Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Default, så trykker du ned høyre sticken.

Du unlocker jo perks når du levler opp? Du levler opp, får bedre våpen/perks. Det er litt som ett mmorpg, bare fps. Du må levle for å få de bra tinga ;)

 

Møkkspill. Blir alltid så sur etter å ha spilt på xbox, fyfaen for no campers det er der. Nei, takk gud jeg har Ps3. Skillnivået(aim, IQ) er det ikke stor forskjell på, men mengden campers og noobtubers er ENORM sammenlignet. Also, xbox lagger. Er det ingen fra skandinavia som spiller xbox eller?!

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en PS3 spake som jeg kan få kobla til xboxen? Dvs innmaten til en xbox med ps3 layout(sticks er hovedgreia, sticks og stickradius. Kan jo faen ikke dytte xbox sticka langt før de stopper. Harde er de og.)

Lenke til kommentar

Ny hack på PS3 super fart:) Er litt artig det!:)

 

Når jeg joina deg skjønte jeg ikkno:P ble litt paff.

 

hvordan klarte du det?

 

 

Jeg bare joina vennene mine..

Me tror de lagde fila på PC eller noe sånn.

 

Ja har prøvd og hoppe på trapper:D Er gøy og bare fly av gårde:)

Lenke til kommentar

Har aldri kjønt hva den har vært jeg, men har ikke brydd meg så mye om å finne det ut heller. Spre den til meg en gang(PC)?

Steam: mhen93 :D

 

EDIT: speed hack er jo bare lame da -.-

Hacka servere på pc bruker det hele tiden

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

quick scope er hvis du skyter før du sikter helt inn.. sikter du så mye at du ser inn i skikkertsiktet er det hardscope. Dragshot er hvis du ser rett fra, skal snu deg og skyter mens du snur det og dreper noen med det skuddet.

tror jeg

Correct me if i'm wrong :)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Nja, om du skyter før du sikter inn blir det jo nesten som ett noscope siden skuddet blir så random.

Om du ikke har inn siktet lengre enn at du ser gjennom scopet ett halvt sekund eller noe i den duren, vil det vel være quickscope.

Hardscope er når du scoper, sikter inn, også skyter. Dvs bruker tid på å sikte inn.

Lenke til kommentar

Quickscope er nok når du scoper til krysset på skjermen møtes og du skyter (typisk like før scopet popper opp på skjermen). Det hagler fort "Hardscoper" rop etter deg om du i det hele tatt ser i scopet på XBL iværtfall. Rimelig døfødt, men slik er det blitt. Jeg mener nå iværtfall at hardscope er når du sitter i et hjørne med sniperen scopet inn store deler av matchen.

Uansett er hardscoping blitt et slags sjeldsord, noe som er helt tåpelig. Ser du et RWK/GWK der scopet er fremme roper halve lobbyen hardscope for full hals som en gjeng høns. Scopet er der for en grunn.

 

Dragscope er når du scoper til høyre/venstre for fienden drar scopet over han og skyter i det krysset passerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...