Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvordan du spiller det, de fleste spiller veldig veldig forutsigbart og gjemmer seg på standard plasser, slik at man kan hoppe random rundt et hjørne og skyte i håp om at noen står der.

Bruker du ninja pro? For det er veldig lett å finne deg om de kan høre deg. Desuten dukker du opp på radaren til folk om du skyter et våpen uten silencer. Folk kan også ha oppe uav som gjør at de ser deg på radaren, med mindre du bruker cold blooded.

;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fem basic tips i MW2:

1. Gå i dekning (inne i bygninger, bakom søppelkasser, biler, steiner, trær etc.)

2. Bruk siktet, skyt i 3-5 skudd av gangen. Ikke vær redd for å gå fri for ammo, det er masse våpen tilgjengelig.

3. Ikke gå i flokk med andre spillere. Dette gjør det enklere for andre å se deg å skyte deg.

4. Ikke spring i midten av kartene, visst du ikke har lyst at en sniper skal smile. Og skjekk rundt hjørner før du går inn/ut av ett område.

5. Bruk kniven din. Noen ganger kommer fiender ut av intet, og du har da ikke tid til å sikte...bruk kniven med andre ord.

 

Disse 5 tipsene er basic i alle FPS spill. Visst du ikke klarer å mestre disse 5 punktene vil du dø nesten hele tiden, og du vil kjede deg når du spiller.

Det er ett tonn av perks og challenges som du kan få i spillet, dette hjelper på mot fiender og når du skal opp i level.

Gjør dette og finn ut hvilken perks som er best for deg, og hvordan våpen/perks som gjør spillet artig for deg.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å spille domination? Der er det litt lettere å kontroll på hvor fienden kommer til å spawne og hvor de er.

 

Siden du er ny kan du ikke kartene, du vet ikke hvor folk pleier å være og du er nok ikke like rask til å skyte.

Jeg hadde det samme problemet i begynnelsen, men det var nok ikke like ille for meg siden folk ikke kunne kartene like godt. Etterhvert blir vil du bli mye bedre på å se folk også.

 

Det er lettere å spille defensivt i begynnelsen, da vil folk komme til deg.

 

Foresten hvilken oppløsning og hvor stor skjerm spiller du på? Hvor nært sitter du skjermen?

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hva "ninjapro" er engang. Så hmm:) Og hva er cold blooded?

Silencer har jeg ikke låst opp tror jeg? SÅ hvis noen skyter så er det de oransje prikkene innimellom?

Har jeg kniv? Hvordan bruker jeg den?

 

OG WHY følger det kun med hva knappene er til i "bruksanvisningen"? Man får jo aldri lært seg det uten å kunne basics:S

 

Jeg kan godt gjemme meg bak noe, men da kommer noen fra siden. Sukk. Blir jo finni HELE tiden, og finner aldri noen selv..

Lenke til kommentar

Her er ett par svar på spørsmålene dine:

  • Ninja Pro er en perk som gjør at omtrent ingen kan høre deg (Lydene spilleren din lager sitt volum er redusert til 25%), og du er usynlig på en Heartbeat Sensor
  • Kniv: Trykk E
  • Silencer: En våpen extention som gjør at lyden på våpenet ditt reduseres, og du vil ikke bli vist på fiendens UAV når du skyter.

Har du problemer med at folk alltid finner deg, lag en klasse med:

  • Silencer på begge våpnene (Primary og Secoundary)
  • Bling (Sånn at du kan ha 2 extentions på våpenet ditt, hvis du liker å campe, bruk silencer og HB sensor på primary våpenet ditt)
  • Cold Blooded (Perk)
  • Ninja (Perk)

Endret av FiveZeroEight
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg vet ikke hva "ninjapro" er engang. Så hmm:) Og hva er cold blooded?

Silencer har jeg ikke låst opp tror jeg? SÅ hvis noen skyter så er det de oransje prikkene innimellom?

Har jeg kniv? Hvordan bruker jeg den?

 

OG WHY følger det kun med hva knappene er til i "bruksanvisningen"? Man får jo aldri lært seg det uten å kunne basics:S

 

Jeg kan godt gjemme meg bak noe, men da kommer noen fra siden. Sukk. Blir jo finni HELE tiden, og finner aldri noen selv..

Du kan ha 3 forskjellige persk aktive på alle dine klasser, og etter hvert som du får flere kills eller andre ting med den perken, låser du opp en "pro" som gjør perken din dobbelt så god.

Ninja er en gul perk, som gjør at du ikke synes på heartbeat sensor, etter 50 (?) close range kills med den, gjør den slik at skrittene dine blir stille.

Cold blooded gjør deg usynlig for UAv, air support og thermal sight, og er en rød perk.

Silencer låser du opp etter et visst antall kills med våpenet du bruker.

Kniv er standard "E" men kan byttes til noe annet.

Lenke til kommentar

Men hva er kniv på ps3 da?:O ingen av de jeg har kommi borti i alle fall. Hihi.

 

Men hvis man får slike "perks" som man egentlig trenger etter å ha gjort noe bra kan jeg jo bare gi opp, for jeg klarer jo ingenting som gjør at jeg låser de opp!

Jaja..

 

Runding. ;)

 

Du har basic-versjonen av perksene allerede fra begynnelsen av, du får en bedre versjon av dem ved å gjøre visse challenges.

 

Edit: Sorry, jeg er vant til tactical button layout, du må trykke ned høyre stikke.

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...