Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er ufattelig hva folk klarer å dikte opp utrykk for... Selv er jeg en JPTFG-er, spiller vanligvis med AAPTT-stil men noen ganger så blir det HIACWOTT. JPTFFG: Just play the fucking game AAPTT: Aim and press the trigger HIACWOTT: Hide in a corner while on the toilet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Selv er jeg TPWUSAP-spiller. Tactical player who uses sound and perks. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg mener nå iværtfall at hardscope er når du sitter i et hjørne med sniperen scopet inn store deler av matchen. Du kan snakke om at et skudd er hardscope eller quickscope, da snakker vi ikke om at han sitter å camper i med siktet inne hele tiden Uansett er hardscoping blitt et slags sjeldsord, noe som er helt tåpelig. Jeg har aldri hørt noen bruke hardscoper som et skjellsord.. I noscoper/hardscope lobbier kan jeg jo skjønne det. men jeg spiller på pc da. kan hende det er noe annet påå xbox Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Du har de som sitter og scoper hele tiden på et lite område, også har du de som sitter og overvåker et større område. Hvis man bruker den første metoden er hardscope et skjellsord, det vil jeg også si er camping med sniper. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ja, jeg vil kalle det camping.. har aldri hørt noen brukt hardscoper som et skjellsord Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Er ufattelig hva folk klarer å dikte opp utrykk for... Selv er jeg en JPTFG-er, spiller vanligvis med AAPTT-stil men noen ganger så blir det HIACWOTT. JPTFFG: Just play the fucking game AAPTT: Aim and press the trigger HIACWOTT: Hide in a corner while on the toilet En F for mye Forøvrig ser jeg ikke hva som er galt med uttrykkene. De beskriver vel greit hva som menes med ett ord isteden for å dra det ut i en lang setning som " person som ikke sikter helt inn når han skyter med sniper riflen sin". Edit: Og å sammenligne det med en TBF (Trebokstavforkortelse) eller i dette tilfellet 5/7bf blir iværtfall feil. Endret 2. juni 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er vel bare sniping som har så mange uttrykk. Sniping i dette spillet er litt komplisert fordi du møter opp i mange situasjoner. Uttrykkene kom nok heller opp i de tidligere spillene da du ikke hadde en secondary som var like bra. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hjelpes... Av og til treffer man bare på dåååårlige teammates Dette er forresten HARDCORE til dere som bestandig tror at det er lite kills... noobs... Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ville ikke hatt deg på laget, med såååå mange deaths. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så lenge man har pluss i score har man gjort sin jobb i TDM. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Om man ikke bruker coldblooded og teammates ikke gjør noe for å stoppe streaken til det andre laget blir det sånn... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis ikke teammates skyter ned air support bør du gjør det selv. Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva i..? http://bildr.no/view/659831 Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har fått 1000 forskjellige! Denne er den mest merkelige jeg har fått. Lenge siden, så ikke blame "nicket" mitt. http://bildr.no/view/659847 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) ZOMG! Har anskaffet meg Hauppauge HD PVR, og koblet til alt nøye etter manualen. Men når jeg skal bytte fra HDMI til Componet på ''Display Settings'' i PS3 menyen, så blir skjermen svart i 30 sekunder før den går tilbake til HDMI. På Componet ''kanalen'' står det bare No Signal. Har googlet, sett flere set-up videoer, og lest gjennom hele Support siden til Hauppauge inkl. FAQ. Vet at det er noen her som har HD PVR, kan dere hjelpe evt. forklare hvordan dere har satt den opp? Endret 2. juni 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hmm har ikke hatt slike problemer med den på xboxen. I hvilken rekkefølge slår du på PS3 og hd pvr? prøv å slå den ene på før den andre og omvendt. Eneste jeg slet med var å få den til å funke bra med forsterkeren, noe som jeg til slutt gav opp. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Først skrur jeg på PS3'en, og så HD PVR'en. Har prøvd omvendt også, men ingen tingfunker. :/ Endret 2. juni 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvorfor spør du om det i en COD tråd? Det her har da ingenting med COD å gjøre. Uansett om du skal recorde COD, har ikke dette med noe å gjøre. Kanskje lettere å få svar her, men lag deg i det minste en ny tråd på denne delen av forumet. 1 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hadde jeg vært deg ville jeg gjort dette: 1)Re-sette ps3'en. (skru den av, for å så holde inne start knappen til den piper 2 ganger). Dette gjør du når du bruker component kabelen. 2)Så starter du opp som normalt, og så går du inn på skjerminnstillinger. 3) Gå innpå Innstillinger for Video ut data 4) Trykk på komponent/ D terminal 5) kryss/huk av 576p, 720p og 1080i (IKKE 1080p) 6) FERDIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå