Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Er ufattelig hva folk klarer å dikte opp utrykk for... Selv er jeg en JPTFG-er, spiller vanligvis med AAPTT-stil men noen ganger så blir det HIACWOTT.

 

JPTFFG: Just play the fucking game

AAPTT: Aim and press the trigger

HIACWOTT: Hide in a corner while on the toilet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener nå iværtfall at hardscope er når du sitter i et hjørne med sniperen scopet inn store deler av matchen.

Du kan snakke om at et skudd er hardscope eller quickscope, da snakker vi ikke om at han sitter å camper i med siktet inne hele tiden

 

Uansett er hardscoping blitt et slags sjeldsord, noe som er helt tåpelig.

Jeg har aldri hørt noen bruke hardscoper som et skjellsord.. I noscoper/hardscope lobbier kan jeg jo skjønne det. men jeg spiller på pc da. kan hende det er noe annet påå xbox

Lenke til kommentar

Er ufattelig hva folk klarer å dikte opp utrykk for... Selv er jeg en JPTFG-er, spiller vanligvis med AAPTT-stil men noen ganger så blir det HIACWOTT.

 

JPTFFG: Just play the fucking game

AAPTT: Aim and press the trigger

HIACWOTT: Hide in a corner while on the toilet

 

En F for mye :p

Forøvrig ser jeg ikke hva som er galt med uttrykkene. De beskriver vel greit hva som menes med ett ord isteden for å dra det ut i en lang setning som " person som ikke sikter helt inn når han skyter med sniper riflen sin".

 

Edit: Og å sammenligne det med en TBF (Trebokstavforkortelse) eller i dette tilfellet 5/7bf blir iværtfall feil.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

ZOMG! Har anskaffet meg Hauppauge HD PVR, og koblet til alt nøye etter manualen. Men når jeg skal bytte fra HDMI til Componet på ''Display Settings'' i PS3 menyen, så blir skjermen svart i 30 sekunder før den går tilbake til HDMI. På Componet ''kanalen'' står det bare No Signal. Har googlet, sett flere set-up videoer, og lest gjennom hele Support siden til Hauppauge inkl. FAQ.

 

Vet at det er noen her som har HD PVR, kan dere hjelpe evt. forklare hvordan dere har satt den opp?

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg gjort dette:

1)Re-sette ps3'en. (skru den av, for å så holde inne start knappen

til den piper 2 ganger). Dette gjør du når du bruker component kabelen.

 

2)Så starter du opp som normalt, og så går du inn på skjerminnstillinger.

 

3) Gå innpå Innstillinger for Video ut data

 

4) Trykk på komponent/ D terminal

 

5) kryss/huk av 576p, 720p og 1080i (IKKE 1080p)

 

6) FERDIG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...