Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Jojo, men håper virkelig at Black Ops blir myye bedre.

 

Linja mi er så dårlig at det er Posten som sender (data)pakkene og alikevell blir jeg alltid valgt som host. Jeg er også den eneste av vennene mine som får til å samle alle til ett party, så da tror IWnet at jeg er supermann og kan streame HD på 56k.

 

Enda verre er folk som whiner. "HOST LEAVE PLZ" "LAG HOST" "FAG GAY FAIL HOST" hele jævla tida, som om jeg virkelig ønsker å hoste. Verste er at eneste måten å få vekk hoststatusen på er å leave, men når jeg først har træla i 10min for å få inn alle vennene mine, hvorfor skal jeg stikke?

 

Nei, InfinityWard kan gå til terapi isteden for å antaste spillerne..

 

Man bytter host om den som er host bytter navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jojo, men håper virkelig at Black Ops blir myye bedre.

 

Linja mi er så dårlig at det er Posten som sender (data)pakkene og alikevell blir jeg alltid valgt som host. Jeg er også den eneste av vennene mine som får til å samle alle til ett party, så da tror IWnet at jeg er supermann og kan streame HD på 56k.

 

Enda verre er folk som whiner. "HOST LEAVE PLZ" "LAG HOST" "FAG GAY FAIL HOST" hele jævla tida, som om jeg virkelig ønsker å hoste. Verste er at eneste måten å få vekk hoststatusen på er å leave, men når jeg først har træla i 10min for å få inn alle vennene mine, hvorfor skal jeg stikke?

 

Nei, InfinityWard kan gå til terapi isteden for å antaste spillerne..

 

Man bytter host om den som er host bytter navn.

DET er en sannhet med modifikssjoner.

Man kan gjøre det på den måten men du må få pinga IwNet på et eller anna vis, og det vet ikke jeg hvordan man forcer... Kanskje en setting elns, jeg har så sucky linje og pc at jeg er aldri host uanz :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Akkurat nå opplever jeg en hacker/cheater-fest uten like i GW og vanlig domination :/ Halvtime kastet bort på å forsøke å finne EN forbanna normal match!

En av grunnene til at jeg ikke har spillt MW2 den siste tiden :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Han svarer sjelden på noe som har betydning, blærete apekatt. Prøvde flere ganger å få kontakt med han fordi harrier-lyden er ekstremt vond å høre på for oss som er sensitive mot sibilans så jeg hadde håpet de kunne vise litt ansvar og senke den. Nope.

Lenke til kommentar

Jojo, men håper virkelig at Black Ops blir myye bedre.

 

Linja mi er så dårlig at det er Posten som sender (data)pakkene og alikevell blir jeg alltid valgt som host. Jeg er også den eneste av vennene mine som får til å samle alle til ett party, så da tror IWnet at jeg er supermann og kan streame HD på 56k.

 

Enda verre er folk som whiner. "HOST LEAVE PLZ" "LAG HOST" "FAG GAY FAIL HOST" hele jævla tida, som om jeg virkelig ønsker å hoste. Verste er at eneste måten å få vekk hoststatusen på er å leave, men når jeg først har træla i 10min for å få inn alle vennene mine, hvorfor skal jeg stikke?

 

Nei, InfinityWard kan gå til terapi isteden for å antaste spillerne..

 

Man bytter host om den som er host bytter navn.

DET er en sannhet med modifikssjoner.

Man kan gjøre det på den måten men du må få pinga IwNet på et eller anna vis, og det vet ikke jeg hvordan man forcer... Kanskje en setting elns, jeg har så sucky linje og pc at jeg er aldri host uanz :p

 

Jeg har helt grei pc og 2.5mbit ned /1kb i minuttet opp (eller noe) fordelt på 4 personer. 

 

 

Angående Navnebytte: HOW?? Bytter jeg navn på steam skjer det ingen verdens ting. Spillet går som normalt til vi er ute i lobby igjen og da er navnet mitt skifta. Det er visst en bug som gjør at når Spiller 1 leaver og Spiller 2 Joiner, så står det "Spiller 1 changed name to Spiller 2 ".. Såvidt jeg har skjønt. Men om noen har peiling på hvordan jeg kan mekke en "FUCK OFF IW!" knapp slik at jeg kan miste host uten å leave så blir jeg evig takknemmelig!

 

 

Lenke til kommentar

Pokker jeg er så forbanna lei av hitmarkers. IW må ha vært å tweaket på det. Nå får jeg hitmarkers konstant. Skyter en kar som ligger midt i kanalen på Salvage å får hitmarker. Han ligger mot meg og den eneste plassen jeg kan treffe er hodet.

Løper rundt for å finne han. Står oppe en hylle og han ser meg. Jeg hopper ned men han traff meg selvsagt en og en halv gang med UMPen. Jeg er død. Noen ganger blir jeg bare kvalm av hele spillet.

Lenke til kommentar

Jojo, men håper virkelig at Black Ops blir myye bedre.

 

Linja mi er så dårlig at det er Posten som sender (data)pakkene og alikevell blir jeg alltid valgt som host. Jeg er også den eneste av vennene mine som får til å samle alle til ett party, så da tror IWnet at jeg er supermann og kan streame HD på 56k.

 

Enda verre er folk som whiner. "HOST LEAVE PLZ" "LAG HOST" "FAG GAY FAIL HOST" hele jævla tida, som om jeg virkelig ønsker å hoste. Verste er at eneste måten å få vekk hoststatusen på er å leave, men når jeg først har træla i 10min for å få inn alle vennene mine, hvorfor skal jeg stikke?

 

Nei, InfinityWard kan gå til terapi isteden for å antaste spillerne..

 

Man bytter host om den som er host bytter navn.

DET er en sannhet med modifikssjoner.

Man kan gjøre det på den måten men du må få pinga IwNet på et eller anna vis, og det vet ikke jeg hvordan man forcer... Kanskje en setting elns, jeg har så sucky linje og pc at jeg er aldri host uanz :p

 

Jeg har helt grei pc og 2.5mbit ned /1kb i minuttet opp (eller noe) fordelt på 4 personer. 

 

 

Angående Navnebytte: HOW?? Bytter jeg navn på steam skjer det ingen verdens ting. Spillet går som normalt til vi er ute i lobby igjen og da er navnet mitt skifta. Det er visst en bug som gjør at når Spiller 1 leaver og Spiller 2 Joiner, så står det "Spiller 1 changed name to Spiller 2 ".. Såvidt jeg har skjønt. Men om noen har peiling på hvordan jeg kan mekke en "FUCK OFF IW!" knapp slik at jeg kan miste host uten å leave så blir jeg evig takknemmelig!

 

De gangene jeg har vært den trøblete hosten(sjeldent :!: ) så har jeg bare gått inn i kontrollpanelet til Steam og byttet navn og vips, hosten byttes.

Lenke til kommentar

Spørsmål. Skulle spille med en kompis i går, men fikk ikke spilt noe særlig for hver gang jeg prøvde å gå fra menyen der man trykker "Play", kommer det opp en "Connecting to IW nett..." som aldri klarte å connecte. Dette skjedde flere ganger på rad, selv etter både restart av både steam, pc og alt annet som kunne resettes.

 

Så, plutselig, kom jeg inn som vanlig. Testa dette igjen, og nå kommer "Connecting to IW nett..." opp. Har ikke endret noen brannmur o.l.

 

Hva kommer dette av? IW som bare er skrot og søppel, igjen?

 

Spørsmål. Skulle spille med en kompis i går, men fikk ikke spilt noe særlig for hver gang jeg prøvde å gå fra menyen der man trykker "Play", kommer det opp en "Connecting to IW nett..." som aldri klarte å connecte. Dette skjedde flere ganger på rad, selv etter både restart av både steam, pc og alt annet som kunne resettes.

 

Så, plutselig, kom jeg inn som vanlig. Testa dette igjen, og nå kommer "Connecting to IW nett..." opp. Har ikke endret noen brannmur o.l.

 

Hva kommer dette av? IW som bare er skrot og søppel, igjen?

Lenke til kommentar

Kom inn på en hacka server i går(igjen). Jeg hadde trykka på Domination, og det stod det når jeg trykka tab for å se på scoren. Hosten hadde endra det til TDM så det var ingen flagg, og det gikk til evig score. Var ingen cheatere der da, så det gikk jo ann å spille. bortsett fra at hosten klarte å få to nukes og var sååå happy! er da ikke noe vanskelig når det varer så lenge du selv vil.. Det som irriterte meg mest var at alle kom til lvl 70 når de joina. Jeg var (heldighvis!) i lvl 70 fra før så jeg lvla ikke noe opp av det. Har vurdert å prestige i det siste, men tror ikke jeg tørr å gjøre det så lenge det er doubble points weekender -.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk extended mags på AK47 nå, det gikk fort. Tingen skyter jo gjennom det meste fra før, med FMJ er det vel nesten ingenting den ikke skyter gjennom. Hadde noen kamper der jeg hadde opp mot 10 bullet penetration kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...