Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà

Poeng?? Steike... Er det noen andre metoder man kan bruke når man spiller venner sammen for å levle opp fort?

Den xpn du tjener når du spiller mot venner forminskes...istedefor 1000 xp så får du 100...la oss si at du spiller capture the flag og får 10 poeng..da står det at du har 8000 poeng-score...men du får bare sån ca 550 xp..(jeg har testet).

Dette er vel sån at folk skal levle online og ikke power-levle med en venn f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål..(spiller på ps3)..jeg spilte gjennom på hardened..å jeg klarte alle banene ganske greit, men så kom jeg til den banen hvor jeg skal nå fram til ubåten..på hardened så har du 3 min elns på å nå fram..noe jeg ikke klarte selvsakt..så jeg fikk ikke achieve...

Nå spiller jeg på Veteran..å jeg er på samme banen..nå har tiden forminskes med 1 min (altså du har 2 min på deg) å for meg er dette umulig..vertfall enda..

Jeg har veldig lyst på en golden achievement (som du får ved å klare alle banene på campagne på hardened eller veteran. Men siden dette for meg er ganske umulig akkurat nå så ser jeg meg nødt til å velge lavere difficulity akkurat her.

Noen som har noen tips/framgangsmåter jeg kan bruke så jeg kan klare dette?

Eneste jeg føler funker "bra" (vist du ser vekk ifra henholdt til tid) er å bruke predator så mye som mulig..å gå sakte men sikkert frem.

Som sakt...det funker ikke! :(

Lenke til kommentar
Hvordan kan en kaste kniven?

Sett den til å ha den som equipment, og bruk musehjulet. Den er the shit når du får trent deg med den. Masse bonuspoeng, helt stille og du bruker ikke opp noe ammo (som du har lite av, spess om du ikke har scavenge og SCAR). Dessuten er den helt lydløs, han du kaster den på enser den ikke om du bommer. Dessuten er det jo bare å plukke den opp og prøve igjen om du har veldig god tid :p

Lenke til kommentar
Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà

Poeng?? Steike... Er det noen andre metoder man kan bruke når man spiller venner sammen for å levle opp fort?

Den xpn du tjener når du spiller mot venner forminskes...istedefor 1000 xp så får du 100...la oss si at du spiller capture the flag og får 10 poeng..da står det at du har 8000 poeng-score...men du får bare sån ca 550 xp..(jeg har testet).

Dette er vel sån at folk skal levle online og ikke power-levle med en venn f.eks.

Dette må jeg teste, men sikker på at man ikke får fullt med xp på cage match?

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål..(spiller på ps3)..jeg spilte gjennom på hardened..å jeg klarte alle banene ganske greit, men så kom jeg til den banen hvor jeg skal nå fram til ubåten..på hardened så har du 3 min elns på å nå fram..noe jeg ikke klarte selvsakt..så jeg fikk ikke achieve...

Nå spiller jeg på Veteran..å jeg er på samme banen..nå har tiden forminskes med 1 min (altså du har 2 min på deg) å for meg er dette umulig..vertfall enda..

Jeg har veldig lyst på en golden achievement (som du får ved å klare alle banene på campagne på hardened eller veteran. Men siden dette for meg er ganske umulig akkurat nå så ser jeg meg nødt til å velge lavere difficulity akkurat her.

Noen som har noen tips/framgangsmåter jeg kan bruke så jeg kan klare dette?

Eneste jeg føler funker "bra" (vist du ser vekk ifra henholdt til tid) er å bruke predator så mye som mulig..å gå sakte men sikkert frem.

Som sakt...det funker ikke! :(

Bruk den første missilen på den nærmeste folkemassen. Løp så deretter inn og gjennom huset til venstre og hold deg på venstre side helt til du kommer til første checkpoint. Det gjelder bare å lære seg hvor folk står.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...