laurell Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva med å spille gjennom singelplayer først, så man blir kjent med våpnene, hvordan ting fungerer osv. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Default, så trykker du ned høyre sticken. Du unlocker jo perks når du levler opp? Du levler opp, får bedre våpen/perks. Det er litt som ett mmorpg, bare fps. Du må levle for å få de bra tinga Møkkspill. Blir alltid så sur etter å ha spilt på xbox, fyfaen for no campers det er der. Nei, takk gud jeg har Ps3. Skillnivået(aim, IQ) er det ikke stor forskjell på, men mengden campers og noobtubers er ENORM sammenlignet. Also, xbox lagger. Er det ingen fra skandinavia som spiller xbox eller?! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en PS3 spake som jeg kan få kobla til xboxen? Dvs innmaten til en xbox med ps3 layout(sticks er hovedgreia, sticks og stickradius. Kan jo faen ikke dytte xbox sticka langt før de stopper. Harde er de og.) Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har spilt den andre greia en stund, men der følger man jo bare en vei sort of.. Får prøve litt mer.. takk for tips:D Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ny hack på PS3 super fart:) Er litt artig det! Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg spiller på PS3 da.. Kan folk virkelig kartene? Syns det er så mange forskjellige.. Når du får spilt en stund kan du alle kartene inn-ut og vet nøyaktig hvor folk pleier å campe, gjemme seg, hvilken vei de kommer for å capture flags, osv. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ny hack på PS3 super fart:) Er litt artig det! Den er fun! Vennen min fekk den, så fekk eg den ! Går berre i privat match da, thought! Btw, prøvd å springe opp ein trapp sånn at du flyr over heile mappen ?! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ny hack på PS3 super fart:) Er litt artig det! Når jeg joina deg skjønte jeg ikkno:P ble litt paff. hvordan klarte du det? Endret 1. juni 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når du får spilt en stund kan du alle kartene inn-ut og vet nøyaktig hvor folk pleier å campe, gjemme seg, hvilken vei de kommer for å capture flags, osv. Til en viss grad, i alle fall. Jeg tar meg selv i å oppdage nye ting hver gang jeg spiller. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ny hack på PS3 super fart:) Er litt artig det! Når jeg joina deg skjønte jeg ikkno:P ble litt paff. hvordan klarte du det? Jeg bare joina vennene mine.. Me tror de lagde fila på PC eller noe sånn. Ja har prøvd og hoppe på trapper:D Er gøy og bare fly av gårde:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 ja, men jeg er ikke infectet lengre:( Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror kanskje det finnes en hack som viser folk med ninja på heartbeatsensor. To ganger på rad, på to forskjellige steder møtte jeg en fyr med heartbeatsensor som så en rød prikk akkurat der jeg var. Var free for all så da er man ikke nærme venner/fiender hele tiden. Forsåvidt vant han den runden også. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er glitch. Han så deg ikke, bare killcammen som viser at radaren ser deg, selv om den ikke ser deg atm Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg vil også spre herpes! -.- Får jeg lov? Er man alltid infecta hvis man får den? eller mister man den etterhvert? Og må man bruke titelen for å spre? nå ble det mye spårsmål her Men du kan spre herpes til meg! Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har hatt den tittelen i evigheter. Noen andre enn meg som driver med quickscoping? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Driver ikke akkurat med "organisert" quickscoping... Men ja. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Har aldri kjønt hva den har vært jeg, men har ikke brydd meg så mye om å finne det ut heller. Spre den til meg en gang(PC)? Steam: mhen93 EDIT: speed hack er jo bare lame da -.- Hacka servere på pc bruker det hele tiden Endret 2. juni 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvor vil dere si forskjellen på quickscope og hard scope? Når jeg quickscoper tror jeg egentlig at folk vill kalt det drag scope. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) quick scope er hvis du skyter før du sikter helt inn.. sikter du så mye at du ser inn i skikkertsiktet er det hardscope. Dragshot er hvis du ser rett fra, skal snu deg og skyter mens du snur det og dreper noen med det skuddet. tror jeg Correct me if i'm wrong Endret 2. juni 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nja, om du skyter før du sikter inn blir det jo nesten som ett noscope siden skuddet blir så random. Om du ikke har inn siktet lengre enn at du ser gjennom scopet ett halvt sekund eller noe i den duren, vil det vel være quickscope. Hardscope er når du scoper, sikter inn, også skyter. Dvs bruker tid på å sikte inn. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Quickscope er nok når du scoper til krysset på skjermen møtes og du skyter (typisk like før scopet popper opp på skjermen). Det hagler fort "Hardscoper" rop etter deg om du i det hele tatt ser i scopet på XBL iværtfall. Rimelig døfødt, men slik er det blitt. Jeg mener nå iværtfall at hardscope er når du sitter i et hjørne med sniperen scopet inn store deler av matchen. Uansett er hardscoping blitt et slags sjeldsord, noe som er helt tåpelig. Ser du et RWK/GWK der scopet er fremme roper halve lobbyen hardscope for full hals som en gjeng høns. Scopet er der for en grunn. Dragscope er når du scoper til høyre/venstre for fienden drar scopet over han og skyter i det krysset passerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå