Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Ufrivilig juks? Hva slags?

Han ene duden hadde vært innom en hacked lobby før de skulle spille matchen, så han hadde 4 perks istedenfor 3. Egentlig så var dette en hemmende faktor for han fordi den fjerde perken (Hardline) tok plassen der granat, semtex, TI skal være. Killstreaks var heller ikke lov, og derfor fikk ikke den perken noen effekt.

 

Han visste heller ikke at han hadde 4 perks, derfor er dette ufrivillig juks. :p

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ble ikke disket, men tapte en kamp i domination mot folk som spammet granater med one man army til to av flaggene.

De ble disket jo, men du mener sikkert andrelaget(eller noe) til OpTic, som kom til semifinalen.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt snakket om før her, men jeg kom over en glitch som gjør det veldig enkelt å få instant "Cold Blooded pro".

Her har du last stand pro glitch:

Tok litt tid å få cold blooded pro, men var ikke uoverkommelig. Men jeg vurderer den last stand glitchen på neste prestige.. Har 0 kills med last stand, det er så lame perk at jeg bruker det aldri :p

 

 

[/b]Disse gutta er jo helt sinnsyke og quickscope jo!

likte den steaken til han "mafia" mot samme furen hele tiden xD

 

 

Skal du se på skills burde du se på fulle gameplay public games.

Skal du se skills burde du ikke se på public matches! Skal du se skills burde du se på private matches uten killsteaks og perks. Det eneste er at da kan du ikke vite om det hele bare er set-up. :/

 

På mw2 sier folk at "det teller liksom ikke som kills når det er i private match" og at det er public du må spille. På COD4 var det public matches som var for "noobs" og som "ikke telte", og private matches(med promod) som "telte".

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Det skulle gått ann å se hele matchen etter du er ferdig, samt. de killcamene de andre ser når du tar den og killcamene du ser når du blir tatt. Trykk "save match" og ha alt lagret på PC'en klart til redigering. Det hadde vært nice :D

 

men det skjer vel aldri :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du snakker om et selskap som er så til de grader grådige at de ikke gidder hoste kampsystemet selv engang :p tror du kan se langt etter noe annet

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jojo, men håper virkelig at Black Ops blir myye bedre.

 

Linja mi er så dårlig at det er Posten som sender (data)pakkene og alikevell blir jeg alltid valgt som host. Jeg er også den eneste av vennene mine som får til å samle alle til ett party, så da tror IWnet at jeg er supermann og kan streame HD på 56k.

 

Enda verre er folk som whiner. "HOST LEAVE PLZ" "LAG HOST" "FAG GAY FAIL HOST" hele jævla tida, som om jeg virkelig ønsker å hoste. Verste er at eneste måten å få vekk hoststatusen på er å leave, men når jeg først har træla i 10min for å få inn alle vennene mine, hvorfor skal jeg stikke?

 

Nei, InfinityWard kan gå til terapi isteden for å antaste spillerne..

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jojo, men håper virkelig at Black Ops blir myye bedre.

 

Linja mi er så dårlig at det er Posten som sender (data)pakkene og alikevell blir jeg alltid valgt som host. Jeg er også den eneste av vennene mine som får til å samle alle til ett party, så da tror IWnet at jeg er supermann og kan streame HD på 56k.

 

Enda verre er folk som whiner. "HOST LEAVE PLZ" "LAG HOST" "FAG GAY FAIL HOST" hele jævla tida, som om jeg virkelig ønsker å hoste. Verste er at eneste måten å få vekk hoststatusen på er å leave, men når jeg først har træla i 10min for å få inn alle vennene mine, hvorfor skal jeg stikke?

 

Nei, InfinityWard kan gå til terapi isteden for å antaste spillerne..

Hahaha, beste posten om MW2 jeg har lest på leeenge :p

Lenke til kommentar

Mye latterlige folk der ute! :D

Joina en match istad etter at en host leava og da kommer det opp nede i hjørnet at "hostens navn" blir endra til "mitt navn" Og han som var host var lavere rank enn meg og da ble jeg beskylt for at jeg hadde prestige 10 hack! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...