeg like langt, og trykker jeg nei blir skjermen svart, og det er fortsatt ikke noe signal.

 

Btw, vi fortsetter her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1234132 :p

 

EDIT: Har forsøkt å koble PS3 component kablene direkte inn i TV'en, og dette funket heller ikke, så problemt ligger nok i de kablene.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj. FFA'et i går. Følte det gikk grisegreit. typen 10 i pluss, så ser jeg plutselig at en kødd har fått seg nuke.

Toppen av nedsig når du tar av på ffa og er på vei til "syk" score, og ser at en OpTic-jævel har sendt inn nuken.

 

Ellers har jeg litt problemer med FMJ-kills til FAL'en min.. blir for det meste HS!

Noen hint anyone? :)

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete får noen FLY?? Da er det jo UMULIG..

Du kan skyte ned flyet. Når du kommer til lvl 30 så låser du opp ''Stinger''. Du kan skyte ned hva som helst av killstreaks med denne og den hjelper ikke bare deg, men alle lagkameratene dine også. Du også bruke perken Cold-blooded, da kan ikke flyene skyte deg og du blir usynlig på UAV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Om 20 minutter er bacheloroppgaven levert og jeg har offisielt mer fritid. Da blir det BFBC2, så jeg slipper å irritere meg mer over all dritten i MW2.

Lenke til kommentar

Yeah, stimilus maps i vanlige game modes :D

 

har tenkt å ta en pause fra mw2 noen ganger jeg også, men da finner jeg ingen servere og får opp: "Cannot connect to EA servers"

Går ikke ann å spille det.. Serversystemet til mw2 har faktisk fungert bedre.. og DA er det dårlig da..

 

Holder meg nok til mw2 en stund til

Lenke til kommentar

Problemet er jo at MW2, på tross av alle irritasjonsmomenter, er så utrolig mye artigere å spille enn BC2.

Edit: Snakker da om konosollversjonen

 

Tja, begge har sine sider...men har digga bf serien siden starter. Mye grunnet store brett og mer action

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har spit bc2 før og liker ikke alt ve det, spes ikke løpemetoden. Men det er tilvenningssak og verdt det for å slippe host crash, lagd, oma noobtubere, commando etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...