Laffe Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror nok du er den eneste ja. Funket helt fint her. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har sett noen endret nicket + fått farger, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har sett noen endret nicket + fått farger, hvordan gjør man det? Om det er til pc, endrer du nicket du bruker i steam. Om du skal ha fargekoder til nicket, bruker du ^1 for eksempel, da blir fargen rød. Eksempel: ^1Nicket Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som vil spille Spec Ops på torsdag? Mic kan være en fordel Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 jeg kommer ikke online på ps3... hjelp meg!!? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Skills? Luck? Tilfeldighet? Døm selv: Youtube tag funker ikke -.- Endret 17. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har sett det klippet, utrolig flaks! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) har lest at man kan skyte på riot shield til andre mennesker og da får de xp av det. får man mye poeng av det hvis man spiller s&d? Man bytter på å skyte på hverandre etter 1 runde. Endret 17. november 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà Hva heter de og hva får man for de? o.O Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà Poeng?? Steike... Er det noen andre metoder man kan bruke når man spiller venner sammen for å levle opp fort? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Hvordan kan en kaste kniven? Endret 17. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Hvordan kan en kaste kniven? Peak? Utstyr, istedet for granat etc Endret 17. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà Poeng?? Steike... Er det noen andre metoder man kan bruke når man spiller venner sammen for å levle opp fort? Den xpn du tjener når du spiller mot venner forminskes...istedefor 1000 xp så får du 100...la oss si at du spiller capture the flag og får 10 poeng..da står det at du har 8000 poeng-score...men du får bare sån ca 550 xp..(jeg har testet). Dette er vel sån at folk skal levle online og ikke power-levle med en venn f.eks. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Synes Rioth-shield er feigt å bruke! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har et spørsmål..(spiller på ps3)..jeg spilte gjennom på hardened..å jeg klarte alle banene ganske greit, men så kom jeg til den banen hvor jeg skal nå fram til ubåten..på hardened så har du 3 min elns på å nå fram..noe jeg ikke klarte selvsakt..så jeg fikk ikke achieve... Nå spiller jeg på Veteran..å jeg er på samme banen..nå har tiden forminskes med 1 min (altså du har 2 min på deg) å for meg er dette umulig..vertfall enda.. Jeg har veldig lyst på en golden achievement (som du får ved å klare alle banene på campagne på hardened eller veteran. Men siden dette for meg er ganske umulig akkurat nå så ser jeg meg nødt til å velge lavere difficulity akkurat her. Noen som har noen tips/framgangsmåter jeg kan bruke så jeg kan klare dette? Eneste jeg føler funker "bra" (vist du ser vekk ifra henholdt til tid) er å bruke predator så mye som mulig..å gå sakte men sikkert frem. Som sakt...det funker ikke! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvordan kan en kaste kniven? Sett den til å ha den som equipment, og bruk musehjulet. Den er the shit når du får trent deg med den. Masse bonuspoeng, helt stille og du bruker ikke opp noe ammo (som du har lite av, spess om du ikke har scavenge og SCAR). Dessuten er den helt lydløs, han du kaster den på enser den ikke om du bommer. Dessuten er det jo bare å plukke den opp og prøve igjen om du har veldig god tid Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, plasser deg foran en turret med et skjold så har du to achievements XD Skaden går fort over 10.000 dà Poeng?? Steike... Er det noen andre metoder man kan bruke når man spiller venner sammen for å levle opp fort? Den xpn du tjener når du spiller mot venner forminskes...istedefor 1000 xp så får du 100...la oss si at du spiller capture the flag og får 10 poeng..da står det at du har 8000 poeng-score...men du får bare sån ca 550 xp..(jeg har testet). Dette er vel sån at folk skal levle online og ikke power-levle med en venn f.eks. Dette må jeg teste, men sikker på at man ikke får fullt med xp på cage match? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 eneste jeg testet var capture the flag, men du kan da teste Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har et spørsmål..(spiller på ps3)..jeg spilte gjennom på hardened..å jeg klarte alle banene ganske greit, men så kom jeg til den banen hvor jeg skal nå fram til ubåten..på hardened så har du 3 min elns på å nå fram..noe jeg ikke klarte selvsakt..så jeg fikk ikke achieve... Nå spiller jeg på Veteran..å jeg er på samme banen..nå har tiden forminskes med 1 min (altså du har 2 min på deg) å for meg er dette umulig..vertfall enda.. Jeg har veldig lyst på en golden achievement (som du får ved å klare alle banene på campagne på hardened eller veteran. Men siden dette for meg er ganske umulig akkurat nå så ser jeg meg nødt til å velge lavere difficulity akkurat her. Noen som har noen tips/framgangsmåter jeg kan bruke så jeg kan klare dette? Eneste jeg føler funker "bra" (vist du ser vekk ifra henholdt til tid) er å bruke predator så mye som mulig..å gå sakte men sikkert frem. Som sakt...det funker ikke! Bruk den første missilen på den nærmeste folkemassen. Løp så deretter inn og gjennom huset til venstre og hold deg på venstre side helt til du kommer til første checkpoint. Det gjelder bare å lære seg hvor folk står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå